https://www.destentor.nl/apeldoorn/moun ... ~af3482a4/
Denk dat deze er zeker wel inzit, samen met nog velen andere technische elementen. Ik zie dat de startvelden niet zijn aangepast voor Apeldoorn. Het is dus heel erg te hopen dat ze het rondje technisch aanpassen aan het enorme startveld want anders voorzie ik wel wat problemen met de veiligheid. Ik doe in ieder geval niet mee als het rondje op het eigen terrein blijft en dus korter is dan 6 min met alle technische elementen erin. Wil volgende week graag heel op vakantie en ook mn materiaal wil ik heel graag heel houden voor de start van het seizoen. Als ze ook het bos ingaan dan is het wellicht nog wel te doen met de drukte.JasperGr schreef: ↑di 12 februari 2019, 09:28Lunteren was zeker het rondje met de meeste uitdaging. Ik mag hopen dat de drop van het NK niet in het parcour van Apeldoorn zit
https://www.destentor.nl/apeldoorn/moun ... ~af3482a4/
Als er 1 parcours kunstmatig is dan is het ApeldoornYeah Steel schreef: ↑wo 13 februari 2019, 14:17Komt allemaal goed jongens, gewoon gezellig het laatste WVC wedstrijdje rijden.
Zonder voorkennis denk ik dat het parcours gewoon op eigen terrein is en dat de drop er hooguit met chickenrun optie inzit. Als ie er al in zit.
Ik vind het wel een mooi parcoursje, lekker sturen en technisch rijden zonder dat het allemaal van die gemaakte kombochten zijn, daar hou ik niet zo van.
tot zaterdag in het zonnetje !
Bij het Apeldoorns Kampioenschap zat de drop er niet in. Bij het NK ook niet bij alle categorieën. En juist bij de drop zijn er niet veel gekke dingen gebeurd. Iedereen was daar op zijn hoede.schepp schreef: ↑wo 13 februari 2019, 09:43Apeldoorn is altijd het lastigste parcours qua inhalen, techniek en zeker ook het rondje met gevaar op harde valpartijen. Wat er in het artikel te lezen valt, gold overigens ook voor de andere wedstrijden die er in Apeldoorn gereden zijn. Bij het Apeldoorns kampioenschap brak iemand zn borstbeen op die drop en ik meen dat er ook nog sleutelbeenbreuk was, samen met vele lekke banden.
Heel positief! Had het zelf overigens wel leuk gevonden om samen met de 30+ te rijden in 1 klassement. Zit nml weinig niveauverschil in en denk zelfs dat de 40+ sterker is. Had een mooie strijd kunnen opleverenHelmuth schreef: ↑ma 7 oktober 2019, 10:02Inschrijven voor aankomende winter is alweer mogelijk.
Zag de startgroepen gewijzigd zijn. Lijkt mij een positief besluit. Nu starten er 2 categorieën per keer in plaats van 3.
https://mtb-competitie.nl/competities/wintercompetitie
Zeker een positief besluit. Dat betekend dat het wat minder druk is op het parcours en dat eventueel inhalen beter mogelijk zal moeten zijn.
Wees gerust Frankievenge, je bent niet de enige hoor. Val ook in die klasse en heb nog nooit wedstrijden gereden. Mijn motto is achteraan starten zodat ik in eerste instantie niemand in de weg zit en dan zie ik wel hoe ik in het veld mee kom. Vooral veel plezier hebben in de sport en een uitdaging ga ik niet uit de weg.Frankievenge schreef: ↑di 15 oktober 2019, 10:29Met knikkende knieën heb ik me ook ingeschreven, denkende dat de 40+ klasse relaxed zou zijn.![]()
Een wedstrijd is per definitie niet relaxedFrankievenge schreef: ↑di 15 oktober 2019, 10:29Met knikkende knieën heb ik me ook ingeschreven, denkende dat de 40+ klasse relaxed zou zijn.![]()