R2-bike.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Afgelopen week een paar kettingbladen besteld. De eerste bestelling voor mij bij R2. Vanaf bestelling 3 werkdagen onderweg geweest. Zoals gebruikelijk dus vanuit D.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ook hier een eerste bestelling bij R2Bike, een paar banden. De prijs was concurrerend met Bike-Components.
Normale levertijd vanuit Duitsland, en een gratis bidonnetje erbij.

Dus weer een shop erbij op de lijst om te checken als ik iets nodig heb :)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Thermo-Rider
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: ma 22 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Scale Carbon

Ik heb hier dit jaar reeds drie keer wat besteld. Ze hebben leuke spullen en concurrerende prijzen.

Gisteren heb ik per ongeluk twee keer eenzelfde bestelling geplaatst en betaald. Gelukkig had men dit zelf ook gezien en dit snel opgelost.

Fijne winkel!!
culiman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: do 10 oktober 2013, 19:17
Mijn mountainbike: Salsa Fargo, Surly Pugsley

Ik heb deze shop anderhalf gelden ontdekt en inmiddels 4-5x wat besteld. Interessanter aanbod qua merken en artikelen dan de gemiddelde webshop. Bij 2e bestelling zijn de artikelen uiteindelijk drie keer verstuurd omdat mijn pakket de eerste twee keer telkens bij het DHL-sorteercentrum Keulen als 'onbestelbaar' werd aangemerkt. De andere bestellingen waren altijd binnen 3-4 werkdagen in huis. En dat gratis mini-zakje Haribo is inderdaad wel geinig.

Kortom, een aanrader!
hurck
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: ma 7 maart 2011, 11:17

Hier ook pas een goede ervaring met ze. Voor de eerste keer er iets besteld omdat het bij mijn gebruikelijke webshops nergens op voorraad was. Snelle verzending en goed verpakt, en verzonden met dhl. Sommige Duitse shops werken tegenwoordig enkel nog met dpd en die zijn voor mij spijtiggenoeg te mijden.
Weer een extra webshop om te checken mocht ik in de toekomst nog onderdelen nodig hebben.
B@rry
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 11:13
Mijn mountainbike: Scott Genius 930 (2013)
Contacteer:

Prima ervaring met mijn eerste bestelling. Dinsdag bestellen, donderdag in huis. Netjes verpakt en duidelijke emails over de status.
Be nice :-q
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

hurck schreef: wo 13 februari 2019, 11:15 Hier ook pas een goede ervaring met ze. Voor de eerste keer er iets besteld omdat het bij mijn gebruikelijke webshops nergens op voorraad was. Snelle verzending en goed verpakt, en verzonden met dhl. Sommige Duitse shops werken tegenwoordig enkel nog met dpd en die zijn voor mij spijtiggenoeg te mijden.
Weer een extra webshop om te checken mocht ik in de toekomst nog onderdelen nodig hebben.
DPD is een goedkope dochter van DHL, dus voor je het weet...
Maar DPD is idd hopeloos, ook hier in Spanje. Laatst hadden ze zonder bericht én zonder bezorgpoging(!) mn gereviseerde dropper retour naar de UK gestuurd :evil:

Misschien eens een topic maken over pakketdiensten?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

ThaSingleTrackMastah schreef: do 14 februari 2019, 18:30
hurck schreef: wo 13 februari 2019, 11:15 Hier ook pas een goede ervaring met ze. Voor de eerste keer er iets besteld omdat het bij mijn gebruikelijke webshops nergens op voorraad was. Snelle verzending en goed verpakt, en verzonden met dhl. Sommige Duitse shops werken tegenwoordig enkel nog met dpd en die zijn voor mij spijtiggenoeg te mijden.
Weer een extra webshop om te checken mocht ik in de toekomst nog onderdelen nodig hebben.
DPD is een goedkope dochter van DHL, dus voor je het weet...
Maar DPD is idd hopeloos, ook hier in Spanje. Laatst hadden ze zonder bericht én zonder bezorgpoging(!) mn gereviseerde dropper retour naar de UK gestuurd :evil:

Misschien eens een topic maken over pakketdiensten?
Doe dat maar niet, dan springen de tranen in je ogen🤣
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 891
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Hier alleen maar goede ervaringen met DPD, dus het kan ook anders.
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Hier idem,

Kan dus ook aan de plaatstelijke bezorger liggen denk ik.... :roll:
Just do Ti, or did i die?
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Bestel hier tegenwoordig eigenlijk standaard. Ik heb er zelf totaal geen interesse in maar vind het geniaal dat ze echt ALLES op de weegschaal leggen. Ook dingen waarbij het helemaal nergens op slaat zoals een werkplaatsstandaard :lol:
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Nergens op slaat, nergens op slaat, ... Je moet natuurlijk ook het gewicht een beetje in de gaten houden dat je met die werkplaats standaard, race tent, reserve onderdelen, rollertrainer, etc... niet over de payload van je team truck gaat!
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
bregth
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 23 juni 2014, 14:11
Mijn mountainbike: Trek Superfly 9.6

Hallo,

ik ben aan het orienteren naar een frame dat de te koop staat aangeboden op R2-bike.de. Aanzienlijk goedkoper dan in NL (Niner RLT9 steel).

Nu lees ik op internet wisselende ervaringen met R2-bike. Iets over dat de voorraad die aangegeven staat vaak niet klopt etc.

Hebben mensen hier recente ervaringen met deze webshop? Wijsheid om hier te bestellen?

Hoor het graag!
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Dan mail of bel je ze toch even?
Weet je direct of het echt op voorraad is.

Persoonlijk prima ervaring met r2
Gebruikersavatar
ivocare
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 717
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 17:48

bregth schreef: vr 20 september 2019, 14:01 Hallo,

ik ben aan het orienteren naar een frame dat de te koop staat aangeboden op R2-bike.de. Aanzienlijk goedkoper dan in NL (Niner RLT9 steel).

Nu lees ik op internet wisselende ervaringen met R2-bike. Iets over dat de voorraad die aangegeven staat vaak niet klopt etc.

Hebben mensen hier recente ervaringen met deze webshop? Wijsheid om hier te bestellen?

Hoor het graag!
Heb hier al veel gekocht. Tot nu alleen maar goede ervaringen. Ook met garantie afhandelingen ism Niner.
Plaats reactie