[28 maart 2005] 6e Rabo Paasbike Nieuwkuijk

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1139
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Wat een naar parcours! Echt smerig. Start niks gewonnen, paar mensen ingehaald, daar hield het ook wel bij op.. verder veel gelopen en niet lekker gefietst.
Laatste ronde nog onderuit, werd ik ingehaald door 4 man.

Resultaat: 90e... slecht, maar het valt me nog mee! Ik had erger verwacht
GerbenK
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: di 8 februari 2005, 12:16
Mijn mountainbike: Trek Stache 9 / Trek Checkpoint ALR5Driftless
Contacteer:

Leuke foto trainspotter! Je deed in ieder geval niet als Zabel in Milaan-San Remo vorig jaar de handen te vroeg omhoog, terwijl Freire er nog net onderdoor muisde!! Mag ik je foto gebruiken voor mn site?
trainspotter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: za 16 augustus 2003, 13:10
Mijn mountainbike: Cube AMS HPC / Cube Elite HPC / Cube Litening HPC
Contacteer:

GerbenK schreef:Leuke foto trainspotter! Je deed in ieder geval niet als Zabel in Milaan-San Remo vorig jaar de handen te vroeg omhoog, terwijl Freire er nog net onderdoor muisde!! Mag ik je foto gebruiken voor mn site?
Tuurlijk, moet ik 'm even in groter formaat naar je mailen?

Deze vond ik trouwens op een andere fotosite, daar lig jij al net ietsje voor:

Afbeelding
GerbenK
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: di 8 februari 2005, 12:16
Mijn mountainbike: Trek Stache 9 / Trek Checkpoint ALR5Driftless
Contacteer:

Ja, als je dat wilt doen graag! Volgende keer even aan Bram vragen of hij een stukkie aan de kant wil gaan voor de foto 8)
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Volgende keer zal Bram wel vooraan mogen starten, hij moest nu bij de "gesanctioneerden" omdat hij voor de jurybus gereden zou hebben.

Mijn wedstrijd was vooral gefrustreerd door de klei heen toeren, daarna op de grasstukken weer proberen wat terrein goed te maken. Na 1.5 ronde al was mijn fiets van 18 naar 5.75 speed gegaan, waardoor ik meer aan het doortrappen dan gewoon aan het fietsen. Na de tweede ronde niet echt nog plaatsen verloren en op het einde nog wat goed kunnen maken, uiteindelijk een 36e plaats en een heel smerige bike er aan over gehouden. Ik hoop dat het in Honselersdijk nu eens een keertje gewoon goed weer is, door de modder rijden doe ik in de winter al genoeg.
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

transpotter schreef:Wel veel pech zeg....
De lekke band was pech, de valpartijen waren gewoon dom. Als je weet dat het zo glad is moet je daar met je stuurwerk rekening meehouden.
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Exar schreef:Volgende keer zal Bram wel vooraan mogen starten, hij moest nu bij de "gesanctioneerden" omdat hij voor de jurybus gereden zou hebben.

Mijn wedstrijd was vooral gefrustreerd door de klei heen toeren, daarna op de grasstukken weer proberen wat terrein goed te maken. Na 1.5 ronde al was mijn fiets van 18 naar 5.75 speed gegaan, waardoor ik meer aan het doortrappen dan gewoon aan het fietsen. Na de tweede ronde niet echt nog plaatsen verloren en op het einde nog wat goed kunnen maken, uiteindelijk een 36e plaats en een heel smerige bike er aan over gehouden. Ik hoop dat het in Honselersdijk nu eens een keertje gewoon goed weer is, door de modder rijden doe ik in de winter al genoeg.
Welke banden heb je uiteindelijk gereden? Volgens mij was een Jimmy voor en iets van een RR achter het beste, of misschien wel voor en achter Jimmy's.
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Razende Ralphs, gelukkig was ik niet de enige die op deze banden reed, het was waarschijnlijk wel de eerste keer dat het echt de verkeerde banden voor de race waren.
klara
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 24 september 2003, 22:01
Contacteer:

Ja ja, ik heb het ook weer leuk gehad hoor en ook weer gedaan waar ik goed in ben; lomp vallen en weer doorrijden. Wij dames kwamen met een groepje bij de drop-off aan. Ik wilde hem gewoon nemen, maar de dames voor mij dachten er anders over. Het tempo lag erg laag, te laag, waardoor ik toen ik hem uiteindelijk maar afreed ipv sprong keihard over mijn fiets heen viel. Dit gebeurde al vrij snel in de wedstrijd, dus rest van de rit heb je er wel last van. Maar goed; toch een mooie 2e plaats bij de funklasse behaald en waarschijnlijk was ik 19e/20e geworden bij de Elite. Licentie komt er aan...(hoop ik) en hopelijk ook mooi weer. Ik heb wel weer even genoeg modder gezien.
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Exar schreef:Razende Ralphs, gelukkig was ik niet de enige die op deze banden reed, het was waarschijnlijk wel de eerste keer dat het echt de verkeerde banden voor de race waren.
Inderdaad, als je modderbanden had kon je overal goed doorheen sturen, en waarschijnlijk wat meer klimmetjes net wel halen.

Bommie, waar blijft je prachtige verslag?
trainspotter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: za 16 augustus 2003, 13:10
Mijn mountainbike: Cube AMS HPC / Cube Elite HPC / Cube Litening HPC
Contacteer:

Jeffrey schreef:als je modderbanden had kon je overal goed doorheen sturen, en waarschijnlijk wat meer klimmetjes net wel halen.
Ik kon in principe alle klims rijden met mijn skinny's. In de praktijk liep er natuurlijk wel vaak iemand in de weg waardoor je alsnog moest lopen. Alleen bij boer Harm achterop het parcours moest ik ook lopen. Daar was echt niet doorheen te ploegen.
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Jeffrey schreef:Bommie, waar blijft je prachtige verslag?
Helaas Jeff, ik was ziek gisteren :-{ Wil nog steeds niet echt vlotten moet ik zeggen. Dit keer dus even geen foto's en verslag van mij.
Eat, sleep, ride, repeat
Lucifer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2317
Lid geworden op: di 4 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic/Specialized Demo 8/Specialized Venge

Aapjes schreef:Over een afgebroken X.O derailleur...

Maar goed, niet mijn schuld dus... wel veel narigheid.



"Als je niet je verzekering aanspreekt, zorg ik ervoor dat je dit jaar geen wedstrijd meer uitrijdt!"

:o
Gezellig zulke gasten ! :evil:
Ride, ride, ride cause Lucifer is on your
t(r)ail !
€win H
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 28 juli 2003, 19:37
Mijn mountainbike: S-works...
Contacteer:

Ik heb me in de vroegen ochtend prima vermaakt !
Een kleine 2 bar in m`n RR en glibberen maar.
Net voor het laatste stuk,door de sloot werd mijn achterband te grazen genomen door één van de heren in m`n groepje van 5.
Weer op de fiets geklomen kon ik niet meer optijd bij ze komen.
Lekker gereden met nog ruimte voor verbetering,18e.
-MTB Team Putten-
Scooby
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 29 september 2003, 19:27
Mijn mountainbike: Matrabike

Ik heb ook Nieuwkuijk gereden. Mijn eerste wedstrijd en ook een van de eerste ritjes op mijn Nicolai. Het was puur om te proberen, ik stond ook op Maxxis Flyweights in de modder :lol: . Na een slechte start (ik stond helemaal achteraan) ben ik begonnen met inhalen. Op zich vind ik dat ik niet verkeerd heb gereden voor de eerste keer. Ik ben 66ste geworden volgende keer hoop ik onder de 50 te komen :-q
No fear downhill
Plaats reactie