[15 mei 2005] Stappenbelt Rabobank MTB Trophy Apeldoorn

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
Bert Urban
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 14 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Ridley Tiger
Contacteer:

Hoera! Mijn Apeldoorn-vloek is nog niet opgeheven. Dit was voor mij een typische Apeldoorn-wedstrijd:

1. er flikkert iemand voor je bij de start waar je niet omheen kunt, maar de rest van het veld wel
2. na 15 minuten merk je dat je benen toch wel erg slecht zijn
3. (nieuw) na een aanraking bij de start was mijn derailleurpat gaar, zodat ik ongeveer nog 3 versnellingen had (maar dat was op zich genoeg)

Kortom, nog fatsoenlijk geëindigd (72) voor alle drab en ellende. Mogelijk dat ik nog voor dit weekend een nieuw patje heb (Lohman dacht dat hij het misschien op voorraad had, mazzel!), anders tot wederziens in Rijswijk...

Gebeat door alle amateurs op dit forum, een gedenkwaardige dag :-?
Gas op de plank Bert!
GERONIMO
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1008
Lid geworden op: ma 22 november 2004, 16:08
Mijn mountainbike: Is te koop : http://forum.mountainbike.nl/

in middels staan er nu ook foto's op mtb-foto.nl
Lucifer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2317
Lid geworden op: di 4 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic/Specialized Demo 8/Specialized Venge

Ivm het feit dat ik de 16e in het vliegtuig zat, nu pas mijn ervaring.

Als bar-ender mocht ik op de eerste startrij bij de funners staan, ik zat voor het eerst sinds 2 weken (na een forse verkoudheid) weer op de fiets.

De start ging echt super, ik ging met de eerste 20 de eerste bocht in. Maar jemig, nooit gedacht dat ik druk zou ervaren als er 170 renners op je staart zitten. Dus ik heb me het eerste rondje het licht uit de ogen gereden en zat bij de eerste doorkomst zo rond plaats dertig.

Ik moest proberen te consolideren, maar ik had natuurlijk veel en veel te hard gereden (voor mijn doen dan...), dus consolideren was er niet bij, ik werd aan alle kanten voorbij gereden en bengelde ergens achteraan. In de laatste ronde heb ik nog ca. 10 mensen in kunnen halen. Op de streep kon ik zelfs nog een sprint met 4 winnen. Dat gaf nog wel een mooi gevoel.
Uiteindelijk was ik 120e.

Ondanks deze magere (maar tot nu toe mijn beste, hahaha) uitslag, heb ik nog nooit zo veel plezier gehad
Ride, ride, ride cause Lucifer is on your
t(r)ail !
GERONIMO
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1008
Lid geworden op: ma 22 november 2004, 16:08
Mijn mountainbike: Is te koop : http://forum.mountainbike.nl/

Lucifer schreef:Ivm het feit dat ik de 16e in het vliegtuig zat, nu pas mijn ervaring.

Als bar-ender mocht ik op de eerste startrij bij de funners staan, ik zat voor het eerst sinds 2 weken (na een forse verkoudheid) weer op de fiets.

De start ging echt super, ik ging met de eerste 20 de eerste bocht in. Maar jemig, nooit gedacht dat ik druk zou ervaren als er 170 renners op je staart zitten. Dus ik heb me het eerste rondje het licht uit de ogen gereden en zat bij de eerste doorkomst zo rond plaats dertig.

Ik moest proberen te consolideren, maar ik had natuurlijk veel en veel te hard gereden (voor mijn doen dan...), dus consolideren was er niet bij, ik werd aan alle kanten voorbij gereden en bengelde ergens achteraan. In de laatste ronde heb ik nog ca. 10 mensen in kunnen halen. Op de streep kon ik zelfs nog een sprint met 4 winnen. Dat gaf nog wel een mooi gevoel.
Uiteindelijk was ik 120e.

Ondanks deze magere (maar tot nu toe mijn beste, hahaha) uitslag, heb ik nog nooit zo veel plezier gehad
dan stond ik bij de start vlak naast je ik stond in de 2de rij. Ik vond de druk vooraan ook wel hoog,maar wel leuk. :-q


misschien sta je hier wel bij Lucifer.



Afbeelding
Plaats reactie