Goed geprijsde overjarige MTB's - Rijwielshop Elfring

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Be-one
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: di 19 april 2011, 14:29
Mijn mountainbike: Trek 6700 & Be-one Aspire 1.0

Inmiddels ben ik de trotse eigenaar van een Trek 6700!:D
1 woord volstaat: SUPERFIETS!
The Earth is my playground
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Kijk aan! Gefeliciteerd! Heb je feedback over de shop? Zodat de rest ook een beeld krijgt van de shop? Thx!
Be-one
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: di 19 april 2011, 14:29
Mijn mountainbike: Trek 6700 & Be-one Aspire 1.0

Jazeker!
Snelle goede service en aardig personeel, alleen eventjes trappers erop en je kunt je avontuur beginnen. :-q
The Earth is my playground
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Een aantal nieuwe cannondale en trek modellen in de aanbieding. Waaronder flash carbon en trek fuel ex. Check de site maar ef voor de nieuwe bikes.
Gebruikersavatar
qplrs
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 12 augustus 2012, 10:00

Zouden jullie deze winkel mij aanraden? Of kan ik beter bij een andere zaak een fiets kopen.
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

qplrs schreef:Zouden jullie deze winkel mij aanraden? Of kan ik beter bij een andere zaak een fiets kopen.
Hangt totaal af van je eigen verwachtingen. Wil je een zo goedkoop mogelijk bike en wil je daar service voor laten liggen is het zeker een aanrader. Verwacht je veel service, wil je onderhoud laten plegen, verwacht je een fraaie winkel dan kun je er beter niet voor kiezen. Het is als het ware gewoon een schuur waarin de verkoper zijn bikes heeft staan. Verwacht ook geen nazorg etc. Het is echt een "dozenschuiver". De bikes zeer goedkoop aanbieden. Daar zijn ze sterk in. Verder hoef je er weinig van te verwachten.
Nickei
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 30 augustus 2010, 14:06

Ik heb er zelf 2 fietsen gekocht en ik ken ze ook goed.
Maar ze doen alleen verkoop van fietsen. Servicebeurt of andere reparaties doen ze niet maar daar zijn de prijzen ook na. Maar de fietsen worden rijklaar afgeleverd dus dat de fiets wel goed schakelt/remt en alles. En er zit gewoon fabrieksgarantie op.
Dus het ligt gewoon aan jezelf wat jij belangrijk vind net als wat jelle zegt.
Gebruikersavatar
qplrs
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 12 augustus 2012, 10:00

Meeste onderhoud doe ik zelf en anders laat ik het doen bij de plaatselijke fietsenmaker :)
Ik denk dat ik dan hier wel een keertje langs ga om even te kijken :)
Sensei
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: wo 17 september 2003, 00:26

Leuke bikes, maar krijg je ook een aankoop bon/nota?
Giant Super Sierra, Spec stumpj staal wit, Spec. stumpj Epic carbon, Koga ? , Spec. Stumpj. M4, Spec. S-works FSR staal, Bontrager staal, Asta carbon, Spec. FSR s-works alu, Litespeed Ocoee, Spec. FSR, Spec. Epic, Spec Epic Mar. Carb, trek procaliber 9.7
Nickei
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 30 augustus 2010, 14:06

Ja tuurlijk.
Gebruikersavatar
Rhazer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 557
Lid geworden op: vr 3 juni 2011, 16:00
Mijn mountainbike: Cube Elite HPC pro 29

Heb de fiets voor mijn vrouw (Ghost SE5000) daar gekocht.. Goede zaak, dan bedoel ik met name hele mooie prijzen, en de fietsen die op de site staan is maar een greep uit het assortiment. Er is daar keuze zat.. Voor de rest zit alles erbij, bon, boekje, instructiemapje etc..
Deze ruimte niet beschrijven.
Nickei
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 30 augustus 2010, 14:06

Afgelopen zaterdag nog even wezen kijken. Altijd beetje praten/ouwehoeren over fietsen. Ze zijn op het moment bezig met een nieuwe website die nu bijna af is. Een stuk beter overzicht als de vorige. En ook aardig wat 29ers van Ghost op voorraad zoals die 29er fullys op de website. Heb wel even staan kwijlen bij die AMR 2990 E:i shock en de Cagua 650B maar daar moet ik helaas nog even voor sparen :P
Nelfring
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 30 april 2014, 14:31

Wij zijn verhuisd.
Het pand waar we nu zitten is ook in Wehl.
Op de Keppelseweg 21.

Mvg Rijwielshop-Elfring
Menneme3eieren
All rounder
All rounder
Berichten: 65
Lid geworden op: za 28 maart 2009, 22:35
Mijn mountainbike: Canyon Lux Trail CF7 / Canyon Neuron CF 9

Ik heb er verleden jaar in Juni een overjarige Ghost AMR Lector 2990 E:i shock gekocht.
Twee weken geleden begaf het kilometerteller-gedeelte het.
Telefonisch de klacht doorgegeven en na een week een nieuw LCD display toegestuurd gekregen.
Qua garantie en service niets te klagen dus. :-q
Nelfring
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 30 april 2014, 14:31

Let op wij zijn verhuisd. :D
Het adres is Didamseweg 3 in Wehl.

Mvg Rijwielshop-Elfring
Plaats reactie