futurumshop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Pteradon
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 6 september 2009, 17:46
Mijn mountainbike: Kinesis 'Fully'

Vorige week een Cateye Micro besteld en betaald met Ideal.
3 Dagen later zat het op mijn fiets :-q
- Nec scire fas est omnia -
Trek7speed
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: do 8 september 2005, 20:13

Twee keer iets besteld, was volgens site op voorraad, krijg ik beide keren na de bestelling een mail dat het dus niet op voorraad is, beide keren een levertijd gekregen van... 4 weken... arghhhh, en dan annuleer je de bestelling, moeten ze eerst nog es 3 weken rente trekken ervan eer ze het bedrag terug storten. Ik vind het echt klojo's.
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Trek7speed schreef:Twee keer iets besteld, was volgens site op voorraad, krijg ik beide keren na de bestelling een mail dat het dus niet op voorraad is, beide keren een levertijd gekregen van... 4 weken... arghhhh, en dan annuleer je de bestelling, moeten ze eerst nog es 3 weken rente trekken ervan eer ze het bedrag terug storten. Ik vind het echt klojo's.
Dan ben je wel één van de weinige members die negatief is .
Het is gewoon een goede shop met goede sercice en dat jij pas 3 weken er na je geld terug kreeg vind ik moeilijk te geloven !!!!!
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
henk164
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 547
Lid geworden op: zo 28 september 2008, 16:50

hier ook alleen positieve ervaringen , reeds vele malen besteld en altijd binnen twee dagen in huis

verder ook altijd correcte afhandelingen van betalingen enz.
TDMarc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 2 januari 2004, 08:23
Mijn mountainbike: Canyon XC9
Contacteer:

Futurumshop is in mijn beleving een voorbeeldige webshop. Correcte afhandeling, makkelijk betalen, goede retourregeling en belangrijkste: prima communicatie. Zijn niet altijd heel goedkoop, en kunnen zeker op bijvoorbeeld onderdelen gebied niet tippen aan Bike Components, maar koop er verder graag.
....only dead fish go with the flow....
Charge
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 4 september 2009, 12:29
Mijn mountainbike: TREK Fuel EX 9 ('10) | Kyoso (oud barrel) | RedBull PRO SL 3000 (reetfiets)

In mijn ogen een zeer goede, betrouwbare webshop... heb er al zo'n 10 bestellingen geplaatst en tot nog toe naar alle tevredenheid. Snelle levering ook!
Erin go bragh
BikerBas2
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1609
Lid geworden op: zo 4 januari 2009, 22:55
Mijn mountainbike: Trek 9.8 Procaliber of Merida Big Nine XT black

Ik heb hier al veel onderdelen gekocht. Een heel goede, betrouwbare webshop. Vooral positief is dat ze ook nog eens met je meedenken en advies geven. Ik heb een keer een Deuter-rugzak besteld die ik met spoed nodig had. Deze bleek op, door inzet van Futurum had ik voor het weekend het nieuwste model thuis. Dat is service!

Bas
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Wederom weer eens wat besteld en weer super tevreden.
Het mail verkeer over en weer is zeer prettig, en Futurumshop denk met je mee en komt tot een goede oplossing.
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
bolio
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 11 november 2009, 20:42
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8

Spinder Hawk hier besteld en zoals aangegeven op voorraad en de volgende dag in huis!
naish
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 12:21
Mijn mountainbike: Trek Roscoe 8

Mijn Garmin Edge en mijn Spinder Falcon fietsendrager besteld bij Futurumshop. Tussendoor nog dingen gewijzigd, maar alles binnen 2 dagen in huis. Top webwinkel!! :-q
Oakley
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 243
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 11:23
Mijn mountainbike: Rotterdam
Contacteer:

Vorige week een Spinder Falcon besteld en toen ik "toch bezig was", maar meteen wat extra kleine spulletjes bijbesteld. De volgende dag kreeg ik tot mijn verbazing een melding dat juist die kleine spullen niet voorradig waren en dat daardoor de bestelling later zou worden afgeleverd. Na een mail van mijn kant met een uitleg, kreeg ik de volgende dag keurig de bevestiging dat de Spinder apart zou worden verstuurd en de rest later. Inmiddels heb ik de Spinder ontvangen en is het wachten op de rest.
Kortom, prima service!
MTB: Scott Scale RC
Gravel/race: Mason Bokeh 650b/700c
Strava
serge021974
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 18 mei 2010, 18:49

Het is nu dinsdag. Vorige week maandag een bestelling geplaatst en betaald met credit-card. Artikel is voorraadig. Levertijd is 1 tot 4 werkdagen. Dinsdag is bedrag al van m'n kaart genomen. Nu een week later nog steeds geen artikelen opgestuurd gekregen of bevestiging van verzending. Krijg alleen standaard antwoorden op m'n vragen. :-{
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Heb jegemaild of gebeld ?
Met bellen wordt je goed te woord gestaan hoor .
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
sodsod
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: ma 1 december 2008, 23:18
Mijn mountainbike: Canyon Al 29
Contacteer:

+1
Gewoon even bellen. Je wordt direct te woord gestaan. Ik heb ook alleen maar goede ervaringen
Wie niet dom is moet slim zijn
freeair
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 364
Lid geworden op: wo 26 januari 2005, 23:07
Mijn mountainbike: cube ltd team 06 custom build/Centurion Backfire 800/ B-one custom build en een oude Giant ('89)

ook ik heb alleen maar goede ervaringen.. dus gewoon even bellen
ride hard and save! then you have the most fun!!!
Plaats reactie