bike-discount.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Bakkerrrr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 20:35
Mijn mountainbike: BMC Fourstroke 02

Bij bike discount schoenen en pedalen besteld, twee weken later bericht dat de schoenen niet op voorraad waren en de pedalen verstuurd waren. Daarna zelf achter het geld aan geraakt dat ze nog terug zouden storten, zelf moeten mailen. Dat was het enige minpuntje, verder tevreden over bike discount.
Het wordt al met al een dure hobby zo...
Banzai
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 16 november 2008, 20:48

Hier geen problemen: vrijdagochtend besteld, dinsdag binnen...
storm-biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2750
Lid geworden op: do 25 oktober 2007, 17:01
Mijn mountainbike: Storm Kohilo / Storm Nanotech CX / Storm Samoen

Maandag besteld, donderdag binnen.
Betaald met overboeking.
Het pakketje was al binnen toen de 2e mail kwam met het track&trace nummer.
Born to ride a Storm.
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Zondag voor het eerst iets besteld dan krijg je een mail ter bevestiging en betaal instructies.

Nu is het maar stil sinds de betaling die ik meteen op zondag gedaan heb.

Krijg je dan een bericht dat betaling binnen is of pas mail wanneer het verzonden is?
Pedal damn it!!
Banzai
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 16 november 2008, 20:48

nightcrawl schreef: Krijg je dan een bericht dat betaling binnen is of pas mail wanneer het verzonden is?
Dacht als het verzonden is...dan krijg je er ook een traceernummer bij...
Jason
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 208
Lid geworden op: wo 3 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Giant XTC 29er met 1x11; Bulls Wild Flow 2

P5ycho schreef:Iemand wel eens gehad dat ze gewoon een deel van de order dumpen en niet leveren? Had latex binnenbandjes besteld bij laatste order, die hebben ze gewoon niet geleverd en de orderprijs erop aangepast. Erg raar.
Same here, had binnenbanden (6 stuks Conti supersonic), 4 buitenbanden en ventielverlengers besteld. Kreeg netjes het pakket binnen, maar zonder binnenbanden.... Dit was mij niet van te voren gemeld. Stond in de bijgevoegde brief dat ze ook niet nagestuurd zouden worden. De prijs was netjes aangepast. Leuk was anders, want ik had de binnenbandjes wel nodig....

Verder alleen maar positieve ervaringen bij ze.
What doesn't kill you, makes you stronger.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7975
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Wil mijn gecrashte helm terug sturen, contact verloopt moeizaam tot niet..
Ivo G
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 17 april 2009, 14:40
Mijn mountainbike: Scott Scale 35

Inmiddels twee maanden geleden een 100mm stuurpen besteld (met wat ander spul). 110mm ontvangen, na mailcontact netjes teruggestuurd met het verzoek om de juiste maat toe te sturen. Mail ontvangen dat ze mijn rekeningnummer nodig hadden om het geld terug te storten. Nogmaals per mail laten weten dat ik niet mijn geld terug wil maar het juiste onderdeel. Geen reactie meer, maar wel een intussen netjes mijn verzendkosten overgemaakt voor het terugsturen van de stuurpen. Nog maar eens een mail gestuurd wederom tot op de dag van vandaag geen reactie. Ik ga nog een poging wagen maar voor mij heeft deze zaak volledig afgedaan. Ben benieuwd of ik uberhaupt mijn stuurpen/geld nog ga zien.

Update 17Aug; Inmiddels nog 2x gemaild en tot dusver geen enkele reactie meer vanuit bike-discount.de.
Update 23Aug; Een mail of 2 verder nog steeds geen enkele reactie vanuit bike-discount.de. Ik raad op dit moment ten zeerste af zaken te doen met deze webshop. Zolang het goed gaat zal er misschien niets aan de hand zijn maar zodra het niet goed gaat kan je blijkbaar fluiten naar je geld. Bestel toch veel via internet maar dit heb ik nog nooit meegemaakt (gelukkig)
meierrr
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 3 september 2011, 13:24

Voor wat het waard is: gisteren (woensdag) rond 3 uur 's middags een set banden besteld, vandaag (do.) net voor 12 uur binnen (DPD) 8)
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

Ik heb een fiets besteld.
Zag ik 3 dagen later (voor de betalling binnen was) dat-ie niet meer op voorraad was.
Gelijk mailtje gestuurd,ik heb de laatste :-q

Nu is het geld overgeboekt,krijg ik een 2e rekening?

De 1e was net als bij bike-components met iban nr en bestel nr etc.
De 2e was meer een bon?

Is dit gebruikelijk bij deze shop?
Mijn talen zijn nou niet echt mijn sterkste kant maar in het duits mailen is bij mij bijna het zelfde als naar de tandarts gaan.

Dus als iemand mij gerust kan stellen dat dit de gewone gang van zaken is bij deze shop dan graag :wink:
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
holzfeller
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2100
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 00:23

Niks aan de hand,

Eerst krijg je een automatisch verstuurde mail dat je opdracht
aangekomen is, dan de opdrachtsbevestiging met de betaalgegevens
en dan je online factuur
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

Gelukkig ik was al bang dat ik met overboeken iets niet goed had gedaan :oops:
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
diederick
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: do 14 augustus 2008, 15:24
Mijn mountainbike: gaint cadex 3

Hoelang duurt het voor dat bike discount de betaling via paypal accepteert?

Heb maandagochtend bestelling bij hun gedaan,maar de status van mijn betaling staat nog steeds op: in behandeling

Heb namelijk een dag erna ergens anders ook nog wat besteld en betaald via paypal en dat was gelijk betaald.
diederick
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: do 14 augustus 2008, 15:24
Mijn mountainbike: gaint cadex 3

Toch iets te snel geweest met het plaatsen van het vorige bericht!!

Vandaag bericht gekregen dat het is betaald en opgestuurd,,Nu maar hopen dat het snel binnen is,kan niet wachten;)!!
Hang Ten
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 15 december 2011, 21:35

Op 24/12/2011 een bestelling gedaan van 502,04€ bij Bike-Discount.de met overboeking en tot op heden ontkennen zij dat ze een overboeking hebben ontvangen. Naar mijn bank gegaan, alwaar zij mij bevestigden dat het geld op 29/12/2011 effectief op hun Deutsche Bank reknr. werd overgeschreven. Meermaals per mail contact opgenomen met de office@Bike-Discount (Kerstin Karba). 50% van de mails krijgt geen antwoord en als er een antwoord komt, dan is het: wij hebben niets ontvangen...

Een tip: doe je zaken met Bike-Discount kies dan NOOIT voor overboeking!!!

Ik wacht nog twee werkdagen en dan neem ik contact op met mijn bank om klacht in te dienen.

Reeds 10-tallen keer bij Bike Components, Rose, Futurumshop besteld en soms is er wel een akkefiets dat snel kan opgelost worden, maar bij Bike-Discount weten ze blijkbaar niet waar ze het hebben.

UPDATE 05/01/2012: pakket ontvangen nadat mijn bank het bedrijf zelf heeft gecontacteerd. Storting was effectief op 29/12/2011 bij hen binnengekomen, maar ze konden dat om de één of andere reden niet zien. Ter compensatie heb ik een gratis Procraft fietscomputer en supersnelle verzending gekregen. :-q

Op 02/01/2012 nog een bijbestelling gedaan bij BC en met credit card betaald en pakket gisteren reeds ontvangen
Laatst gewijzigd door Hang Ten op do 5 januari 2012, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie