Rose.de / Roseversand

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
BikePatrol
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 21 juni 2009, 17:21
Mijn mountainbike: Liteville 301 AM

Ze hebben vandaag de Park Tool TW-1 toegevoegd bij de aanbiedingen. Voor 29 euro (inc. 10% winkelwagenkorting) is dat geen dure momentsleutel. Het ding heeft een bereik van 0 - 7 NM, dus is vooral geschikt voor de kleinere klusjes.

Jammergenoeg heb ik een week geleden al een momentsleutel (syntace) besteld, dus deze aanbieding gaat aan mij voorbij. Misschien dat iemand anders er wel wat aan heeft.
Matthijs Pot
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 21:11
Mijn mountainbike: Lapierre Pro Race Team Edition 2010
Contacteer:

Thanks voor de tip! Is inderdaad erg goedkoop voor een momentsleutel. Was er toevallig opzoek, krijg volgende week mijn nieuwe ritchey wcs carbon opbouw onderdelen binnen!
msxx
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5179
Lid geworden op: zo 16 mei 2004, 15:13
Mijn mountainbike: Een Yank
Contacteer:

BikePatrol schreef:Ze hebben vandaag de Park Tool TW-1 toegevoegd bij de aanbiedingen. Voor 29 euro (inc. 10% winkelwagenkorting) is dat geen dure momentsleutel. Het ding heeft een bereik van 0 - 7 NM, dus is vooral geschikt voor de kleinere klusjes.

Jammergenoeg heb ik een week geleden al een momentsleutel (syntace) besteld, dus deze aanbieding gaat aan mij voorbij. Misschien dat iemand anders er wel wat aan heeft.
Hmz, jammer dat die nu pas toegevoegd is. Dat is eigenlijk een must have die nog wel ontbreekt in mijn gereedschapskist..

Zojuist een bevestigingsmail gekregen dat mijn bestelling (van vrijdagavond) aan DHL overhandigd is :-)
Een gewezen verslaafde
wezep
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: vr 5 november 2004, 14:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 20, XTR, American Classic, Magura Durin, SLR, Syntace

Ik zie dat deze momentsleutel anders werkt, dan de gangbare sleutels.
Iemand ervaring met deze momentsleutel?
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

wezep schreef:Ik zie dat deze momentsleutel anders werkt, dan de gangbare sleutels.
Iemand ervaring met deze momentsleutel?
Volgens mij kan je jezelf de moeite besparen, want al uitverkocht.
Bij Rose is het simpel; kom je het product niet tegen op de website, dan is het er niet meer.
Of jij moet de betreffende tool nog wel kunnen vinden....
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
BikePatrol
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 21 juni 2009, 17:21
Mijn mountainbike: Liteville 301 AM

Hij staat er inderdaad niet meer tussen, dus helaas maar waar: uitverkocht.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ik ben ook gaan kijken of dit de momentsleutel is die ik heb en waarvoor ik 70 Euro betaald heb....

Als het die is met de schaal en een uitslaande wijzer, dan kan ik je zeggen dat t ding perfect werkt.

Gebruik deze al jaren met tevredenheid.

Niet dat het nog zin heeft dit hier te vermelden.... :roll:
pascallos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 743
Lid geworden op: vr 26 september 2008, 23:03
Mijn mountainbike: Wisselen regelmatig
Contacteer:

Er staan ook veel spullen nog op de site die uitverkocht zijn :-?
Had diverse Vittoria bandjes besteld voor de racefiets (lekker goedkoop trainingsbandje a 6.5) maar in mijn order stond dat ze uitverkocht zijn....op de site staan ze nog
http://www.bidonhoudershop.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BikePatrol
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 21 juni 2009, 17:21
Mijn mountainbike: Liteville 301 AM

Mijn bestelling is inmiddels ook onderweg. Ik heb onder meer de Gore Gore-tex broek Ultra II besteld ( http://rose.nl/output/controller.aspx?c ... tail2=2759" onclick="window.open(this.href);return false; ). Die broek heb ik nu ook al jaren en bevalt zeer goed. Destijds kostte hij 160 euro en nu haal je hem via Rose voor 85 euro binnen. Nu realiseer ik me wel dat ik in de minderheid ben als het gaat om het dragen van ruime broeken bij het MTB-en, maar voor diegenen die het wel dragen is dit echt een aanrader.
schuurke28
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 29 augustus 2007, 19:11

iemand ervaring met een red x gelaround zadel? http://rose.nl/output/controller.aspx?c ... tail2=1259
storm-biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2750
Lid geworden op: do 25 oktober 2007, 17:01
Mijn mountainbike: Storm Kohilo / Storm Nanotech CX / Storm Samoen

pascallos schreef:Er staan ook veel spullen nog op de site die uitverkocht zijn :-?
Had diverse Vittoria bandjes besteld voor de racefiets (lekker goedkoop trainingsbandje a 6.5) maar in mijn order stond dat ze uitverkocht zijn....op de site staan ze nog
Waarschijnlijk is jouw maat uitverkocht...als het goed is is de 700x25 versie er nog wel.
Born to ride a Storm.
Dex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: vr 31 augustus 2007, 16:12
Mijn mountainbike: Trek superfly 2017!
Contacteer:

Maar even in dit topic; vandaag is ook de winteruitverkoop weer begonnen. Gaan er nog members naartoe en zo ja...was het wat?
Trek Superfly 6 MTB 2018
Trek 1400 Race
SanderG
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 10 augustus 2009, 15:50
Mijn mountainbike: BMC Speedfox 29”

Ga denk ik vanavond of maandag even...
mountain-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 898
Lid geworden op: zo 5 februari 2006, 10:23
Mijn mountainbike: Singular Swift, Salsa El Mariachi

Kom er net vandaan.

Er is weer ruim voldoende, maar het is maar net wat je zoekt.
Ik keek al even rond voor een nieuwe pomp, en deze was in de aanbieding.
Verder natuurlijk weer veel Heeeeeeeeeeeele grote schoenen en heeeeeeeeeele kleine broeken en shirts.

Vondt het veel minder druk als anders (het weer?)
Ook weer van de partij: de overheerlijke braadworst verkoop.
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Deze keer sla ik over .
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Plaats reactie