RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Lekker dan :roll:

Dan bestel ik niet , boost is nodig!
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Een tijdje geleden hadden ze ook Aions afgeprijsd, toen stond er wel bij dat het boost vorken waren. Dat zal ongetwijfeld een andere partij geweest zijn.
Een van die dingen zit alweer een tijdje in de fiets van mijn vriendin, in puntgave staat ook nog eens ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Hele mooie Auron's nu.. maar ga de kans niet nemen denk :(

Als ik zo snel lees zijn de Auron RC2 34mm altijd non-boost
Laatst gewijzigd door Patrick_V op do 28 januari 2021, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Wat raar, inderdaad “depending on supply”...
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Medico
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 2 november 2012, 04:30
Mijn mountainbike: Carbonda FM 936, on one scandal

Ja, idd vreemd, maar waar.

De aions van 120mm zijn wel boost...die heb ik nl met veel plezier in mn scandal zitten😀
Vakmanschap is Meesterschap

Carbonda fm 936 viewtopic.php?f=14&t=144187
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2746
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

De Auron en Aion modelletjes in de aanbieding zijn allemaal modeljaar 13/14 toen bestond boost nog niet... :winkie:
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Waarschijnlijk ga ik daar ook "mijn" vork niet tegen komen. Maar een Auron Rc2 140mm in boost had ik dan weer niet laten liggen voor 150 euro

Voor de rest verkopen ze eigenlijk verder ook nooit wat ik op mijn speclistje heb staan :bier:
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

Patrick_V schreef: do 28 januari 2021, 16:26 Is er een manier om achter te komen wat je besteld? Ik wil graag wat bestellen maar boost of niet boost is wel het verschil tussen wel of niet kunnen gebruiken :~
Ik heb dit aan hen gevraagd omdat ik inderdaad ook die gok niet wil nemen.
Ook gevraagd of je bij bestelling aan kunt geven dat je alleen interesse hebt als ze een boost binnen krijgen....
Maar niets in die richting is mogelijk......
Real men think straight and flat are boring :-D
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

ThaSingleTrackMastah schreef: di 29 december 2020, 02:15 Je bestelt er omdat het goedkoop is, niet omdat je haast hebt ;)
Nu we het daar over hebben: zijn er meer mensen die een Öhlins demper hebben besteld eind vorig jaar?
Ik heb op 30/10/20 besteld en daarna niks meer van RCZ gehoord. Ik wist dat er kans was dat het lang ging duren, en dat vind ik in de winter minder erg, want fiets dan toch niet met de fiets waar die demper in komt... maar begint nu wel erg lang te duren.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Misschien eens een email aan wagen (repsonse time viel geen eens tegen met hun levertermijn als referentie)?
Een indicatie wanneer ze gaan leveren heb ik nooit van ze gekregen, wel of het nog "in process" was of niet...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

maaf2 schreef: wo 3 februari 2021, 11:44
ThaSingleTrackMastah schreef: di 29 december 2020, 02:15 Je bestelt er omdat het goedkoop is, niet omdat je haast hebt ;)
Nu we het daar over hebben: zijn er meer mensen die een Öhlins demper hebben besteld eind vorig jaar?
Ik heb op 30/10/20 besteld en daarna niks meer van RCZ gehoord. Ik wist dat er kans was dat het lang ging duren, en dat vind ik in de winter minder erg, want fiets dan toch niet met de fiets waar die demper in komt... maar begint nu wel erg lang te duren.
Ik heb rond die tijd een SR demper besteld en ook nog niets gehoord. Twee keer eerder na een tijd gemaild en één keer was het antwoord dat het net verzonden was en de andere keer kreeg ik prompt mijn geld terug. Ik wil graag die demper dus ik mail nog maar even niet. Zag ze vorige week nog wel in de nieuwsbrief.
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Vanochtend een mailtje gestuurd over de demper die 30/10/'20 besteld was. Binnen een kwartier antwoord!
Helaas met de mededeling dat ze niet geleverd gaan worden. Ergens wel apart dat je er zelf voor moet mailen, maar dat zal ook wel ergens bij het business model horen.
Jammer maar helaas. Een keer eerder een mooie Pike voor nette prijs op de kop getikt. Dit keer pech.
Gebruikersavatar
johan_v
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: vr 21 augustus 2015, 20:31
Mijn mountainbike: Nordest Sardinha/Pyga Hyrax

maaf2 schreef: do 11 februari 2021, 11:42 Vanochtend een mailtje gestuurd over de demper die 30/10/'20 besteld was. Binnen een kwartier antwoord!
Helaas met de mededeling dat ze niet geleverd gaan worden. Ergens wel apart dat je er zelf voor moet mailen, maar dat zal ook wel ergens bij het business model horen.
Jammer maar helaas. Een keer eerder een mooie Pike voor nette prijs op de kop getikt. Dit keer pech.
Gaat dit om de ohlins demper? Daar wacht ik ook al een tijd op.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Die Ohlins dempers lijken het niet te worden idd,

Ik heb ook maar een mailtje gestuurd,

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
philippevk
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: za 26 augustus 2006, 18:56
Mijn mountainbike: Spectral 125/Scalpel HT

Wat ik steeds vaker heb is dat in de mail (de private sale) producten worden aangeboden die helemaal niet op de site staan en dus ook niet besteld kunnen worden. Nu al meerdere keren gehad (zowel meteen bij ontvangst mail, als ma een tijdje als de volgende dag).
Super irritant...
Plaats reactie