www.veloflash.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edgar2
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 7 juli 2004, 12:39
Mijn mountainbike: Commencal Supernormal

Ik heb me ingeschreven bij Veloflash. Regelmatig mooie aanbiedingen. Heeft iemand hier ervaringen mee voordat ik daar iets bestel?

http://www.veloflash.com" onclick="window.open(this.href);return false;
one love, two wheels, Supernormal
jfcb
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: do 3 november 2011, 10:19

Je kan er inderdaad soms mooie aanbiedingen vinden. Maar meestal moet je de aanbiedingen toch eens controleren met de prijzen van enkele Duitse shops (bike-components.de bijvoorbeeld) omdat ze dan een enorme korting geven t.o.v. de adviesprijs terwijl je het dan even duur is al op een andere site.
Vorige week waren er mooie aanbiedingen i.v.m. cassettes, kettingen... noem maar op, maar ik was te laat. De interessante aanbiedingen waar de deur al uit.
Dus als de topics, die je woensdag gemaild krijgt, interesseert dan loont het wel de moeite om zondag vanaf 8uur eens snel de site te checken.
Jhaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 595
Lid geworden op: wo 22 augustus 2012, 21:32
Mijn mountainbike: Scott scale 40 | Cube Reaction GTC SL 2014

Afgelopen zondag een camelbak bij dit bedrijf besteld. Na de koop had ik toch mijn twijfels of het product geleverd zou worden, maar toch vandaag mijn camelbak ontvangen voor 30 euro onder de advies prijs.
maikel77
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 12 augustus 2013, 15:42

afgelopen zondag even gekeken, leek er erg goed uit te zien maar.....bij http://www.bikester.nl" onclick="window.open(this.href);return false; was alles veel goedkoper. Wou opzoek naar nieuwe pedalen (cranckbrothers) maar de prijzen welke Veloflash hanteerd kloppen echt niet..ik zou er niet zo snel wat gaan kopen, zonder prijsvergelijk op andere websites
Jhaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 595
Lid geworden op: wo 22 augustus 2012, 21:32
Mijn mountainbike: Scott scale 40 | Cube Reaction GTC SL 2014

maikel77 schreef:afgelopen zondag even gekeken, leek er erg goed uit te zien maar.....bij http://www.bikester.nl" onclick="window.open(this.href);return false; was alles veel goedkoper. Wou opzoek naar nieuwe pedalen (cranckbrothers) maar de prijzen welke Veloflash hanteerd kloppen echt niet..ik zou er niet zo snel wat gaan kopen, zonder prijsvergelijk op andere websites
Ja dat is het belangrijkste, eerst kijken of een andere webwinkel niet goedkoper is voordat je wat koopt.
vrije rijder
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: zo 14 december 2008, 21:46
Mijn mountainbike: /Ghost RT 5900 actinum / Cube AMS 100 K24/Canyon Nerve AL 29er/Orbea Terra M30

Er komen ook altijd nog verzendkosten bij€7.95 ! terwijl de meeste internetwinkels gratis verzenden.
vandaag(17-11) was er een saleflash van craft underware shirt met lange mouw €26.95 + 7.95 verzendkosten is€34.90 daar kan je het bijna overal voor kopen.maar er zitten ook leuke dingen bij, bryton rider met €40,- voordeel!
TEXEL het Ibiza van het noorden!
there's evil in the air and thunder in the sky
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Vandaag weer Craft ondergoed in de aanbieding...meerdere besteld (Active en Warm voor mezelf en Pro Warm voor mijn vrouw), en dan heb je de verzendkosten er zo uit. Ik had per ongeluk een foute maat besteld bij een van de shirts, binnen een uurtje aangepast na een mailtje gestuurd te hebben.
Inderdaad wel even checken bij andere sites...de Odlo aanbiedingen waren goedkoper te vinden.
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

Ik heb er ook al wel een keer iets besteld zonder problemen overigens maar wel met een relatief lange levertijd van een 5 of 6 dagen.
Soms kan je er wel koopjes doen maar meestal vind ik de prijzen nu toch ook niet echt fantastisch in vergelijking met andere, meestal Duitse, webshops.
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

Vandaag een bestelling binnengekregen, setje Avid X0 trail remmen. Had zwarte besteld maar de achterrem blijkt de zilveren versie te zijn.
Toch wel vrij logisch denk ik dat als je een setje remmen besteld dat je dan ook wel eenzelfde kleur van remmen wilt. De dozen met de individuele remmen in zijn volgens mij open geweest dus hadden ze kunnen zien.

Ook verpakking was amateuristisch, één rem zat gewoon los in de doos zonder enige bescherming van papier of plastic. Geluk bij een ongeluk: de rem die slecht verpakt was is ook diegene die ik niet wil.

Ik heb de remmen gelukkig niet dringend nodig maar kan nu wel weer tijd gaan steken in terugzenden en weet ik wat nog. Toch wel erg ontevreden nu van deze webshop nu. :evil:
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

Gary Visser schreef:Vandaag een bestelling binnengekregen, setje Avid X0 trail remmen. Had zwarte besteld maar de achterrem blijkt de zilveren versie te zijn.
Toch wel vrij logisch denk ik dat als je een setje remmen besteld dat je dan ook wel eenzelfde kleur van remmen wilt. De dozen met de individuele remmen in zijn volgens mij open geweest dus hadden ze kunnen zien.

Ook verpakking was amateuristisch, één rem zat gewoon los in de doos zonder enige bescherming van papier of plastic. Geluk bij een ongeluk: de rem die slecht verpakt was is ook diegene die ik niet wil.

Ik heb de remmen gelukkig niet dringend nodig maar kan nu wel weer tijd gaan steken in terugzenden en weet ik wat nog. Toch wel erg ontevreden nu van deze webshop nu. :evil:
Nu 11 dagen na de oorspronkelijke bestelling is het probleem nog niet opgelost, heb nog steeds de juiste remmen niet in huis. Er is wel communicatie maar alles verloopt zeer moeizaam. Gelukkig dus dat ik nog een reserve remset had of ik had al 2 weken niet kunnen fietsen... :evil: :evil: :evil:
MTBalgarve
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: za 18 april 2015, 15:13

Ik ben niet op deze site aangemeld dus kan niet alles zien, maar het concept lijkt me hetzelfde als http://www.sportpursuit.com" onclick="window.open(this.href);return false;. (heb ik zelf ook nog geen ervaring mee) Heeft iemand daar al eens wat bij besteld? (excuus voor off topic)
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Voor de liefhebbers... nu Northwave Celsius GTX voor 109,95 EUR
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
fiftyz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: do 20 augustus 2015, 10:43

de lekkerste bikes en de mooiste bikeplekjes/evenementen!
gclub
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

Na de problemen in het verleden toch nog maar eens wat besteld. Pakje is nu 12 dagen na order pas verzonden, toch iets om rekening mee te houden.
Blijkbaar verkopen ze een hoop spullen voor derden, dus zaken die ze zelf niet in voorraad hebben.
Plaats reactie