Bike-wizard

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
xplorer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1167
Lid geworden op: vr 16 november 2007, 22:29
Mijn mountainbike: (s) zijn kwalitatief beter dan mijn prestaties ;)

HaRdCoRe-WeZ schreef:Ik krijg een hele vervelende melding van AVG Antivirus dat er een Exploit Blackhole Kit actief is. De site is voor mij dus niet te benaderen. Wellicht dat hier meer mensen last van hebben?
Doordat de site recentelijk nogal vaak is getracht te hacken (wat ook een keer is gelukt) hebben we er gisteren een extra firewall tussen gezet waardoor (onder andere) AVG (met link scanner aan) het zag als een exploit blackhole. De nieuwe firewall brengt nogal wat ellende met zich mee maar is van cruciaal belang om de site stabieler en securer te krijgen, we zijn deze dus nog aan het fine-tunen.
thompsonbiker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 712
Lid geworden op: zo 16 oktober 2005, 10:54
Mijn mountainbike: Giant XTC 1 29er 2012

Vandaag bij guus geweest voor een setje XTR remmetjes. Hij heeft ze gelijk voor mij gemonteerd, op lengte gemaakt en ontlucht...!
Weer uitstekende service onder het genot van een bakkie koffie en praatje over de verschrikkelijke hobby die ze MOUNTAINBIKEN noemen... ;-)

Aanrader voor topmateriaal/service voor een betaalbare prijs!
A single track mind.
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

:D
Laatst gewijzigd door hansdegebruiker op wo 7 augustus 2013, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Elsegre
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 7 september 2009, 10:10
Mijn mountainbike: Giant Anthem X Advanced sl 0 2010

Gister om ff over drie besteld en vandaag, keurig verpakt om half één afgeleverd. Top!

Afbeelding
559
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Er waren weer 2setjes xt 770 3x9 shifters te koop bij bike wizard voor onder de 50 euro.
Een setje is al geconfisqueerd door ondergetekende. Ze moeten wel nog bezorgd worden maar ze liggen iig al in het boodschappen mandje.

Voor de geïnteresseerden dus...!
vld-mtbbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 6 maart 2011, 23:54

Met dank aan de persoon hierboven vandaag de shifters mogen ontvangen. In tegenstelling tot mijn vorige bestelling nu wel een email over de verzending gekregen en binnen 24 uur ontvangen , vorige keer hoorde ik na de bestelling helemaal niets totdat 4 dagen later het pakketje bezorgt werd.
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Bij mij schijnt hjj ook op de mat te liggen :D
ruben69
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: do 15 september 2011, 19:05
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel Ultimate 2011

Topservice van Guus, 1 van mijn bike maatjes had met spoed een achterderailleur nodig ivm met onze transalp maandag as. Guus had er nog 1 en deze is gepost nog voordat ik het geld had overgemaakt, klasse!
Drummer702
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: zo 6 juli 2014, 17:10

Iemand hier onlangs nog zaken mee gedaan?
Blu-Ray
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 757
Lid geworden op: za 27 februari 2010, 21:59
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 2012 650B Special

Begin februari 2015 mijn nieuwe fiets door hem laten "samenstellen". Een bijna nieuw, gebruikt frame Cannondale Scalpel 2013 (laten spuiten naar persoonlijke wens) met nieuwe ZTR 27,5 inch wielen, carbon lefty met remote, XT, XTR afgemonteerd en nog meer nieuwe gooddies. Erg tevreden over het contact en de service die hij levert. O ja, totaal gewicht 9,72 kg.
Afbeelding
It’s all about the smiles.
Drummer702
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: zo 6 juli 2014, 17:10

Op donderdag 5 maart een zadelpen online besteld en betaald. Op zaterdag 7 maart een mail gestuurd met de vraag wanneer deze verstuurd zou kunnen worden. Op de zelfde zaterdag kreeg ik het antwoord dat dit maandag 9 maart verstuurd zou worden. Tot op heden 15 maart heb ik niets ontvangen. Heb meerdere malen gemaild met de vraag wat de status is, Ik heb smssen gestuurd, en verschillende keren gebeld maar keer geen gehoor. Tot op heden geen reactie gehad en de zadelpen niet ontvangen! Erg jammer en een zeer slechte service......
Drummer702
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: zo 6 juli 2014, 17:10

Zondag 15 maart uiteindelijk via whatsapp zijn excuses ontvangen dat het nog niet opgestuurd is. Maandag 16 maart zou hij het gelijk op de post doen. (ik dacht YES! beetje laat, beetje jammer... maarja toch mijn zadelpen!) Maandag 16 maart einde van de dag krijg ik een whatsapp dat hij de zadelpen niet meer kan vinden... en dat hij het geld terug zou storten... wat een waardeloze manier van zaken doen !!!
Christiaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1762
Lid geworden op: za 20 december 2003, 18:43
Mijn mountainbike: Intense M6/Yeti DJ/GT Lopes 55/Yeti SuperX
Contacteer:

Website is uit de lucht?
Stanes
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 19:03
Mijn mountainbike: Trek Remedy 9.7

Site werkt wel na 5x pagina vernieuwen...heeft wel wat aandacht nodig :-{
Cubie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1137
Lid geworden op: ma 25 juni 2007, 21:08
Mijn mountainbike: Orbea Wild H30 2023
Contacteer:

Lijkt inderdaad niet meer benaderbaar..... :-{
Plaats reactie