7-10-2018 Borgerswold classic Veendam

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

District Kampioenschap Noord MTB 7 oktober 2018 te Veendam

Algemene informatie
Zondag 7 oktober 2018 wordt het District Kampioenschap Noord MTB te Veendam (recreatiegebied Borgerswold) georganiseerd. De organisatie is in handen van Stichting Sportpromotie Veendam, in samenwerking met Stormvogels Veendam en met ondersteuning van KNWU district Noord.
Deelnemers aan het District Kampioenschap Noord MTB dienen in het bezit te zijn van een KNWU licentie 2018. Tevens moeten ze binnen de grenzen van district KNWU Noord wonen.
Deelnemers met een KNWU basislidmaatschap, NTFU lidmaatschap of een dag verzekering kunnen starten in het Open Kampioenschap Borgerswold voor Jeugd of M/V > 15 jaar (Funklasse Dames of Heren)

Bron: http://www.stormvogelsveendam.nl/zechst ... ld-classic" onclick="window.open(this.href);return false;
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Met op dezelfde dag de Bart Brentjens Classic, biedt dit kansen voor de "mindere" goden . De grote regionale toppers zullen waarschijnlijk aan de start staan van de BBC. Ik verwacht eigenlijk zowiezo geen groot startveld ondanks dat het parcours een van de leukere is in het hoge noorden.
Plaats reactie