futurumshop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
b2xtreme
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 235
Lid geworden op: zo 5 december 2010, 10:04
Mijn mountainbike: Santa Cruz Nomad

Zondag buitenband en kleine gereedchappen besteld, woensdag bezorgd, helaas was ik niet thuis, morgen weer eens kans.
b2xtreme
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 235
Lid geworden op: zo 5 december 2010, 10:04
Mijn mountainbike: Santa Cruz Nomad

Gisteren alles binnen gekregen, moooi verpakt, goede items, prima service!
Krab
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 5 juni 2006, 18:43
Mijn mountainbike: is echt wel MOOI!
Contacteer:

Nu heb ik een probleem met de levering van een Selle SMP composiet. Nu is het heel makkelijk om futurumshop hiervan de schuld te geven, is 4 februari bestel en tot op heden nog niet geleverd. Mijn betaling is via I-deal met de bestelling voldaan.

Echter ik ben tot op heden erg tevreden over de service :-D . Ik word continu via de mail op de hoogte gehouden. Futurumshop kan er niets aan doen dat haar leverancier niet levert. Zij trekken wel het boete kleed aan en bieden verontschuldigingen aan en houden mij op de hoogte van de uitgestelde levering :-q .

Natuurlijk ben ik niet blij dat mijn zadel , zoals het er nu naar uit ziet, pas in week 17 komt :((

Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat zij ook deze bestelling keurig netjes zullen afhandelen :winkie:

Ik hou jullie op de hoogte!
Ben blij dat fietsen mijn beroep niet is, dan had ik geen hobby meer.
Nono
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: do 17 februari 2011, 19:45

Zelfde verhaal als hierboven, lampen setje besteld.
Wit licht netjes geleverd met de rest van de bestelling, rood licht niet meer op voorraad, week 21 pas!
Kreeg inderdaad wel netjes een mail maar mag nu dus een tijdje wachten..
Aegis X.O
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 285
Lid geworden op: do 6 april 2006, 22:18
Mijn mountainbike: Giant Trance 2, Fox Talas RL, SRAM X.O

@ Nono en Krab:

Stonden het zadel en het rode lichtje wel als voorradig op de webshop? ==> Dus met een levertijd van 1 tot 4 werkdagen?
Krab
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 5 juni 2006, 18:43
Mijn mountainbike: is echt wel MOOI!
Contacteer:

Aegis X.O schreef:@ Nono en Krab:

Stonden het zadel en het rode lichtje wel als voorradig op de webshop? ==> Dus met een levertijd van 1 tot 4 werkdagen?
Bij de bestelling wel, maar dit is door Futurumshop gelijk aangepast. Er staat nu week 17 :(( :(( :(( :(( :((
Ben blij dat fietsen mijn beroep niet is, dan had ik geen hobby meer.
Nono
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: do 17 februari 2011, 19:45

@Aegis X.O :
Ja hij stond op voorradig. Kreeg een mail dat tijdens de bestelprocedure het product dus uitverkocht was.
Nono
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: do 17 februari 2011, 19:45

Ik had een mail ontvangen met 3 andere opties voor mijn achterlicht. Deze opties waren hele andere lampjes en een stuk goedkoper. Ik zou het verschil dan terug gestort krijgen.
Ik heb eergisteren een mail gestuurd dat ik week 21 wel erg lang vond duren en of ik niet een iets ander (5 leds ipv 3 leds en iets duurder) achterlicht kon krijgen voor de prijs van mijn bestelde achterlicht.
Ik kreeg gisteren 3 mails op rij:

- De eerste dat mijn oude order was vervallen en dat ik de 5 led nu in de bestelling had staan. Dat ik 1,50 moest bijbetalen.
- De tweede kwam 4minuten later, dat ik de mail over de bijbetaling als niet verzonden moest beschouwen.
- De derde was dat mijn 5 led achterlicht verzonden was.

Vandaag het achterlicht binnen gekregen.
Vond dit echt super netjes!
Wat begon als grapje..haha
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Net weer een bestelling gedaan.
Eens kijken hoe snel ze deze keer weer zijn, altijd binnen 4 dagen in huis gehad
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Focus79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: di 7 oktober 2008, 08:55

Maandag schoenen besteld, dinsdag in huis!
Krab
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 5 juni 2006, 18:43
Mijn mountainbike: is echt wel MOOI!
Contacteer:

Focus79 schreef:Maandag schoenen besteld, dinsdag in huis!
Dat is ook normaal voor Futurumshop. Het zijn de uitzonderingen die hier vermeldt staan. En bij mij ligt het aan hun leverancier, hun treft geen blaam.
Ben blij dat fietsen mijn beroep niet is, dan had ik geen hobby meer.
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Yep het is al weer binnen .
Gewoon super dus
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Krab schreef:
Focus79 schreef:Maandag schoenen besteld, dinsdag in huis!
Dat is ook normaal voor Futurumshop. Het zijn de uitzonderingen die hier vermeldt staan. En bij mij ligt het aan hun leverancier, hun treft geen blaam.
natuurlijk zijn het de uitzonderingen, maar op de site aangeven dat spullen "in voorraad" zijn, terwijl ze blijkbaar toch gewoon nog van de leverancier moeten komen is domweg niet handig. Gelukkig lees je ook dat in de meeste gevallen in dat geval de service verder wel prima in orde is en dat is ook mijn ervaring met Futurumshop.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

Ze hebben kennelijk het forum ook gelezen. Net een nieuwsbrief ontvangen waarin ze aangeven naar aanleiding van gemopper op een forum een toelichting geven op het proces, en dat bij "op voorraad" vanaf heden de goederen ook daadwerkelijk in hun eigen magazijn ligt.

Afbeelding
Krab
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 5 juni 2006, 18:43
Mijn mountainbike: is echt wel MOOI!
Contacteer:

Kijk dat is ook service!!! Luisteren naar je klanten en je proces aanpassen, SUPER. :-q
Ben blij dat fietsen mijn beroep niet is, dan had ik geen hobby meer.
Plaats reactie