wedstrijd Stichting MTB Steenwijk 2000 (2014)

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
S-Wapse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 24 april 2011, 21:38
Mijn mountainbike: Giant XTC 29 Composite 0

De 6uurs individueel gereden en moet zeggen dat ik vanaf het begin geprobeert heb constante ronde tijden te rijden. Maar na 4 uur kwam de mentale klap en ook veel last van kramp gehad. Denk dat het door het vele klim werk kwam. Tijd om te eten was idd schaars er waren 3 stukjes waar je wat in je mond kon proppen maar daar raakte ik eigenlijk alleen maar van buiten adem. Dus het was fijn dat er bij de verzorgingslaan stukjes banaan aangereikt werden. Uiteindelijk heel blij met mijn 3e plek ! Organisatie was top afgezien van het opstellen voor de start dat ging wat rommelig. Volgend jaar hopelijk weer zo'n mooi evenement op de Woldberg.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Ik ben dit jaar zelden zo kapot gegaan. Laatste ronde van de 3u individueel kwam ik niet meer vooruit en verloor 4 plekken :( Denk ook een kleine hongerklop. De wortels en klims hebben mij ook gesloopt :) Was overigens een mooi rondje en prima georganiseerd.

Volgend jaar weer erbij.
Mr. Punch
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: vr 13 maart 2009, 23:28
Mijn mountainbike: Scott Spark RC

Haha, veel herkenbare berichten! Heb zelf de 3 uur individueel gereden en idd. zelden zo geleden! Na 2 uur lag ik nog op de 3e plaats maat uiteindelijk 8ste geworden... Een uur lang tegen de kramp aangezeten en in de laatste ronde een paar keer kramp gehad. Om over mijn rug maar te zwijgen....
Maar een top rondje en een heel geslaagde dag! Voor herhaling vatbaar, net zoals elke wedstrijd tot nu toe op de woldberg eigenlijk!
Cycling Team Limburg
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Staan wat foto's op de site van de organisatie.
Plaats reactie