Veluwse Wintercompetitie 2017/2018

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Gebruikersavatar
joansom
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 15 april 2012, 08:41
Mijn mountainbike: Canyon

Hoe zijn de omstandigheden in Soest op dit moment? Sneeuw of vooral nat?
Hier op de Veluwe ligt nl. nog een dik pak sneeuw in de bossen
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

Er liggen nog sneeuw resten.. :) Ik ga morgen kijken hoe het erbij ligt.
zal dan wel update geven
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

joansom schreef:Hoe zijn de omstandigheden in Soest op dit moment? Sneeuw of vooral nat?
Hier op de Veluwe ligt nl. nog een dik pak sneeuw in de bossen
Ligt nog een sneeuwdek van een cm of 5 6. Zag wel dat de paden behorend tot de route wel deels vrij van sneeuw waren. Is wel een behoorlijke natte bende nog. Geen idee hoe het zondag zal zijn maar het zou mij niet verbazen als er niet gereden wordt.
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Onze trainer gaat vandaag inspecteren en normaliter zetten we het rondje na de zaterdag training uit. Soms moeten er nieuwe paadjes aangemaakt worden door in te rijden. Ik laat het wel ff weten hier zodra er een update is. Helaas kan ik er door een blessure niet bij zijn dit jaar, december nog niet gefietst. Ik kom wel aanmoedigen en foto's filmpjes maken en wat vrijwilligerswerk doen, t is niet anders.
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

NelizRijn schreef:Onze trainer gaat vandaag inspecteren en normaliter zetten we het rondje na de zaterdag training uit. Soms moeten er nieuwe paadjes aangemaakt worden door in te rijden. Ik laat het wel ff weten hier zodra er een update is. Helaas kan ik er door een blessure niet bij zijn dit jaar, december nog niet gefietst. Ik kom wel aanmoedigen en foto's filmpjes maken en wat vrijwilligerswerk doen, t is niet anders.
kom ook wel fff kijken morgen eind vd ochtend:) ff parcours kennis opdoen.. (als het droog is natuurlijk, wat ik ben van suiker)
Giacomo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 10 januari 2005, 17:17
Mijn mountainbike: Cannondale F29

Lees net op Facebook dat de wedstrijd afgelast is. Jammer.
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Kom er net vandaan lag er super goed bij.. Zelfs wat waterputten geschept om de laatste paar plassen weg te halen op het veld ligt nog sneeuw maar verder nagenoeg droog. Dus over 2 dagen geen enkel probleem.. Ga morgen daar fietsen zal mij verbazen als er nog plassen liggen,

alleen ff wegstuk schoon vegen bij start finish dan is er niet veel aan de hand
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

nog onder voorbehoud maar eventuele inhaaldatum zou zondag 14 januari worden
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

NelizRijn schreef:nog onder voorbehoud maar eventuele inhaaldatum zou zondag 14 januari worden
Dat zou mooi zijn !!!! Thuiswedstrijd altijd lekker :winkie:
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

het voorbehoud is weg t giet oan op 14 januari
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

NelizRijn schreef:het voorbehoud is weg t giet oan op 14 januari
Fijn !! Mooi dat er een herkansing komt
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Jammer dat in Harderwijk het rondje niet meer het Hondenbos ingaat. Was het enige Fatsoenlijke stukje van het rondje. Het lijkt wel alsof de rondjes cx rondjes moeten zijn ipv MTB rondjes. Alleen maar tussen paaltjes en lintjes rijden op een grasveld is geen mtben!
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

schepp schreef:Jammer dat in Harderwijk het rondje niet meer het Hondenbos ingaat. Was het enige Fatsoenlijke stukje van het rondje. Het lijkt wel alsof de rondjes cx rondjes moeten zijn ipv MTB rondjes. Alleen maar tussen paaltjes en lintjes rijden op een grasveld is geen mtben!
Nou lekker dan, ik was van plan om morgen te rijden en had de hoop dat t een leuk rondje was zoals bij de watertoren vroeger. Toevallig is morgen ook de zaterdagtraining in Harderwijk dus ben nu weer in dubio. En er ligt zoveel moois daar we noemen t wel eens singletrackparadise, zonde om links te laten liggen
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

NelizRijn schreef:
schepp schreef:Jammer dat in Harderwijk het rondje niet meer het Hondenbos ingaat. Was het enige Fatsoenlijke stukje van het rondje. Het lijkt wel alsof de rondjes cx rondjes moeten zijn ipv MTB rondjes. Alleen maar tussen paaltjes en lintjes rijden op een grasveld is geen mtben!
Nou lekker dan, ik was van plan om morgen te rijden en had de hoop dat t een leuk rondje was zoals bij de watertoren vroeger. Toevallig is morgen ook de zaterdagtraining in Harderwijk dus ben nu weer in dubio. En er ligt zoveel moois daar we noemen t wel eens singletrackparadise, zonde om links te laten liggen
Het is nu hun eigen terrein, dus geen gedoe met vergunning etc. Snap ik dan ook wel weer, maar het is wel jammer idd als er dichtbij veel mooie plekjes zijn.
Laatst gewijzigd door schepp op za 6 januari 2018, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Giacomo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 10 januari 2005, 17:17
Mijn mountainbike: Cannondale F29

schepp schreef:Jammer dat in Harderwijk het rondje niet meer het Hondenbos ingaat. Was het enige Fatsoenlijke stukje van het rondje. Het lijkt wel alsof de rondjes cx rondjes moeten zijn ipv MTB rondjes. Alleen maar tussen paaltjes en lintjes rijden op een grasveld is geen mtben!
Ben er nog nooit geweest, maar dit klinkt niet erg aantrekkelijk :-? Ik ga het morgen zien.
Plaats reactie