RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Twix
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 22:36

johan_v schreef: wo 17 juni 2020, 15:33 Ik kan me haast niet voorstellen dat dit niet al bestaat. Het zou zomaar kunnen dat bijvoorbeeld deze pagina automatisch wordt gegenereerd aan de hand van de newsletter: https://www.mydealz.de/angebote/rczbikeshop.de
Goeie tip! Ik kreeg net een mailtje dat ze me op de lijst hebben gezet. Ik ben benieuwd!
wtosser
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 25 augustus 2010, 13:35

Mijn Yeti frame is ook keurig geleverd. Was mijn eerste aankoop bij RCZ en duurde uiteindelijk 7 weken. Geen enkele informatievoorziening tussendoor en ook op mijn ene mail met een vraag om update kwam een antwoord terug dat ze geen update konden geven. Na bericht van verzenden was mijn frame er 2werkdagen later, dus dat was perfect. Al met al ben ik een blije klant.
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Ja je moet wel echt geduld hebben bij die shop :lol: :lol:
2 mei heb ik 2 bestellingen gedaan bij ze, nog niks van gehoord helaas.
Mathijs_7
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 497
Lid geworden op: vr 7 juni 2019, 18:55
Mijn mountainbike: Canyon lux 7.0, ragley marley LTHT

KevinBel schreef: do 25 juni 2020, 14:54 Ja je moet wel echt geduld hebben bij die shop :lol: :lol:
2 mei heb ik 2 bestellingen gedaan bij ze, nog niks van gehoord helaas.
Goed, goedkoop en snel... je mag er altijd maar 2 kiezen :winkie:. Wacht pas een maandje op bericht...
Medico
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 2 november 2012, 04:30
Mijn mountainbike: Carbonda FM 936, on one scandal

Maar aan de andere kant.
Mijn code voor korting deed het niet... Op dag van ontvangst (na 2 maanden dat wel) mailje na Nieves en de volgende dag was het te veel betaalde geld al op mijn paypall rekening... Daar kunnen andere shops echt wat van leren :-q
Vakmanschap is Meesterschap

Carbonda fm 936 viewtopic.php?f=14&t=144187
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Medico schreef: do 25 juni 2020, 16:02 Maar aan de andere kant.
Mijn code voor korting deed het niet... Op dag van ontvangst (na 2 maanden dat wel) mailje na Nieves en de volgende dag was het te veel betaalde geld al op mijn paypall rekening... Daar kunnen andere shops echt wat van leren :-q
Klopt, soms rekent de site 2x de BTW. Na ontvangst van de spullen een mailtje met de gegevens en in no-time het teveel betaalde bedrag terug.

Ciao,
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

KevinBel schreef: do 25 juni 2020, 14:54 Ja je moet wel echt geduld hebben bij die shop :lol: :lol:
2 mei heb ik 2 bestellingen gedaan bij ze, nog niks van gehoord helaas.
Nou eergisteren een bericht van UPS dat er een label aangemaakt is dat op weg komt naar mij.
Gisteren verzendbericht van RCZ en nog een UPS mail dat het aangenomen was.
Vandaag stond UPS al voor de deur :-q
Aan de vervoerder ligt het in ieder geval niet :)
1ste bestelling nu binnen, ben benieuwd hoe lang de 2de nog duurt :lol:
kiwihoofd
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: do 11 augustus 2011, 10:51
Mijn mountainbike: Anthem

Inderdaad even geduld hebben. 29 juni mijn bestelling geplaatst en vandaag binnen gekomen zonder berichtgeving. :lol:
Als ik dat hier zo lees kom ik er goed vanaf met de levertijd :-q
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Zijn er verschillende manieren om een kortingscode in te voeren? Ik krijg de code voor Shimano remmen maar niet ingevoerd (RCZSB82).
De code voor de Rockshox Yari werkte wel.
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Robertdj schreef: di 25 augustus 2020, 14:30 Zijn er verschillende manieren om een kortingscode in te voeren? Ik krijg de code voor Shimano remmen maar niet ingevoerd (RCZSB82).
De code voor de Rockshox Yari werkte wel.
Even geprobeerd, maar bij mij doet het gewoon hoor ;)
Zorg wel ervoor dat het typenummer in de nieuwsbrief ook overeen komt met die op de site. Zit soms nogal verschil in typenummer en niet elke (als voorbeeld) Shimano XT rem valt onder de actie. :-q
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ik heb het laatst ook gehad dat het me niet lukte de code in te voeren, althans, ik kreeg elke keer de melding dat de code niet geldig was voor dat product. En ik ben er zeker van dat dat het product uit de nieuwsbrief was, èn heb de code met copy-paste ingevoerd dus typefouten uitgesloten.

RCZ is voor mij echt een winkel waar ik soms een superaanbieding wegkaap, maar voor de rest is het imo een ballentent...
In bovenstaand geval maar eieren voor m'n geld gekozen en de boel laten lopen.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Robertdj schreef: di 25 augustus 2020, 14:30 Zijn er verschillende manieren om een kortingscode in te voeren? Ik krijg de code voor Shimano remmen maar niet ingevoerd (RCZSB82).
De code voor de Rockshox Yari werkte wel.
Je kunt maar 1 code per bestelling gebruiken dus als je de Yari hebt ingevuld dan niet ook nog shimano invoeren.
Erg suf maar zo werken ze helaas.
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Het bleek fout te gaan omdat ik ook producten in m'n mandje had die niet onder de code vielen.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Robertdj schreef: di 25 augustus 2020, 15:31 Het bleek fout te gaan omdat ik ook producten in m'n mandje had die niet onder de code vielen.
Dat bedoelde ik dus :-q
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Dat zou wel goed moeten gaan, mits die andere producten niet ook onder een (andere) kortingscode vallen. Toch?

Maar zo zorgen ze er wel voor dat je inderdaad verschillende bestellingen moet doen als je verschillende kortingscodes wilt gebruiken. Ik neem aan dat ze aan die verzendkosten ook nog wat overhouden...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Plaats reactie