Rabo Beachchallenge Scheveningen

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
The GIANT Men
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 790
Lid geworden op: di 30 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Giant NRS Composite 1 carbon
Contacteer:

Volgend weekend is de de strandrace in Scheveningen. Er is niets te vinden over het parcour.
Op de sit word aangegeven dat er binnenkort bekend gemaakt word hoe het parcour gaat worden. Tot op hede???? Niets. Ook al een reactie op face book gezet. geen reactie. Is dit de ondergang omdat er op Texel ook een strandrace is. Wie oh wie weet iets meer hier over.
Laurensv
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: za 5 september 2009, 11:26
Mijn mountainbike: daar fiets ik mee

The GIANT Men schreef:Volgend wrabo beach de de strandrace in Scheveningen. Er is niets te vinden over het parcour.
Op de sit word aangegeven dat er binnenkort bekend gemaakt word hoe het parcour gaat worden. Tot op hede???? Niets. Ook al een reactie op face book gezet. geen reactie. Is dit de ondergang omdat er op Texel ook een strandrace is. Wie oh wie weet iets meer hier over.
Ik lees net via de facebook van rabo beach challange dat het oude parcours gereden wordt. Dus scheveningen noordwijk scheveningen. Gr laurens
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Alle info staat gewoon op de site..parcour etc.
Alle grote namen starten op Texel, een mooie kans om hoger te eindigen t.o.v. jaar :D
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 883
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Niemand die een verslagje geeft? Ben wel benieuwd namelijk. Had hem zelf graag willen doen maar het kwam niet uit.
Plaats reactie