www.bakkerracingproducts.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Ik heb helaas ook een negatieve ervaring opgedaan met een 2e hands aankoop van hem. Ik zat te twijfelen tussen 2 aanbieders met een 9 speeds X0 shifters. Uiteindelijk voor Erwin gekozen ivm eerdere ervaringen. Blijkt één de duimshifters krom te zijn. hem een pb'tje gestuurd, geen antwoord en daarna een nieuw pb'tje en deze staat denk ik al anderhalve maand onbeantwoord te wachten om geopend te worden.

Inderdaad toch jammer. Het was inderdaad altijd een goed adres voor nieuw en 2e hands spul...
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

mud mate schreef:Ik heb helaas ook een negatieve ervaring opgedaan met een 2e hands aankoop van hem. Ik zat te twijfelen tussen 2 aanbieders met een 9 speeds X0 shifters. Uiteindelijk voor Erwin gekozen ivm eerdere ervaringen. Blijkt één de duimshifters krom te zijn. hem een pb'tje gestuurd, geen antwoord en daarna een nieuw pb'tje en deze staat denk ik al anderhalve maand onbeantwoord te wachten om geopend te worden.

Inderdaad toch jammer. Het was inderdaad altijd een goed adres voor nieuw en 2e hands spul...
Ik geloof niet dat hij actief is op mountainbike.nl. Dat hij pb-tjes niet beantwoord lijkt me dan ook niet gek.

Overigens kun je de xo shifter normaal gesproken gewoon rechtbuigen. Dat komt wel vaker voor.
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Jawel hoor, hij is hier actief.

En neem aan dat mud mate z'n shifters hier op t forum gekocht heeft?
holzfeller
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2100
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 00:23

Hij had ze bij mij moeten kopen! Maarja, te laat.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Yep hier gekocht. De eerste mail is ook gelezen, maar helaas niet beantwoord, waarop een 2e mail......

Inderdaad heb ik hem uiteindelijk ook terug gebogen, maar als je vermeld dat de staat goed is, is het dus niet met een verbogen shifter... Als je dan een mail krijgt lijkt mij een antwoord ook gewoon niet meer dan logisch.

@ Holzfeller: Tja toen jij ze er opzette had ik ze dus helaas al. Anders was ik wel bij jouw uitgekomen...
timwalschaerts
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 3 juli 2013, 07:05
Mijn mountainbike: Lapierre XR929

Ruud74 schreef:@tim Misschien is t geld wel waard om langs te gaan... Want dit kan echt niet. Ik heb 3 weken op n voorderrie zitten wachten.
Maar die vork is t wel waard.
Sterkte.
Dat was ik ook aan het denken, maar om nog 20€ aan diesel op te rijden en niet zeker te zijn hem aan te treffen in zijn winkel...
Na mijn post hier heb ik wel een mail gekregen dat mijn 15€ terug is overgemaakt en dat het klemmetje voor de remleiding bij de post ligt en ook onderweg is.
Dat is al iets, maar het blijft een feit dat de vork niet uit de doos komt en al gemonteerd is geweest...

Van een factuur spreekt hij niet, en op mijn "boze" mail wordt ook niet gereageerd...
Ruud74
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: vr 3 december 2010, 18:22
Mijn mountainbike: a mean green machine

Succes Tim!
Nielsefiets
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 810
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 18:37
Mijn mountainbike: Just a Surly Krampus black Ops

Hij had mij beterschap belooft maar zijn belofte is tot nu toe niet zoveel waard hoor ik :lol: ,
ben blij dat ik er uiteindelijk niks gekocht heb.
Resist much, obey little.
Gebruikersavatar
SugarFree
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 698
Lid geworden op: di 6 oktober 2009, 08:29
Mijn mountainbike: Als zo'n beest dat zich aan elke omgeving kan aanpassen. Op het eerste gezicht knalgroen.

Mijn enige ervaring is het bestellen van een Q-rings blad. Ik belde 'm om voor de zekerheid wat advies te krijgen. Ik koos het SS blad, 34T. Wat me wel bevreemdde is dat hij me richting een ander blad probeerde te praten (zonder voor mij overtuigende argumentatie).

Uiteindelijk eigenwijs geweest en het SS-blad besteld. Na een acceptabele periode ontvangen. Verder niets mis mee. Eind goed, al goed dus. Gelet op mijn eigen ervaring zou ik nog wel eens durven bestellen, maar de rest lezend...
Kracht door eenvoud
timwalschaerts
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 3 juli 2013, 07:05
Mijn mountainbike: Lapierre XR929

Heb net nog een mail gekregen met wat uitleg, waarom de vork al gemonteerd is geweest etc...
Hij heeft zijn website aangepast, er staat nu bij dat ze gedemonteerd zijn uit bestaande fietsen.
http://www.bakkerracingproducts.nl/inde ... Itemid=209" onclick="window.open(this.href);return false;

De garantie is geen probleem zegt hij, de bevestigingsmail van de bestelling telt als factuur.
Hier kan ik mee leven, maar dit had ik uiteraard liever van in het begin geweten....
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

timwalschaerts schreef:Heb net nog een mail gekregen met wat uitleg, waarom de vork al gemonteerd is geweest etc...
Hij heeft zijn website aangepast, er staat nu bij dat ze gedemonteerd zijn uit bestaande fietsen.
http://www.bakkerracingproducts.nl/inde ... Itemid=209" onclick="window.open(this.href);return false;

De garantie is geen probleem zegt hij, de bevestigingsmail van de bestelling telt als factuur.
Hier kan ik mee leven, maar dit had ik uiteraard liever van in het begin geweten....
Zal wel komen omdat het een relatief jong en snelgroeiend bedrijf is, dan kun je door de drukte tegen dergelijke schoonheidsfoutjes aanlopen.
Toch kun je er goed zakendoen. Ik ga ook maar weer een vorkje uitzoeken, dan laat ik de servicebeurt van mijn huidige achterwege.
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ik vind dat geen excuus hoor! Gezien de bak sh#t die hier loskomt zal het straks niet meer zo snel groeien. Ik kom er ook niet meer. En mijn slechte ervaring is prima opgelost trouwens...maar had met een beetje opletten niet hoeven te gebeuren (verkeerde groep opsturen).

Daarnaast stuur je toch geen groep los in de doos op. Dan krijg je alles al beschadigd binnen.......en dat dus 2 maal, 1x de foute en daarna eenmaal de goede. Cranks etc. slingeren los id doos... :roll:
Nielsefiets
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 810
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 18:37
Mijn mountainbike: Just a Surly Krampus black Ops

timwalschaerts schreef:Heb net nog een mail gekregen met wat uitleg, waarom de vork al gemonteerd is geweest etc...
Hij heeft zijn website aangepast, er staat nu bij dat ze gedemonteerd zijn uit bestaande fietsen.
http://www.bakkerracingproducts.nl/inde ... Itemid=209" onclick="window.open(this.href);return false;

De garantie is geen probleem zegt hij, de bevestigingsmail van de bestelling telt als factuur.
Hier kan ik mee leven, maar dit had ik uiteraard liever van in het begin geweten....
Denk dat je een mail hebt ontvangen omdat hij 16 juli nog actief is geweest op het forum :wink:
Resist much, obey little.
Maaike_24
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: za 31 maart 2012, 09:55

Afgelopen maandag hier wat setjes kleding en accessoires besteld. Meteen een bestelbevestiging in de mailbox. Duidelijk en overzichtelijk. Volgens de site wordt de bestelling, mits betaald via Ideal voor 12:00 uur en indien producten op voorraad, meteen verzonden. En... voor 18:00 uur besteld is binnen drie werkdagen in huis. Ik heb voor 12:00 uur betaald, volgens mij waren alle producten op voorraad, omdat het me aannemelijk lijkt dat ik anders de producten in de betreffende maat niet had kunnen selecteren.
Nu ben ik niet iemand die persé de producten de volgende dag al in huis wil hebben, maar ben ik juist van mening dat door de concurrerende prijzen ten opzichte van fysieke winkels een webshop een redelijke termijn heeft de producten te verzenden. Wat mij wel tegen de borst stuit is dat ik dan niet op de hoogte gehouden wordt van hoe de bestelstatus precies is. Op vrijdag heb ik mijn bestelling ontvangen (vind ik alsnog erg snel, dus daarvoor hulde), echter wist ik niet waar ik aan toe was. Wellicht was toch e.e.a. niet op voorraad. Dit vind ik jammer, maar mijn eindconclusie betreffende deze webshop:

- Veel keuze, ook op gebied van dameskleding
- Erg leuke prijzen waarvoor ik in de fysieke winkels niet kan kopen
- Netjes verpakt
- Verzendtermijn alleszins bijzonder redelijk
- Tip richting eigenaar webshop; houd de koper op de hoogte van de bestelstatus (enkel status order 'open' zegt niet zoveel)
- Extraatje bij de bestelling -> Craft sokjes die ik niet had besteld maar wel cadeau gekregen heb. Bijzonder leuk gebaar.

Dit alles maakt dat ik voor in de koudere maanden hier zeker terug kom om wat warmere kleding te bestellen!
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1615
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

Vandaag weer een paar pedalen besteld, time, binnen 3 uur na bestellen te horen gekregen dat ze op de post gaan en morgen arriveren, prima toch, weer erg tevreden, ook over de prijs
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
Plaats reactie