Rose.de / Roseversand

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
flaskk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: za 14 april 2012, 20:19

Tijdje geleden ook wat geks meegemaakt bij Rose, had via de website een Cross King shieldwall vouwband besteld via de website voor 22,- en ik zou hem ophalen in Bocholt (kom er af en toe in de buurt) dus ik daar heen op een zaterdag, mega rij voor die TD balie, dus ik dacht even kijken of ik hem in de winkel zag liggen, en ja daar lag ie voor de zelfde prijs, dus ik gepakt en naar de kassa, vrouwtje zegt iets van 40+ dus ik zo in mijn slechtste duits nee moet 22-, zijn. maar was volgens haar niet zo en ik had verkeerde gepakt....

Dus ik alsnog in de rij gestaan en de band gekregen en vrolijk bij dat zelfde vrouwtje voor 22,- afgerekend :) terwijl 100% zeker de zelfde band was :winkie:
Talon 1
Rockrider 920
Gebruikersavatar
Koban
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1122
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 08:32
Mijn mountainbike: twee wielers
Contacteer:

Drie dagen terug een RockShox axs 170mm besteld. Levertijd 10 weken. Kreeg net mail "bestelling verstuurd" Als dit klopt aangenaam verrast. :D

De axs droppers zijn momenteel erg slecht leverbaar. Dan kan mijn 150mm axs op MP van de week.
GPX routes Rechswald --> Reichswald.nl
Plaats reactie