ervaringen actionsports.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Vincentmtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 168
Lid geworden op: di 14 januari 2014, 21:29
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPA 2015

eind mei set wielen laten spaken. Na een week geen reactie te hebben gehad, maar is contact opgenomen. Spaken waren niet op voorraad, moest besteld worden. Lijkt mij dat de klant hier van op de hoogte gebracht moet worden? Vorige week maandag (8Juni) pakket verstuurd, ook zelf achteraan moeten gaan voor een t&t code. Helaas bleek DHL in staking te zijn waardoor ik m'n set nog steeds niet heb. Aangezien het een geplande staking was had actionsport hier iets aan kunnen doen en een andere verzender kunnen kiezen. Geen goede eerste ervaring dus.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Uh had jij toch ook kunnen weten dat ze gaan staken? ff Googlen en je weet het :wink: , kan me wel voorstellen dat je het niet doet hoor, maar een andere verzender heeft andere prijzen. Lijkt mij niet dat je dit de winkel kwalijk kunt nemen....
Vincentmtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 168
Lid geworden op: di 14 januari 2014, 21:29
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPA 2015

mud mate schreef:Uh had jij toch ook kunnen weten dat ze gaan staken? ff Googlen en je weet het :wink: , kan me wel voorstellen dat je het niet doet hoor, maar een andere verzender heeft andere prijzen. Lijkt mij niet dat je dit de winkel kwalijk kunt nemen....
ik vind dat als jij een paar honderd euro uitgeeft aan een wielset je niet zelf dit soort dingen in de gaten moet houden. En ik neem het ze niet kwalijk dat ze het met dhl verzenden, maar wel dat ze me hier niet van op de hoogte houden.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

In de Advent kalender: een Pike dpa 27,5 voor 463! Alleen vandaag. Geen idee of het 'zolang de voorraad strekt' is.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Begin maar mijn Reverb voor garantie aangeboden en iets meer dan een maand later bericht dat deze onderweg is naar mij. Ik heb geen inhoudelijke informatie gekregen dus ik ga er vanuit dat ik of de uitleg in de doos vind danwel een nieuwe ga krijgen. In de tussentijd goed en snel contact via e-mail gehad. Daar ben ik zeker tevreden over.

Edit 8 april: nieuwe Reverb gekregen maar helaas zonder ontluchtingsset en alle andere kleine spullen die je er normaal bij krijgt. En al die spullen heb ik wel keurig ingestuurd. Dus zojuist weer een mailtje eraan gewaagd om de laatste spullen ook thuis te krijgen!

Nogmaals edit: mail ontvangen dat de resterende spulletjes eraan komen. Mooi mooi! :-q voor Action Sports!
NoChain
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: di 26 januari 2016, 18:12

Iemand ervaring met de fun works-naven? Zijn ze iets waard als ze modder en water zien? En hoe zit het met het geluid van de naaf, toch niet te lawaaierig?

Het prijsverschil tov DT240 naven is wel erg groot voor nog geen 30 gram verschil. Maar heb ook geen zin om na 3 ritten al met krakende lagers rond te rijden.
Gerrie Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 739
Lid geworden op: do 13 augustus 2009, 13:37
Mijn mountainbike: handgemaakt

Gaat lekker snel bij Action Sports tegenwoordig.
Ik heb vorige week vrijdag gemaild voor een CX wielsetje. Ik was op zoek naar Hope pro 4 naven met Notubes Grail Velgen. Maar volgens de standaard configurator was dit niet mogelijk. Aangezien ze de 32 gat Grail velg ook los leveren, er toch even een mailtje over gestuurd. En wat blijkt, ze kunnen dus ook variaties op de standaard-configuraties leveren.

Snel antwoord op de mail, en dezelfde dag nog besteld, pakket is gisteren op de post gegaan en vandaag al afgeleverd. Dus wielset, buiten hun standaard configuratie-opties, binnen een week in huis.
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Hier een iets mindere ervaring met een custom wielsetje.

De levering was enorm snel, de kwaliteit helaas iets minder. Het setje bleek asymmetrisch en met inconsistente spanning gespaakt te zijn.

Zal waarschijnlijk net een "maandagmorgen" setje ontvangen hebben. Kan in ieder geval aanraden om je wielsetje te laten controleren voordat je de hort op gaat.
Goofman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1765
Lid geworden op: zo 13 april 2003, 20:55

Magura MT 8 euro 259,-. Leek me een nette prijs voor een dergelijke schijfremset. Doe er je voordeel mee ;-)
Aan m'n fiets zal het niet liggen...
Jirure1984
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 19 december 2010, 17:49
Mijn mountainbike: Giant Anthem 2 2019

Bestelling geplaatst. Rock Shox 30 GOLD SA RL 2018 29" - tapered - 120mm. Voor 225 euro incl. Verzenden. Prima deal voor zover ik kan zien.
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Afgelopen zondag voor het eerst een bestelling geplaatst. Waar andere webshops je per mail op de hoogte houden hoe je bestelling wordt afgehandeld moet je hier maar afwachten wanneer de koerier op de stoep staat. Bij mij was dat gisteren. al met al niet slecht. Wel vervelend dat ze niet communiceren, want ik had even het idee dat m'n bestelling op hold was gezet. Een aantal spullen die zondag wel op voorraad stonden waren bij het checken van de status niet meer op voorraad. Heb ik toch de allerlaatste Shimano 12-speed spullen te pakken :bier:
modder zuigt!
PMT
All rounder
All rounder
Berichten: 99
Lid geworden op: di 22 september 2020, 12:00
Mijn mountainbike: Is zwart met wit

Zondag na lang zoeken nog een GX cassette gevonden bij deze webshop. Kreeg netjes een mail toen de bestelling verzonden werd. Vandaag in huis via DHL. Ik ben tevreden.
Plaats reactie