Syntace vector carbon lowrider waar het beste kopen?

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
killerturtle
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1063
Lid geworden op: vr 8 mei 2009, 17:47
Mijn mountainbike: Genesis stalen ros

Ik ben op zoek naar een Syntace Vector carbon lowrider.

Nu heb ik de zoekfunctie op dit forum al gebruikt om over webwinkels heen te zoeken op dit product.
Echter, hier wordt ik niet veel wijzer van.

Wie weet een online webwinkel waar ik dit product snel en betrouwbaar kan kopen?

ps als iemand er nog een heeft liggen wil ik die graag van je overnemen...

Alvast dank voor de hulp.

groeten,
Sven
Weekend Warrior :)
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Geen idee of het de goedkoopste is, maar zeker betrouwbaar, voordelig en vlotte levering (mits op voorraad!!!!!)

(klik hier)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
killerturtle
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1063
Lid geworden op: vr 8 mei 2009, 17:47
Mijn mountainbike: Genesis stalen ros

Ik woon toevallig in de buurt van Aken... Tja, daar ben ik nu al 2x langs geweest. Geen enkel product was op voorraad.

Andere tips ?
Weekend Warrior :)
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

killerturtle schreef:Andere tips ?
Iets meer verzendkosten, maar ook erg goede ervaringen mee : (Klik hier)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
killerturtle
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1063
Lid geworden op: vr 8 mei 2009, 17:47
Mijn mountainbike: Genesis stalen ros

Weet iemand waar ik deze in Limburg zou kunnen kopen?
Weekend Warrior :)
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16849
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Je moet hoe dan ook ergens kopen waar-ie echt op voorraad is, want Syntace is soms even wachten...

Ik had enkele maanden geleden een Vector alu besteld bij mijn lbs, en dat duurde vrij lang. Toen het stuur uiteindelijk binnen was bleek het een carbon te zijn... gelukkig wilde de lbs wel meewerken en maakte een zeer nette prijs voor het carbon stuurtje. Overigens merk ik geen verschil met de alu variant op mijn andere fiets, dus als dat de reden voor een carbon is kun je net zo goed voor de alu gaan.

De grootste + van de Vectors vind ik de backsweep van 12 graden, da's meer dan bij de meeste andere merken. Bevalt mij uitstekend.

Maar OT: ik kan je dus niet aan een stuur of shop waar-ie op voorraad is helpen ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
killerturtle
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1063
Lid geworden op: vr 8 mei 2009, 17:47
Mijn mountainbike: Genesis stalen ros

Dat is idd wel het punt waar ik mee zit. Ik moet zeker weten dat ze het stuur hebben liggen.
Bij een aantal webshops kun je niet eens zien of het product op voorraad is. Bij bike-components.de is werkelijk nooit iets op voorraad. Ik ben nu een aantal malen daar geweest. De verkoper aan de balie gaf dit zelfs toe. Ze sparen een aantal orders op zodat ze goedkoop kunnen inkopen. Vandaar natuurlijk wel de lage prijs.

Ach ja!

gr Sven
Weekend Warrior :)
Sp33dFr34k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4530
Lid geworden op: di 1 augustus 2006, 21:16
Mijn mountainbike: Een vonkje
Contacteer:

Kick! Wellicht niet helemaal op zijn plaats, maar nu het toch over dit stuur gaat...

Ik zie op de Syntace site een VRO en non-VRO versie staan, wat is precies het verschil buiten dat 1 geschikt is voor het 'VRO-systeem'?

VRO versie
non-VRO versie

Op de plaatjes lijkt het net een heel ander stuur, of is dat gezichtsbedrog?

@killerturtle: ik zie dat je er een hebt kunnen vinden, waar als ik vragen mag?
Scott Spark LTD, huidig gewicht: 9.24kg
Gebruikersavatar
killerturtle
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1063
Lid geworden op: vr 8 mei 2009, 17:47
Mijn mountainbike: Genesis stalen ros

Duitse ebay, 22 euro gewonnen :)
Weekend Warrior :)
BikePatrol
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 21 juni 2009, 17:21
Mijn mountainbike: Liteville 301 AM

Bij Bike-components gewoon op voorraad:
http://www.bike-components.de/products/ ... enker.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tip: The Syntace Vector Lowrider Carbon can be used with the VRO system as well as with conventional MTB stems. If used with conventional stems, only stems with front clamping through a plate are allowed. The older, one-screw clamping systems with thread-through can not be used (the VRO system is o.k.). The bar can also not be used with the V-2 system. Please contact us for other solutions.
Plaats reactie