www.bakkerracingproducts.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Cue
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 28 juni 2010, 13:18
Mijn mountainbike: Cannondale SV700 (Lefty) Cannondale F2000 (MOTO)
Contacteer:

Zeer slechte ervaring mee. Powercordz derailleur kabelset besteld. Kreeg alleen de binnenkabels geleverd terwijl op de website ook buitenkabels stonden vermeld. Reageert niet op diverse mails. Pas nadat ik losstaand een mail had gestuurd of het bedrijf nog bestond, kreeg ik wel snel mail. Kijkt dus zijn mailbox regelmatig na, maar reageert gewoon niet als ze een fout hebben gemaakt. Bakker heeft na een dikke maand eindelijk toegegeven dat ze een fout hebben gemaakt, en daarop de website aangepast en een buitenkabel nagezonden.

Sturen ze een 1.2mm buitenkabel na terwijl de binnenkabel 1.5mm is. Past niet!

Vervolgens steekt Bakker zijn kop weer in het zand.

Kan de nieuw bestelde producten dus in de kliko werpen. Heb er niets aan.

Reageert dus heel erg selectief. Beter bestel je bij goede webshops. Futurum, Rose, CRC, Extraparts, Mantel. Stuk voor stuk bewijzen ze dat goede service wèl bestaat.
In de nacht van 19 op 20 Juni 2010 is mijn mat zwarte Cannondale Killer V900 gestolen. Zaandam centrum, Vinkenstraat. Custom afgemonteerd, voornamelijk retro XT '97. Look Fournaless. Voor / achter drager (woon-werk fiets). Rholoff Lubmatic. Maat: Large
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Hmmm vreemd.
Ik heb altijd goede ervaringen met Erwin.
Mail contact is gewoon perfect, geeft altijd een goed en eerlijk advies.
Heb zelfs een keer mee gemaakt dat ik een product zocht op het forum hij het voor minder aanbood als de prijs in zijn webshop :-q
Een fout kan er nartuurlijk gemaakt worden maar dan meteen de hele shop de grond in boren is wel een beetje kort door de bocht, vind je ook niet :~
Gelukkig zijn de meeste forum members wel super tevreden over de shop van Erwin :bier:
Zou het verhaal van Erwin wel eens willen horen, ik denk dat het wel iets anders ligt als jij ons doet geloven.........
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Ook ik heb goede ervaringen met bakker, snelle reactie op mails en snelle levering, diverse keren al iets besteld. Laat onverlet dat eventuele klachten wel goed moeten worden opgelost.
Bakkertje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 185
Lid geworden op: za 10 september 2005, 10:07
Mijn mountainbike: Wilier 101X / Wilier 110FX
Contacteer:

Cue schreef:Zeer slechte ervaring mee. Powercordz derailleur kabelset besteld. Kreeg alleen de binnenkabels geleverd terwijl op de website ook buitenkabels stonden vermeld. Reageert niet op diverse mails. Pas nadat ik losstaand een mail had gestuurd of het bedrijf nog bestond, kreeg ik wel snel mail. Kijkt dus zijn mailbox regelmatig na, maar reageert gewoon niet als ze een fout hebben gemaakt. Bakker heeft na een dikke maand eindelijk toegegeven dat ze een fout hebben gemaakt, en daarop de website aangepast en een buitenkabel nagezonden.

Sturen ze een 1.2mm buitenkabel na terwijl de binnenkabel 1.5mm is. Past niet!
Dingen wel bij de naam noemen:
Bij het artikel "powercordz binnenkabel set schakel" met de afbeelding van een binnenkabel stond
in een detailbeschrijving, +outer
Dus mijn fout; buitenkabel nagestuurd, regeltje weggehaald (copy paste van de orginele PC site)

Mijn schakelkabels zijn allemaal 1.2, andere heb ik niet in mijn collectie.
de enige schakelBUITENkabel die ik bezit is ook deze, waar vele klanten al mee rondrijden.
dus waarom t niet lukt met passen is dan discutabel, maar de artikelen horen bij elkaar.
tis voorjaar dus de fiets op! :wink:
Niet zo zeiken en rije!
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Bakkertje schreef:
Cue schreef:Zeer slechte ervaring mee. Powercordz derailleur kabelset besteld. Kreeg alleen de binnenkabels geleverd terwijl op de website ook buitenkabels stonden vermeld. Reageert niet op diverse mails. Pas nadat ik losstaand een mail had gestuurd of het bedrijf nog bestond, kreeg ik wel snel mail. Kijkt dus zijn mailbox regelmatig na, maar reageert gewoon niet als ze een fout hebben gemaakt. Bakker heeft na een dikke maand eindelijk toegegeven dat ze een fout hebben gemaakt, en daarop de website aangepast en een buitenkabel nagezonden.

Sturen ze een 1.2mm buitenkabel na terwijl de binnenkabel 1.5mm is. Past niet!
Dingen wel bij de naam noemen:
Bij het artikel "powercordz binnenkabel set schakel" met de afbeelding van een binnenkabel stond
in een detailbeschrijving, +outer
Dus mijn fout; buitenkabel nagestuurd, regeltje weggehaald (copy paste van de orginele PC site)

Mijn schakelkabels zijn allemaal 1.2, andere heb ik niet in mijn collectie.
de enige schakelBUITENkabel die ik bezit is ook deze, waar vele klanten al mee rondrijden.
dus waarom t niet lukt met passen is dan discutabel, maar de artikelen horen bij elkaar.
tis voorjaar dus de fiets op! :wink:
Kijk dat dacht ik al :wink:
@Cue, Die Powercordz wil ik wel van je hebben, je heb ze immers in de Kliko gegooid :tong
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1800
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Bakkertje schreef:
Cue schreef:*knip*
Dingen wel bij de naam noemen:
Bij het artikel "powercordz binnenkabel set schakel" met de afbeelding van een binnenkabel stond
in een detailbeschrijving, +outer
Dus mijn fout; buitenkabel nagestuurd, regeltje weggehaald (copy paste van de orginele PC site)

Mijn schakelkabels zijn allemaal 1.2, andere heb ik niet in mijn collectie.
de enige schakelBUITENkabel die ik bezit is ook deze, waar vele klanten al mee rondrijden.
dus waarom t niet lukt met passen is dan discutabel, maar de artikelen horen bij elkaar.
tis voorjaar dus de fiets op! :wink:
Hey Erwin,

ik ken Cue persoonlijk, en je hebt hem toch echt een 1.5mm gele schakel binnenkabel toegezonden.
Deze om specifiek te zijn. *klik*
En de buitenkabel die je later hebt toegezonden hebt was voor 1.2mm binnenkabel.
Die 1.5mm pastte daar gewoon niet goed in.

Dus ik denk dat je toch een oude versie binnenkabel toegestuurd hebt.
Want Powercordz binnenkabels waren 1.5mm, maar intussen allemaal 1.2mm.

En miss komt het een beetje over als "de shop de grond in boren", maar zo bedoelt hij het uiteraard niet.
Maar jullie kunnen ook wel snappen dat als je iets voor de eerste keer bij een webshop besteld, dat je kan verwachten dat alles goed verloopt.

Ik heb een week geleden ook wat bij Erwin besteld, en dat is allemaal goed gegaan, geen klachten ;)
Maar misschien handig om even met Cue contact op te nemen, en dit even op te lossen?? :)
Gebruikersavatar
SugarFree
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 698
Lid geworden op: di 6 oktober 2009, 08:29
Mijn mountainbike: Als zo'n beest dat zich aan elke omgeving kan aanpassen. Op het eerste gezicht knalgroen.

Afgaand op de ervaringen hier durf ik binnenkort wel een Rotor kettingblad te bestellen. Goede prijs!
Kracht door eenvoud
Operator
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: zo 16 december 2012, 16:22
Mijn mountainbike: Giant Anthem X29er

*opgelost*
I bet, In Africa, when two cheetahs race and one of them cheats, the other one goes 'Man, you're such a cheetah!' and they laugh and eat a wilderbeast or whatever.
Nielsefiets
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 810
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 18:37
Mijn mountainbike: Just a Surly Krampus black Ops

Mijn ervaringen met Erwin Bakker:

+- 5 weken geleden heb ik via de site het formulier ingevuld met enkele vragen over de Xt groepset.
Ik had vraag of de groep nog voorradig was en of hij er een adapter bij kon leveren.
Een reactie bleef uit, kan gebeuren natuurlijk.

Heb hem daarom een weekje later dezelfde mail gestuurd maar dan naar het mailadres dat op de website staat vermeld,
het mailadres van Erwin zelf...ook geen reactie.
Kan gebeuren, vakantie, ziekte...je weet het niet.
Denk ik bel hem is even op zijn 06 want deze staat ook op de site vermeld.
Kreeg hem daar wel op te pakken en in dat gesprek vertelde hij mij dat de Xt groepen
begin Juni binnen zouden komen.
Stuur me nog een x die mail zei hij dan maak ik meteen een lijstje/offerte voor je incl. die adapter.
Heb hem laten weten dat ik dat prettig vond want ik ben een fiets aan het opbouwen
en dan weet ik waar ik aantoe ben.
Dus ik (al te goed is buurmans gek) hem weer een mail gestuurd en daarna bleef het weer stil.

Tot eergisteren, ik heb hem toen gemaild met de vraag of hij nog in leven was...geen reactie.
Direct daarna heb ik hem met het emailadres van mijn vriendin een mail gestuurd.
Ik vroeg hem, namens haar uiteraard, of hij nog een Xtr groep had liggen en een Slr wielset.
Hij had mij namelijk verteld dat hij nog zo'n groep had liggen.
Zoja dan bestelde ik het vanavond nog effe.
Jaja, je raadt het al...nog geen 5 minuten later een mail terug via de Iphone van Erwin.
Als je hem een dikke worst voor de neus houdt reageert hij dus wel rap en mijn mails heeft hij
ook gelezen want alles loopt via zijn Iphone.
Ik heb hem toen met het mailadres van mijn vriendin mijn bevindingen met hem gedeeld en jawel hoor,
weer geen reactie.
De volgend dag heb ik hem daarna nog heel even gebeld om te vragen waarom deze dingen nu zo lopen.
Zijn antwoord was dat hij druk was en de vragen waarop hij niet meteen antwoord op kon geven later zou beantwoorden.
(heeeel veel later denk ik)
Ik zei dat ik het toch frappant vond dat hij wel op snel geld reageert maar mijn 4 mails, waar waarschijnlijk
nog niets op te verdienen viel, achterwege liet.
Hij gaf zelf ook toe dat dat niet goed was maar tijdens ons gesprek begint hij midden in mijn zin tegen iemand te praten.
Niet heel even, ik hing gewoon aan de lijn tegen mezelf te praten...uhhh hallo...Erwin?
Heb hem er toen maar opgegooid.
Even later belt Erwin terug: Er stond een pakketbezorger met een pakketje.
Ik zeg: Dan wacht hij toch even, we waren midden in een geprek.
Heel apart, heb zelf een commerciële functie maar heb dit nog niet meegemaakt.

Erwin begon hierna weer over de groepset.
Hij had er nog 1 die gemonteerd op een nieuwe fiets zat, mocht ik hebben voor 475,-.
Precies dezelfde prijs als waarmee hij met een nieuwe set op Mp adverteerde.
Ik heb hem bedankt en heb opgehangen.
Resist much, obey little.
Ruud74
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: vr 3 december 2010, 18:22
Mijn mountainbike: a mean green machine

Dit verhaal komt me zo bekend voor zeg.....

Ik bestel nooit meer iets bij de firma Bakker Racing.. Na n hoop ellende en ergernis is t me uiteindelijk die 4 tientjes goedkoper niet waard geweest.. volgende keer gewoon weer naar Mantel...
Skewer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 10 maart 2013, 09:29

Ik zeg altijd:"Elk verhaal heeft twee kanten, zolang je beide zijden niet gehoord hebt kun je er als buitenstaander niet over oordelen".

Ik ben in elk geval goed geholpen. Mooie bling bling voor een goede prijs. :-q
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4129
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Skewer schreef:Ik zeg altijd:"Elk verhaal heeft twee kanten, zolang je beide zijden niet gehoord hebt kun je er als buitenstaander niet over oordelen".

Ik ben in elk geval goed geholpen. Mooie bling bling voor een goede prijs. :-q
Gelukkig staat het de betrokken personen volledig vrij te reageren......

Fora=consumentenpowerrr! :-q
timwalschaerts
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 3 juli 2013, 07:05
Mijn mountainbike: Lapierre XR929

Even mijn ervaring met Erwin Bakker delen.

Ik was op zoek naar een 29er vork, dat liefst op 80mm veerweg stond.
Ik kwam uit bij Bakkerracingproducts, voor een Reba RL voor 299€. Hij wou de vork wel even ombouwen naar 80mm voor 15€. Toen kreeg ik nog antwoord op mijn mails...

Ik heb 314€ betaald en dan gebeurde er niks meer. Ik kreeg een automatische bevestiging via zijn site en dat was het. Geen reactie op mijn mails, geen update over mijn bestelling, niks...
Na meer dan een week heb ik hem gebeld en wist hij me te vertellen dat hij “speciale tools uit Duitsland” nodig heeft om de vork te demonteren.
Maar de ombouw naar 80mm zou de rijhoogte niet veranderen, enkel de veerweg verkorten. Om de rijhoogte te verlagen zou ik de onderdruk hoger moeten zetten, zodat de veerpoot naar binnen wordt gezogen...
Na deze uitleg wist ik genoeg en heb ik gevraagd om de vork gewoon op 100mm te verzenden. Mijn 15€ ging hij terug storten op mijn rekening.

Dan de levering, die was wel op 1 dag, zoals beloofd. Maar de vork zat in bubbelfolie gewikkeld met daar wat karton rond geplakt. Heb er spijtig genoeg geen foto van....

Bij opening blijkt er geen factuur bij te zitten. Geen kabel bij de poplock, geen geleiding voor de remleiding.
Er is met een schroevendraaier oid geprutst aan de vork en er staan afdrukken van een voorwiel in de lak. Ik ben al blij dat de vorkbuis nog niet was afgezaagd...
Met andere woorden, de vork komt waarschijnlijk uit zijn eigen fiets en heeft hij deze gewoon te koop gezet op zijn site. Dus eigenlijk heb ik een 2de hands vork, zonder factuur, zonder garantie, zonder iets.
En van mijn 15€ dat hij ging terug betalen hoor ik ook niets meer... Reactie op mijn mails komt er uiteraard ook niet meer.

Moest hij nog een klein beetje betrouwbaar zijn kreeg hij zijn vork terug en wou ik mijn geld terug. Maar als ik ze terug stuur ben ik bang dat ik niets meer heb... Als hij al geen 15€ kan terug betalen zal hij waarschijnlijk ook geen 314€ terug betalen...

Nog even wat foto's bij de uitleg...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ruud74
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: vr 3 december 2010, 18:22
Mijn mountainbike: a mean green machine

@tim Misschien is t geld wel waard om langs te gaan... Want dit kan echt niet. Ik heb 3 weken op n voorderrie zitten wachten.
Maar die vork is t wel waard.
Sterkte.
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Toch jammer, het was eerst een top shop maar langzaam word het een shop waar je niet meer wilt bestellen.
Te veel negatieve ervaringen .......
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Plaats reactie