bike-discount.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jeroentune
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 943
Lid geworden op: di 16 april 2013, 21:41
Mijn mountainbike: Sassenheim

Voorlopig een bijzonder goede ervaring ...

mijn fiets op de 22ste besteld en die kwam op oudjaarsdag binnen .. gezien de kerst dagen die er tussen zitten vind ik dat een prima prestatie. . daarna nog enkele keren kleine onderdelen besteld en ook deze waren bijzonder snel binnen .. kortom .. Top !
Gebruikersavatar
martijn_k1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 273
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 07:49
Mijn mountainbike: Canyon Exceed

Ik bestel hier normaal gesproken alles. Klopt altijd en snelle service. In geval niet goed kun je gratis retourneren!

Voor reserve-onderdelen als losse lagers etc. is bike-components.de net iets beter voorzien, alleen is niet alles standaard stock en kan het even duren.
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3459
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

Heel erg snel geleverd (zondag besteld en vandaag ontvangen) en gewoon erg goed allemaal.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Uitverkoop op verschillende onderdelen. Vooral 26"onderdelen veel te koop voor weinig.

http://www.megastore.bike/deals/" onclick="window.open(this.href);return false;
Banzai
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 16 november 2008, 20:48

Vrijdag de 6de besteld, maandag de 16de binnen. Niet super snel, maar wel alles in goede staat ontvangen.
langelummel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 21:00
Mijn mountainbike: Trek Superbly

Woensdag 16 Juli besteld en geld overgemaakt, zaterdags verzonden en maandags al afgeleverd via DPD.
Was sneller dan verwacht. Alles netjes ingepakt.
windsurfy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 31 oktober 2004, 13:03
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 29-er. Specialized turbo levo fsr

Heb hier denk ik inmiddels 8 bestellingen geplaatst afgelopen jaar, en allen netjes optijd en in goede staat ontvangen.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Maandag 16:00 uur besteld en net in huis.... :D :D :D
Wel op hun aanraden, om zo zsm mogelijk te leveren, de bestelling gedaan via DHL.

Afbeelding
Bospaadje
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: do 21 augustus 2014, 09:12

Ik heb dinsdagavond bested bij Bike Discount. Dus ik hoop dat ik hem van het weekend al heb :-)

In hoeverre is deze fiets eigenlijk geassembleerd? Is het zo dat ik alleen nog maar de pedalen erop hoef te zetten en kan gaan biken, of zijn het sub assy's of losse parts?
Gebruikersavatar
wiely
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 204
Lid geworden op: ma 18 augustus 2014, 14:50
Mijn mountainbike: Evil following I

https://www.youtube.com/watch?v=OOmKOEgRzsI" onclick="window.open(this.href);return false; ongeveer zo?
Pyga oneten29 Gif groen

Practice makes perfect, unless your practice is wrong!!
Bospaadje
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: do 21 augustus 2014, 09:12

Kind kan de was doen :-)
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

mud mate schreef:Maandag 16:00 uur besteld en net in huis.... :D :D :D
Wel op hun aanraden, om zo zsm mogelijk te leveren, de bestelling gedaan via DHL.

Afbeelding

Op vakantie een dag gedragen was er al een naadje los :-{
Contact opgenomen met Bike-discount. Kreeg de mededeling stuur maar op (kosteloos)
2 weken later weer een ander setje terug :D :D :D :D

Ik zeg, gewoon PRIMA SERVICE DAAR!!! :-q :-q :-q :-q
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1139
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Gisteren twee paar Giro schoenen besteld en betaald via Paypal, vandaag al geleverd! Echt megasnel! Ik heb twee paar besteld omdat ik twijfelde over de maat, dus stuur één paar teurg. Ik ben benieuwd hoe snel dit wordt afgehandeld.

Ik bestel hier erg vaak, nog nooit negatieve ervaringen gehadm dus ik verwacht dat ook dat het terugsturen wel vlekkeloos gaat verlopen.
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1139
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

hanz schreef:Gisteren twee paar Giro schoenen besteld en betaald via Paypal, vandaag al geleverd! Echt megasnel! Ik heb twee paar besteld omdat ik twijfelde over de maat, dus stuur één paar teurg. Ik ben benieuwd hoe snel dit wordt afgehandeld.

Ik bestel hier erg vaak, nog nooit negatieve ervaringen gehadm dus ik verwacht dat ook dat het terugsturen wel vlekkeloos gaat verlopen.
Retourafhandeling ook goed verlopen (je kunt gratis retourneren!). Daarnaast hebben ze het volledige bedrag terugbetaald, terwijl ik eigenlijk onder de 'gratis-verzendengrens' kwam na retourneren, dus in principe hadden ze het bedrag van het teruggestuurde artikel minus 5.95 kunnen terugstorten.
gisissi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 275
Lid geworden op: za 1 oktober 2011, 16:40
Mijn mountainbike: Radon ZR Race 8.0 29"
Contacteer:

Twee weken geleden een valpartij beleefd met m'n gloednieuwe Radon Black sin 29". Met circa 15 km/u onderaan een heuveltje over het stuur gegaan met, onder meer, een framebreuk tot gevolg. Direct contact gezocht met Bike-discount/Radon om het crash replacement traject in te gaan. Na de nodige correspondentie ( gedetailleerde aanleiding en foto's ) vandaag een nieuw frame ontvangen onder garantie. Uitstekende service!!
Plaats reactie