Toch ff een fout van jezelf? Bij Paypal zelf zie je toch ook het bedrag wat je afrekent, had je toch kunnen annuleren dan?

De Ergon BA3 enduro. Ik had twee rugzakken, een Ergon BX3 en een Camelbak Kudu 18. De Camelbak heeft een rugprotector maar kreeg ik niet echt lekker op mijn nogal gevoelige rug afgesteld. Ergon is een merk dat juist als speerpunt ergonomie heeft (ja, echt waarPatrick-NH schreef:Welke tas heb je besteld?
Ben benieuwd naar je ervaring.
Ben eigenlijk toe aan wat anders dan de decathlon mini tas if de deuter vakantiekoffer voor op de rug
Na 5 weken in spanning wat ik zou binnenkrijgen dan toch een pakketje geleverd: gelukkig de 140mm versie. Uiteindelijk perfect voor zeer goede prijs!maaf2 schreef:Na een prima ervaring de vorige keer begin ik nu toch wel te twijfelen. Vorige week een pike voor klein prijsje besteld, netjes betaalbevestiging gehad, maar dat is inmiddels een week geleden en heb niks meer gehoord. Net als antwoord op mijn vraag waar ik geen reactie op krijg (stond in titel dat het op een 140mm vork zou gaan, in omschrijving stond 130mm... Ben benieuwd wat ik nu uiteindelijk krijg)