RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Hoka
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 978
Lid geworden op: do 10 juni 2010, 23:16
Mijn mountainbike: FRM 10HP

Nog een keer het verzoek of iemand deze doppen mee wil bestellen:
https://www.rczbikeshop.com/default/dt- ... 4463s.html
Dit in verband met verzendkosten.
Vast bedankt!

Ik krijg de link niet werkend...
maar het gaat om deze:
DT SWISS SPARE PARTS : CONVERSION KIT 5X135MM BLACK (HWGXXX0004463S)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Hoka op di 26 november 2019, 16:58, 4 keer totaal gewijzigd.
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

Stefan_ schreef: di 26 november 2019, 08:38 Het begint ondertussen wel frustrerend te worden. Afgelopen donderdag een verzendlabel aangemaakt (kreeg mail van UPS) maar het pakket ligt blijkbaar nog steeds in Luxemburg, moet nog afgehaald worden.
Geduld......

Is bekend, wss is de prijs er ook naar.
Wil je iets snel hebben moet je bestellen bij een andere webwinkel. :bier:
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Na bijna 40 dagen ipv de beloofde maximale 20 dagen heb ik maar eens een contactformuliertje ingevuld.

Kijken of ze daar wel snel op reageren...

Ik verwacht er niet te veel van.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Elvander schreef: ma 2 december 2019, 15:14 Na bijna 40 dagen ipv de beloofde maximale 20 dagen heb ik maar eens een contactformuliertje ingevuld.

Kijken of ze daar wel snel op reageren...

Ik verwacht er niet te veel van.
Nou, dat doen ze dus wel is mijn ervaring. Ik wacht al sinds 17-10 op een voorvork, vroeg ernaar, en kreeg al een dag later een mail met een verwijs naar de volgende link: https://www.rczbikeshop.com/private-sales

Ik wacht nu 7 weken (ca 35 werkdagen) dus ik word zelf ook wat ongeduldig...
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Mijn aankoop betreft geen private sale maar een product dat bij RCZ op voorraad was.
Daarbij staat er al 25 dagen dat het en course is met UPS door to door.

Maargoed we zullen zien of ik een vlotte reactie krijg en of het pakje ook echt en course is naar mijn door. :roll:
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik heb ooit een voorvork bij RCZ gekocht.
Dat was spotgoedkoop en de verzending ging snel.
Maar als ik de posts in dit topic lees, dan besef ik dat ik (heel veel) geluk heb gehad.
Ik denk niet dat ik er nu nog iets zou bestellen...
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Inmiddels heb ik er al 2 vorken en wat andere spullen vandaan, en tot op heden altijd goed gegaan. Alleen retetraag. Maar daar is de prijs dan ook naar.

Dat van Elvander is wel erg raar als het uit voorraad was.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Het is nu al een tijdje geleden maar in het verleden heb ik in totaal wel dik 10 verschillende orders geplaatst en bij 1 waren er complicaties die netjes opgelost zijn. Het is natuurlijk dozen schuiven daar en er gaat wel eens wat mis maar voor die prijs moeten we geduldig zijn. Op de mail/contactformulier reageren ze wel altijd netjes
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Ik kijk het ook nog gewoon aan.

Er is geen haast bij mijn bestelling want het gaat om een stuur voor een langetermijnproject.
Dan nog als er 20 dagen staat dan is bijna 40 gewoon te lang.

Voorgaande bestellingen gingen wel normaal dus het zal wel goed komen.

Dit topic is om ervaringen te delen en mijn ervaring is er in ieder geval een van de lange adem.
Stefan_
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 681
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 17:21
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper Expert 2007

Stefan_ schreef: di 26 november 2019, 08:38 Het begint ondertussen wel frustrerend te worden. Afgelopen donderdag een verzendlabel aangemaakt (kreeg mail van UPS) maar het pakket ligt blijkbaar nog steeds in Luxemburg, moet nog afgehaald worden.
Dit schreef ik op dinsdag, op donderdag kwam hij dan eindelijk binnen :-q

Uiteindelijk drie weken geduurd totdat hij er was. Niet extreem traag, maar ook niet echt snel. Zou er wel weer wat bestellen, maar je moet gewoon rekenen op een langere levertijd. Het is geen bol.com
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Na een ruim 50 dagen is mijn stuur dan toch gekomen.
Netjes verpakt en niet met UPS door-to-door, zoals in mijn bestelhistorie staat, maar met DPD geleverd.

In onberispelijke staat zoals dat hoort.
Ik had en heb nog steeds geen haast maar ik stoor me toch aan de levertijd. Zet dan geen 20 dagen neer maar 2 maanden of meer dan hoef ik er ook niet achteraan.

Het is een erg mooi stuur en met minder dan de helft van de prijs inclusief verzenden is het nog steeds een goede deal trouwens.
Laatst gewijzigd door Elvander op di 17 december 2019, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Na een kleine zestig dagen heb ik het bericht gehad dat de bestelde vork niet geleverd kon worden. Misschien maar goed ook, want met de bestelde Reba had ik mij op dit forum niet meer kunnen vertonen. :oops:

Gelukkig ben ik nog niet begonnen aan het frame, dus ik heb nog wat tijd om iets anders uit te zoeken.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

baron062 schreef: di 17 december 2019, 13:05 Na een kleine zestig dagen heb ik het bericht gehad dat de bestelde vork niet geleverd kon worden. Misschien maar goed ook, want met de bestelde Reba had ik mij op dit forum niet meer kunnen vertonen. :oops:

Gelukkig ben ik nog niet begonnen aan het frame, dus ik heb nog wat tijd om iets anders uit te zoeken.
niet meer kunnen vertonene haha. Niks mis met een reba maar ik heb het gevoel dat jijzelf hem stiekem ook niet meer wilt hebben :D
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Victor1977 schreef: di 17 december 2019, 17:54 niet meer kunnen vertonene haha. Niks mis met een reba maar ik heb het gevoel dat jijzelf hem stiekem ook niet meer wilt hebben :D
Ik vrees de hoon van Lars.... :bier:

Daarbij: de Reba kwam voor weinig, is voor een XC fiets bedoeld, maar zou er kwa kwaliteit toch een beetje uit de toon vallen
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Mijn dropper met een levertijd van 14 dagen, op 17 september besteld lijkt vandaag binnen te komen, samen met de door mij op 5 oktober bestelde vork (met een levertijd van 20 dagen).

Vroeger had je de spullen meestal binnen 2 dagen in huis, maar die tijden lijken voorbij. Bij veel aanbiedingen bestellen ze de spullen pas bij de leverancier als jij het besteld en betaald hebt. Dan komt er wel eens een ander item binnen bij hen of helemaal niets.

Alles wordt wel opgelost, en ik heb met hun reactiesnelheid alleen maar goede ervaringen.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Plaats reactie