cycling-outfit.com ?

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Mr. C.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: ma 12 oktober 2009, 08:58
Mijn mountainbike: Moderne Oldskool... GT Zaskar

net gezien dat het pakketje vandaag aangemeld is bij Chinapost.
Had al een paar keer nagevraagd bij de verzender, maar hij verzekerde elke keer dat het al verzonden was..
Had ik kunnen weten dat die Chinezen nu eenmaal altijd antwoorden met "yes, yes"... haha.
Dus nu duurt het nog een paar dagen voor het hier is, hopelijk zaterdag, maar verwacht begin volgende week.

Ben wel benieuwd hoe de setjes er in werkelijkheid uitzien en wat de kwaliteit is.
Op de site zagen ze er iig goed uit, leek zelfs zonder spelvouten ;)
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Mr. C. schreef:net gezien dat het pakketje vandaag aangemeld is bij Chinapost.....................................

Dus nu duurt het nog een paar dagen voor het hier is, hopelijk zaterdag, maar verwacht begin volgende week.
Maak daar maar een paar weken van als hij vandaag pas is aangemeld bij Chinapost.
Mr. C.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: ma 12 oktober 2009, 08:58
Mijn mountainbike: Moderne Oldskool... GT Zaskar

pakje is inmiddels alweer weg uit Shanghai :)
iiivvo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 2 januari 2012, 11:02
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 race 2022

vandaag ook een setje besteld van cervelo ben benieuwd
Mr. C.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: ma 12 oktober 2009, 08:58
Mijn mountainbike: Moderne Oldskool... GT Zaskar

Gisteren mijn pakje uit China binnengekregen (Cyclinggo.com), en het enige dat je doet denken dat het geen echte Castelli setjes zijn, is dat er geen labeltje met de naam in de kraag zit.

Maar verder ziet het er tiptop uit:
- kleuren goed
- tekst en logo's correct
- goede ritssluitingen in shirts en winterbroek (YKK !!)
- goede zemen

Dus ondanks dat het bijna 1 maand heeft geduurd en de track&trace die waardeloos was, zeker voor herhaling vatbaar. Ik bedoel: 1x korte bibshort, 1x korte mouwen jersey, 1x thermo bibshort, 1x thermo lange mouwen jersey, en dat voor nog geen 91 euris :)
johnny boy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 177
Lid geworden op: vr 27 oktober 2006, 18:29
Mijn mountainbike: S-Works Epic 29er

@Mr.C.
Ik wil ook wat bestellen, maar ik zit nog steeds te twijfelen aan de maatvoering. Ik ben 1m87 en 78kg. Normaal heb ik altijd maat 5 of L en soms M.
Maar als ik bij de shirts mijn borstomvang van 98 bekijk, kom ik uit op een S. Dat lijkt me niet te kloppen.
Hoe zat het bij jou met de maatvoering?
Mr. C.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: ma 12 oktober 2009, 08:58
Mijn mountainbike: Moderne Oldskool... GT Zaskar

Setjes eerst gewassen. Zal ze straks ff passen. Ben overigens zelf 1.84 en ongev 79kg.
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Mr. C. schreef:Setjes eerst gewassen. Zal ze straks ff passen. Ben overigens zelf 1.84 en ongev 79kg.
Naast het feit of de broek en shirt goed passen ben ik ook benieuwd welke maten jij hebt besteld.
Mr. C.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: ma 12 oktober 2009, 08:58
Mijn mountainbike: Moderne Oldskool... GT Zaskar

Ik heb alles in xxl besteld.
Korte mouwen shirt is goed.
Lange mouwen shirt ook, maar hals iets te wijd.
Beide overigens ook ietwat ruim onder de oksels maar ik wil t daar toch liever niet strak.
Broeken beide goede lengte maar erg strak om de bovenbenen. Moet t nog zien of het gewoon strak is of dat het onder t fietsen echt afknelt.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ik heb ook 2 chines setjes. Een korte mouwen met bibshort en een thermo set. Ik meet 1,66 en heb van beide setjes maat M besteld. Draag met gewone kleding ook maat M. Setjes zitten mij goed. Houd je van iets ruimer zittend bestel dan 1 maat groter.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Mr. C. schreef:Gisteren mijn pakje uit China binnengekregen (Cyclinggo.com), en het enige dat je doet denken dat het geen echte Castelli setjes zijn, is dat er geen labeltje met de naam in de kraag zit.

Maar verder ziet het er tiptop uit:
- kleuren goed
- tekst en logo's correct
- goede ritssluitingen in shirts en winterbroek (YKK !!)
- goede zemen

Dus ondanks dat het bijna 1 maand heeft geduurd en de track&trace die waardeloos was, zeker voor herhaling vatbaar. Ik bedoel: 1x korte bibshort, 1x korte mouwen jersey, 1x thermo bibshort, 1x thermo lange mouwen jersey, en dat voor nog geen 91 euris :)
Voor dat geld koop je hier 1 jersey. En als je die naast die uit China houdt zie je praktisch geen verschil.
arnoudr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 341
Lid geworden op: ma 19 september 2005, 16:30
Mijn mountainbike: Specialized Carbon HT
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: Voor dat geld koop je hier 1 jersey. En als je die naast die uit China houdt zie je praktisch geen verschil.
en waar denk je dat die andere gemaakt wordt? :lol:
http://www.yventa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Surreal112
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 20:25
Mijn mountainbike: Cube Acid '11 Green/Black

Vorige week ook een setje ontvangen via http://www.cyclinggo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, duurt ongeveer 4 weken maar dan heb je ook iets van voldoende kwaliteit voor heel weinig geld. Gebruik Paypal, dan is de financiële afhandeling ook zonder risico. Aan te raden is om redelijk groot te bestellen, ben zelf 1m89/90kg en had een setje XXL. Broek en jasje passen perfect.
** Een fiets piept alleen als er echt iets mis is **
Stefdebruin
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: do 3 maart 2011, 23:06

hoe betaal je op cyclinggo met paypal?
Soundz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 585
Lid geworden op: wo 15 april 2009, 22:40
Mijn mountainbike: Custom BeOne Raw Orange 2010, Custom Bulls Bushmaster 2010, Giant Composite 2 2012

Hoe zit het met de zeem die in de broeken wordt gebruikt? Valt hier een beetje mee te fietsen of is na een ritje van 50km de koek al op?
Never give in,
Never give up,
Never back down!
Plaats reactie