Heb jij mijn stuurbord los gemaaktschepp schreef:Yes heerlijk 1.30u keihard gas geven!!! Super benen vandaag en p14 algemeen en p2 40+ Het rondje lag er nog redelijk bij,..wel modderig maar eigenlijk geen echte plassen.
mooie uitslag gereden
Heb jij mijn stuurbord los gemaaktschepp schreef:Yes heerlijk 1.30u keihard gas geven!!! Super benen vandaag en p14 algemeen en p2 40+ Het rondje lag er nog redelijk bij,..wel modderig maar eigenlijk geen echte plassen.
Reed jij voor me toen je hem verloor?? Ik was de mijne ook bijna kwijt. Er was 1 t-rap bij mij gebroken. heb 2 rondes lang met dichtgeknepen billen gereden, zo bang was ik m te verliezen aangezien ik op zo'n goede plek lagspecube schreef:Heb jij mijn stuurbord los gemaaktschepp schreef:Yes heerlijk 1.30u keihard gas geven!!! Super benen vandaag en p14 algemeen en p2 40+ Het rondje lag er nog redelijk bij,..wel modderig maar eigenlijk geen echte plassen.
mooie uitslag gereden
NelizRijn schreef:Ja die massastart dat is toch een vak apart, heb ik nu steeds ondervonden in korte wedstrijdjes. In de aanlooprondes kon ik aan de linkerzijde, de boomkant nog wel inhalen maar daarna al vrij snel lopen en wachten bij knelpunten. Daarna van groepje naar volgende wel leuk zo inhaalrace met zoveel deelnemers. Minder leuk was een vrij harde valpartij voor me vlak na de finish bij de verkeersdrempel. Fietsen vlogen door de lucht en katipuleerde een ander, veroorzaker was gestopt tenminst. 1.41 is t geworden net voor de 1e vrouw
Dan hebben de Thunder burts toch meer grip Reed er voor en achter mee,..wel op wielen met 25mm binnenbreedte en 1.2 bar. veel grip en weinig rolweerstand.Mr. Punch schreef:Heb mij enorm geamuseerd gisteren. Het had in Alphen veel meer geregend dan bij mijn woonplaats en had daardoor een erg foute bandenkeus gemaakt. Ik reed voor met een raceking en achter met een speedking (helemaal geen noppen) en dat zorgde ervoor dat ik op de nattere stukken alle kanten op gleed.
Bij de start kwam ik precies midden voor die grote plas water uit. Toch maar geremd, had geen zin om nat te worden.
Daarna een leuke inhaalrace gereden en 89 ste overall geworden. Was weer een goede training op een mooie ronde!
Ik reed met 4.6 Ground Control op 0,5 bar ook genoeg grip (oja, ook veel rolweerstand )schepp schreef:
Dan hebben de Thunder burts toch meer grip Reed er voor en achter mee,..wel op wielen met 25mm binnenbreedte en 1.2 bar. veel grip en weinig rolweerstand.
vorige jaar startte ik in Berlicum als 100e bij master 2 en kom als 14e over de streep dus het kan wel.schepp schreef:NelizRijn schreef:Ja die massastart dat is toch een vak apart, heb ik nu steeds ondervonden in korte wedstrijdjes. In de aanlooprondes kon ik aan de linkerzijde, de boomkant nog wel inhalen maar daarna al vrij snel lopen en wachten bij knelpunten. Daarna van groepje naar volgende wel leuk zo inhaalrace met zoveel deelnemers. Minder leuk was een vrij harde valpartij voor me vlak na de finish bij de verkeersdrempel. Fietsen vlogen door de lucht en katipuleerde een ander, veroorzaker was gestopt tenminst. 1.41 is t geworden net voor de 1e vrouw
Geweldig die massa starts maar dat is ook alleen maar omdat mij dit ligt Wat mij betreft mogen alle starts zo ook bij de xc wedstrijden. Daar ben je bij voorbaat al kansloos als je op de 15de rij staat.
Ik had ook geen illusies op een topklassering of zo daar met al die kleppers daar aan de start.specube schreef:vorige jaar startte ik in Berlicum als 100e bij master 2 en kom als 14e over de streep dus het kan wel.schepp schreef:
Geweldig die massa starts maar dat is ook alleen maar omdat mij dit ligt Wat mij betreft mogen alle starts zo ook bij de xc wedstrijden. Daar ben je bij voorbaat al kansloos als je op de 15de rij staat.
Rest van het jaar stond ik lekker vooraan