Rose.de / Roseversand

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
J_de_mtber
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: do 7 maart 2013, 19:51

Het pakketje is gister aangekomen en ik heb het maandag besteld! Alles was keurig ingepakt(in een veeulste grote doos dat wel). Er zat zelfs nog een Neukundengeschenk(neen daar staat niet wat je denkt!) dit bleek een rugzak te zijn van nog best wel goede kwaliteit. Ook kreeg ik er nog eens 2 catalogussen bij. Dus al met al was dit een geslaagde bestelling die cker voor herhaling vat baar is :bier:
dveerd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 18 september 2012, 11:09

kestus schreef:Is het niet bijna weer de tijd voor de zomeruitverkoop?
Iemand een idee wanneer dit is?
Ik wilde dit ook al hier plaatsen. Echter zojuist even gegoogled:

http://www.rose.nl/inhoud/over-rose/magazijnverkoop" onclick="window.open(this.href);return false;

Enorm veel keuze uit drastisch afgeprijsde artikelen van vrijdag 26 juli tot en met zaterdag 3 augustus 2013 tijdens onze zomersale.
martenj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: wo 15 juli 2009, 18:42

dveerd schreef:
kestus schreef:Is het niet bijna weer de tijd voor de zomeruitverkoop?
Iemand een idee wanneer dit is?
Ik wilde dit ook al hier plaatsen. Echter zojuist even gegoogled:

http://www.rose.nl/inhoud/over-rose/magazijnverkoop" onclick="window.open(this.href);return false;

Enorm veel keuze uit drastisch afgeprijsde artikelen van vrijdag 26 juli tot en met zaterdag 3 augustus 2013 tijdens onze zomersale.

Hopelijk is het beter dan vorig jaar !
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

dveerd schreef:
kestus schreef:Is het niet bijna weer de tijd voor de zomeruitverkoop?
Iemand een idee wanneer dit is?
Ik wilde dit ook al hier plaatsen. Echter zojuist even gegoogled:

http://www.rose.nl/inhoud/over-rose/magazijnverkoop" onclick="window.open(this.href);return false;

Enorm veel keuze uit drastisch afgeprijsde artikelen van vrijdag 26 juli tot en met zaterdag 3 augustus 2013 tijdens onze zomersale.
Iemand ervaring met de magazijnverkoop? Zijn artikelen zoals wielen, cassettes, tandwielen en kettingen ook met flinke korting in het verleden?
Kost me € 50,- aan benzine en 3,5 uur in de auto zitten, dus ik vraag me af of het de moeite waard is op een bestelling van normaal € 220,-.
Diekirch
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: di 19 juli 2011, 21:01
Mijn mountainbike: Rose Psycho Path 2011 & Focus Black Hills

Hmmm vorig jaar viel het tegen. Maar ik heb toch wel leuke koopjes gedaan.(alles is zwaar afgeprijsd!!) Het is natuurlijk een beetje koffie dik kijken omdat je op voorhand niet weet of ze het spul hebben liggen waar jij naar opzoek bent. Daarnaast vullen ze spullen aan. Dus als jij vrijdags gaat kijken kan het zo maar zijn dat de cassette waar jij naar opzoek bent er niet is, maar zaterdag wel.....
Ik ervaar wel altijd dat ik nog nooit met lege handen naar huis ben gegaan! Die zaak triggert je toch altijd zodat je niet met lege handen weg gaat. hahaha. Kan natuurlijk ook aan mij liggen :-)
martenj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: wo 15 juli 2009, 18:42

Diekirch schreef:Hmmm vorig jaar viel het tegen. Maar ik heb toch wel leuke koopjes gedaan.(alles is zwaar afgeprijsd!!) Het is natuurlijk een beetje koffie dik kijken omdat je op voorhand niet weet of ze het spul hebben liggen waar jij naar opzoek bent. Daarnaast vullen ze spullen aan. Dus als jij vrijdags gaat kijken kan het zo maar zijn dat de cassette waar jij naar opzoek bent er niet is, maar zaterdag wel.....
Ik ervaar wel altijd dat ik nog nooit met lege handen naar huis ben gegaan! Die zaak triggert je toch altijd zodat je niet met lege handen weg gaat. hahaha. Kan natuurlijk ook aan mij liggen :-)
Komt omdat vorig jaar het magazijn was afgebrand
J_de_mtber
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: do 7 maart 2013, 19:51

Canard schreef: Iemand ervaring met de magazijnverkoop? Zijn artikelen zoals wielen, cassettes, tandwielen en kettingen ook met flinke korting in het verleden?
Kost me € 50,- aan benzine en 3,5 uur in de auto zitten, dus ik vraag me af of het de moeite waard is op een bestelling van normaal € 220,-.
Is die magazijn verkoop dan ook niet online??
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

J_de_mtber schreef:
Canard schreef: Iemand ervaring met de magazijnverkoop? Zijn artikelen zoals wielen, cassettes, tandwielen en kettingen ook met flinke korting in het verleden?
Kost me € 50,- aan benzine en 3,5 uur in de auto zitten, dus ik vraag me af of het de moeite waard is op een bestelling van normaal € 220,-.
Is die magazijn verkoop dan ook niet online??
Nee, had ik graag gewild, heb hierover contact gehad.
XTC999
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 894
Lid geworden op: zo 16 april 2006, 13:29
Mijn mountainbike: is bijna altied smerig
Contacteer:

Canard schreef:
Iemand ervaring met de magazijnverkoop? Zijn artikelen zoals wielen, cassettes, tandwielen en kettingen ook met flinke korting in het verleden?
Kost me € 50,- aan benzine en 3,5 uur in de auto zitten, dus ik vraag me af of het de moeite waard is op een bestelling van normaal € 220,-.
Voor 3,5 uur in de auto had ik het niet gedaan. Ik ben nog wel geweest en heb een paar nieuwe schoenen en een cassette gescoord :winkie: Maar veel cassettes lagen er niet in 10sp.
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1800
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Ja als je er 15minuutjes vandaan woont dan kan je er wat makkelijker langs gaan :P
dveerd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 18 september 2012, 11:09

Ik ben vrijdag geweest, maar vond het niet de moeite. Heb wel een setje gekocht voor 65 euro en een nieuwe racing ralph.

Vorige jaar geweest voor een wielrenfiets, heb toen een carbonne showroommodel een goede koop gedaan. Maar losse onderdelen kun je volgens mij goedkoper vinden op internet.
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Ik ga morgen maar even kijken. Niet echt op zoek naar iets. Maar verder toch niks te doen :-). Ben benieuwd!
Diekirch
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: di 19 juli 2011, 21:01
Mijn mountainbike: Rose Psycho Path 2011 & Focus Black Hills

Losse onderdelen aanbod vond ik erg karig. Stelde eigelijk weinig voor. Er was wel veel keuze uit kleding en dit was ook goed afgeprijsd. Ben met 3 setjes naar huis gegaan.
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Yep, kleding was er zat.. helaas niet dat geen wat ik zocht. Onderdelen was beperkt. Ook veel complete bikes. Waarvan sommige echt afgeragd leken te zijn.

Voor de kleine mens onder ons wel veel simpele frame/vork combi's voor een leuke prijs. Simpel alu Red Bull frame + suntour raidon vork voor 100 euri. Of datzelfde frame met Reba voor 200 euri. Een fully framepje met raidon vork voor 249 euri. Aantal leuke setjes!

Ben overigens vandaag om 12:00 ongeveer geweest. Drukte was beperkt! In de bike-town leek het naar verhouding drukker te zijn.
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

Vanmiddag ook voor het eerst in Bike city geweest om een 29er fully te kopen (nee niet voor mij :wink: )

Prachtige winkel en super vriendelijk en behulpzaam personeel!

Mezelf netjes ingehouden verder, want shoppen kan daar wel :-D
Plaats reactie