futurumshop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Hèhè, eindelijk komt ie vandaag aan, de ROX.11. De levertijd bleef maar schommelen!! Niet dat Futurum er iets aan kan doen. Ik had mijn bestelling van de vorige pagina ook al geannuleerd omdat er op een gegeven moment 'levertijd onbekend' bij stond. Gisteren kijk ik op de site en hop, de laatste zwarte te pakken. :D
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Maandagavond nog eventjes een Gore tex winterbroek besteld en gisterenmiddag alweer binnen!!
Damn fine shop :winkie: :-q
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Shaggadellick schreef:Maandagavond nog eventjes een Gore tex winterbroek besteld en gisterenmiddag alweer binnen!!
Damn fine shop :winkie: :-q

eerder met de flow meegaan :kiss: , is niet de enige www winkel die snel levert :-q
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

RubbereMTBRobbie schreef:
Shaggadellick schreef:Maandagavond nog eventjes een Gore tex winterbroek besteld en gisterenmiddag alweer binnen!!
Damn fine shop :winkie: :-q
:

eerder met de flow meegaan :kiss: , is niet de enige www winkel die snel levert :-q
Dat weet ik ook wel :roll:
Maar wilde het ff kwijt :winkie:
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

zekers,is altijd lekker dat je de volgende dag van je aankopen kan genieten ... :-q :)
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

RubbereMTBRobbie schreef:zekers,is altijd lekker dat je de volgende dag van je aankopen kan genieten ... :-q :)
Precies :winkie: :winkie: :-q :-q
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Afgelopen woemsdag een paar Northwave schoenen besteld en laten afleveren bij een Postnl afhaal punt. Vrijdags afgeleverd en meteen 's avonds opgehaald. Helaas, te klein. Ik moest 's avonds toch nog naar Apeldoorn en meteen gebeld dat de schoenen te klein waren en dat ik ze terug wilde sturen en of ik ze meteen terug kon brengen naar de vestiging in Apeldoorn. Was geen probleem en of ik meteen geld terug wilde of dat ze een paar andere, grotere maat, moesten bestellen? Er stond nog voorraad in Apeldoorn zeiden ze. Ik wilde dus andere schoenen. Binnen de 30 minuten in Apeldoorn. Stond een paar 44, 45 en 46 klaar. Even passen en het is 44 geworden. In Apeldoorn een boodschap gedaan en weer naar huis. Ingelogd op de site van de Futurumshop en daar stond de factuur al weer bij mijn bestellingen, schoen, maat 44.
Goede service.
Nu nog een paar keer fietsen om te kijken of ze bevallen en anders mogen ze alsnog weer terug. Dat is ook een mooie service.
Schoenen testen, niet goed, geld terug.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ik neem aan dat de schoenen wel in nieuwstaat moeten zijn om terug te kunnen sturen, dus ik zou er niet de modder mee induiken ;-)

Levering gaat tegenwoordig supersnel bij FS: gisteren vroeg in de ochtend (8u) een bestelling gedaan en die kon dezelfde avond nog geleverd worden. Ik had niet echt haast, maar zou thuis zijn en dat is toch handiger als op een werkdag bij de buren laten afleveren. Dus voor de avond-optie gekozen en om half zeven belde de fietskoerier met mijn bestelling aan!

De enige manier om het nog sneller in huis te hebben is ouderwets zelf naar een winkel gaan ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Ik had het eigenlijk niet verwacht dat je ze nog kon retourneren als ze gebruikt zijn, maar blijkbaar kan dat bij Futurmshop...

Voorwaarden schoenen en helmen - 14 dagen vrijblijvend uitproberen
Hardloop-, fiets- en wandelschoenen, race- en mountainbikehelmen hoeven, indien geretourneerd, niet in nieuwstaat te verkeren maar dienen wel alleen gebruikt te zijn voor het doel waarvoor ze zijn vervaardigd en redelijkerwijs in de staat te verkeren van matig tot intensief gebruik. Voor het overige gelden de gebruikelijke retourvoorwaarden. Wens je het artikel niet houden, meldt dat dan binnen 14 dagen na aflevering van de bestelling via support@futurumshop.nl met vermelding van het ordernummer.
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

kermit schreef:Ik neem aan dat de schoenen wel in nieuwstaat moeten zijn om terug te kunnen sturen, dus ik zou er niet de modder mee induiken ;-)
Ik heb het nog gevraagd en mocht er gewoon mee het bos in, wel of geen modder, geen probleem. Voorheen mocht je nog niet eens je schoenplaatjes monteren en alleen passen op de vloerbedekking.
Nu is de stap om iets te kopen kleiner geworden omdat je het mag proberen.
Als er nu bv 10 mensen iets kopen die normaal niets hadden gekocht en er dan 2 iets terug sturen dan hebben ze er toch nog 8 verkocht.
Gebruikersavatar
azazel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 356
Lid geworden op: zo 13 mei 2012, 17:34
Mijn mountainbike: Commencal META Power Trail en YT Capra 27,5 CF Pro Race

Gisteren (op zondag) om 22:00 uur een Bell super 3r helm besteld en een sticker voor de Utrechtse heuvelrug 2017. Beide om 10 uur vanochtend (maandag) geleverd. Topbedrijf! :-q
The only time that I’m at ease is when I shred the trails between the trees.
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Futurumshop!
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gerwinator
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: do 8 maart 2012, 22:06
Mijn mountainbike: Specialized Epic

Alleen maar goede ervaringen met de Futurumshop, fijne winkel en relaxte medewerkers.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Gisteren een pakket via de fietskoerier in ontvangst mogen nemen. Goed initiatief van Futurum! En daarnaast een goede prijs voor een Cube Action Team Signature shirt. Zeg maar de enige shop die ik kon vinden waarbij niet de door de fabrikant voorgestelde prijs wordt gevolgd maar er een veel leukere prijs wordt gevraagd! :-q
Karvan Cevitam
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 21 juli 2011, 11:38
Mijn mountainbike: ????? ??????

Net besteld :
Joe's no flats eco sealant en Lezyne smart L framebeschermer.
Is zien hoe het gaat , eerste keer dat ik er bestel :)
Plaats reactie