Rose.de / Roseversand

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.

Moderator: Bas

Plaats reactie
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

di 2 maart 2010, 17:30

Levertijden gaan volgens mij altijd (bij elke shop) in op het moment dat het geld bij hun binnen is.

Rose heeft trouwens bij m'n afgelopen bestelling verzendkosten niet in rekening gebracht. Best aardig van ze, zeker gezien de verzendkosten een derde van m'n totale aankoopkosten waren :D
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1236
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

wo 3 maart 2010, 17:43

Ik ben weer veel illiusies armer :evil:

Ik heb een bestelling gedaan maandag vroeg.
Denkend dat het dan woe/donderdag thuis te hebben.

Bij beter lezen kom ik tot de ontdenking dat 1 pas is als het geld binnen is .
2 dan duurt het nog voor de bestelling verzend gereed is
3 ik kreeg maar geen mail met de betallingsbevesteging.

Mailtje gestuurd met vragen over wat en hoe geen bericht terug.
Heb ik net 10 min naar duitsland gebeld om hier achter te komen.(wat ook niet gratis is )
Ben zwaar teleurgesteld in Rose.
Ik weet dat ik beter de site had moeten lezen met betrekking tot levertijd en levering klaar zetten enz.
Dat ze niet op mail hebben gereageerd vind ik slecht.

Dit is pas de 3e keer dat ik iets online bestel 1* cyclewear en 1* bij futurm,
toen bestelling binnen 2 dagen thuis.

Ik weet dat dit hele verhaal deels mijn eigen schuld is.
Maar dat Rose niet op mail reageerd en dat ze na moet bellen vind ik slechte service.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
Vosz
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: do 13 november 2008, 14:29
Mijn mountainbike: Cube LTD Team 2009/Reaction RX 2010

do 4 maart 2010, 00:01

mmm...... ik heb zaterdag iets besteld en vanochtend mail ontvangen dat mij pakket verstuurd is. Had iets sneller gemogen, maar heel langzaam is het niet.
Charge
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 4 september 2009, 12:29
Mijn mountainbike: TREK Fuel EX 9 ('10) | Kyoso (oud barrel) | RedBull PRO SL 3000 (reetfiets)

do 4 maart 2010, 00:10

Vosz schreef:mmm...... ik heb zaterdag iets besteld en vanochtend mail ontvangen dat mij pakket verstuurd is. Had iets sneller gemogen, maar heel langzaam is het niet.
Maar snel ook niet :D Voor mij CRC en bike-components...
Erin go bragh
MennoE
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 1 maart 2009, 10:31
Mijn mountainbike: Trek8000
Contacteer:

do 4 maart 2010, 08:56

Tsja bankbetaling naar het buitenland duurt nou eenmaal langer dan creditcard.
Alle bestellingen die ik bij rose heb gedaan en via bank betaald waren in elk geval vele malen sneller dan de bestellingen die ik via bank gedaan heb bij crc.
Bij rose bij altijd met 4-5 dagen in huis na bestelling (en overschrijving)
Lancer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 14 september 2007, 21:16

do 4 maart 2010, 11:26

MennoE schreef:Tsja bankbetaling naar het buitenland duurt nou eenmaal langer dan creditcard.
Ik heb lang geleden daar weleens iets besteld, maar mocht dan altijd geld storten op een Nederlandse bankrekening. Volgens mij een Rabobank ergens in de Achterhoek, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
msxx
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5177
Lid geworden op: zo 16 mei 2004, 15:13
Mijn mountainbike: Een Yank
Contacteer:

do 4 maart 2010, 17:42

Gei-Kek schreef:Ik ben weer veel illiusies armer :evil:

Ik heb een bestelling gedaan maandag vroeg.
Denkend dat het dan woe/donderdag thuis te hebben.

Bij beter lezen kom ik tot de ontdenking dat 1 pas is als het geld binnen is .
2 dan duurt het nog voor de bestelling verzend gereed is
3 ik kreeg maar geen mail met de betallingsbevesteging.

Mailtje gestuurd met vragen over wat en hoe geen bericht terug.
Heb ik net 10 min naar duitsland gebeld om hier achter te komen.(wat ook niet gratis is )
Ben zwaar teleurgesteld in Rose.
Ik weet dat ik beter de site had moeten lezen met betrekking tot levertijd en levering klaar zetten enz.
Dat ze niet op mail hebben gereageerd vind ik slecht.

Dit is pas de 3e keer dat ik iets online bestel 1* cyclewear en 1* bij futurm,
toen bestelling binnen 2 dagen thuis.

Ik weet dat dit hele verhaal deels mijn eigen schuld is.
Maar dat Rose niet op mail reageerd en dat ze na moet bellen vind ik slechte service.

Je verhaal houdt toch geen steek...

Je hebt verwachtingen, die nergens door hen gewekt zijn.. en die moeten zij dan inlossen?

Sterker nog, je geeft zelf aan dat het gelopen is zoals zij het op hun website vermelden...
Een gewezen verslaafde
msxx
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5177
Lid geworden op: zo 16 mei 2004, 15:13
Mijn mountainbike: Een Yank
Contacteer:

do 4 maart 2010, 17:43

Charge schreef:
Vosz schreef:mmm...... ik heb zaterdag iets besteld en vanochtend mail ontvangen dat mij pakket verstuurd is. Had iets sneller gemogen, maar heel langzaam is het niet.
Maar snel ook niet :D Voor mij CRC en bike-components...
Niet mee eens, als je bij CRC en/of bike-components werkt middels overschrijving dan wachten zij ook met verzenden tot het geld op hun rekening staat. En de tijd die daartussen zit is even lang als bij Rose ..
Een gewezen verslaafde
wezep
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: vr 5 november 2004, 14:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 20, XTR, American Classic, Magura Durin, SLR, Syntace

do 4 maart 2010, 17:52

msxx schreef:
Charge schreef: Maar snel ook niet :D Voor mij CRC en bike-components...
Niet mee eens, als je bij CRC en/of bike-components werkt middels overschrijving dan wachten zij ook met verzenden tot het geld op hun rekening staat. En de tijd die daartussen zit is even lang als bij Rose ..
Met dat verschil dat je bij Rose geld overmaakt naar een Ned. bankrekening (gaat uiteraard sneller).
Bij Bike-Components is dat zowiezo niet.
Handigste is nog steeds de creditcard of paypal.
Jamer dat bij Bike-Components daar extra kosten aan vast zitten.
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1236
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

do 4 maart 2010, 17:53

msxx schreef:
Gei-Kek schreef:Ik ben weer veel illiusies armer :evil:

Ik heb een bestelling gedaan maandag vroeg.
Denkend dat het dan woe/donderdag thuis te hebben.

Bij beter lezen kom ik tot de ontdenking dat 1 pas is als het geld binnen is .
2 dan duurt het nog voor de bestelling verzend gereed is
3 ik kreeg maar geen mail met de betallingsbevesteging.

Mailtje gestuurd met vragen over wat en hoe geen bericht terug.
Heb ik net 10 min naar duitsland gebeld om hier achter te komen.(wat ook niet gratis is )
Ben zwaar teleurgesteld in Rose.
Ik weet dat ik beter de site had moeten lezen met betrekking tot levertijd en levering klaar zetten enz.
Dat ze niet op mail hebben gereageerd vind ik slecht.

Dit is pas de 3e keer dat ik iets online bestel 1* cyclewear en 1* bij futurm,
toen bestelling binnen 2 dagen thuis.

Ik weet dat dit hele verhaal deels mijn eigen schuld is.
Maar dat Rose niet op mail reageerd en dat ze na moet bellen vind ik slechte service.

Je verhaal houdt toch geen steek...

Je hebt verwachtingen, die nergens door hen gewekt zijn.. en die moeten zij dan inlossen?

Sterker nog, je geeft zelf aan dat het gelopen is zoals zij het op hun website vermelden...
Mischien was ik niet duidelijk.
Ik moet ze na bellen voor ik de mail kreeg met betallings bevesteging.
Dat bellen moest ik doen omdat ze niet reageeerde op mail.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6271
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

do 4 maart 2010, 18:23

Jij bent niet de enige die mail stuurt !!!!
En waar mensen werken worden ook wel eens een foutje gemaakt.
Pech voor jou dat het nu bij jou moest gebeuren, maar Rose is gewoon een Top shop :-q
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6271
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

do 18 maart 2010, 20:58

Vandaag weer een paket mogen ontvangen van Rose zonder verzendkosten.
Zondag besteld en donderdag in huis .....super :-q
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3573
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

wo 26 mei 2010, 12:20

Citaat uit de Rose Nieuwsbrief:

"Feest met ons mee: 1.000.000 klanten! - geen verzendkosten tot en met 30 mei"
en
"Win een droombike ter waarde van 1.500 EUR"

Heb net zaterdag mn bestelling binnen gekregen, wellicht kunnen jullie er je voordeel mee doen...
Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4480
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

wo 26 mei 2010, 22:37

yup, vandaag maar weer eens een bestelling geplaatst. Zonder verzendkosten en met een kortingsbon van een 10! Dat is nog eens lekker shoppen.

:-q
superducky
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 28 december 2008, 00:37
Mijn mountainbike: cannondale flash hi mod,specialized tarmac
Contacteer:

vr 28 mei 2010, 21:36

spd m540 pedalen voor 33 euro op de deurmat vindt ik een koopje :-q dus net maar even besteld 8)
historische uitspraak van Dhr. J. Hoogeland:Lopen is lastiger dan fietsen
Plaats reactie