bike-discount.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1940
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

kortom het wisselt gewoon.. als je het echt snel nodig hebt, moet je gewoon een NL shop pakken, of prio shipping als het prijsverschil het toelaat. Mijn ervaring is bij 3 bestellingen ~1 week
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4643
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Wisselt zeker want 2 berichten geleden was ik heel positief. Nu wacht ik al 2 weken op verzend bevestiging. Ofwel nog niets eens verzonden. Gaan nog zeker 3-4 dagen overheen met de huidige Corona maatregelen dus het zal om en nabij de 3 weken worden.

1 artikel was niet op voorraad. Krijg ik een week later pas een mail over. Direct gereageerd dat ik een ander artikel ook goed vond duurde weer 3 dagen voor bevestiging. Toen weer niets ... vandaag maar eens gebeld bleek een werknemer vergeten te zijn om de order door te zetten naar de verzendafdeling. Ben je lekker mee.

Gelukkig geen noodzakelijk spul maar inmiddels staan er 2 fietsen op onderdelen te wachten (kennissen).

Had rekening gehouden met 1-1,5 week ivm Corona maar dit vind ik wel beetje te gek. Maar ja die prijzen zijn zo scherp daar bestel je het echt niet voor in NL :roll:
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

Vorige vrijdag 1x11 drivetrain besteld. En kort erna dit topic gelezen. Vreeste het ergste maar toch stond DHL maandag avond voor de deur. Dus het kan nog steeds wel in een paar dagen bij ze :-q
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
Dennis74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 947
Lid geworden op: zo 14 juni 2009, 12:48
Mijn mountainbike: Kona Unit SSS, Nordest Britango

mijn nieuwe Tech 3 X2 remmen waren er ondanks alle corona waarschuwingen op de site met 4 dagen waarbij dpd een extra dag nodig had maar de spullen de dag na de bestelling als onderweg waren
''Only dead fish go with the flow''
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 887
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Vrijdagavond om kwart voor 12 besteld, wordt vandaag geleverd. Gewoon super! 2x Assegai en 2x Dissector, gewoon op voorraad. Was ook bijna nergens, of je kreeg te maken met verzendtijd van minimaal 7 werkdagen..

Top bike-discount!
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Vrijdag 1 mei besteld met price-alert voor 2 artikelen, maandag 4 mei verzonden via DPD en geld van price-alert teruggestort gekregen op mijn paypal. :-q
DPD heeft er lang over gedaan, werd pas 11 mei geleverd. Vanaf BD (Bonn) ging het naar Koblenz, maar het vreemde vanaf daar ging het eerst naar Malsch bij Karlsruhe, ipv naar het noorden gelijk naar Unna.... :-?
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

Daarom doe ik altijd DHL. DPD is een kut bedrijf.
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3267
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Hoe werkt die prijsgarantie eigenlijk?
Moet je gewoon afrekenen en krijg je achteraf het geld teruggestort of moet je eerst wachten tot hun de prijs aanpassen in je winkelwagentje?
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

awinkel schreef: vr 3 juli 2020, 20:54 Hoe werkt die prijsgarantie eigenlijk?
Moet je gewoon afrekenen en krijg je achteraf het geld teruggestort of moet je eerst wachten tot hun de prijs aanpassen in je winkelwagentje?
Precies zoals je zegt.
Je vult je winkelwagen met producten, je vult de pricealert in bij de producten die je goedkoper ergens hebt gevonden, dan bestel je en betaal je.
Het team van BD neemt je order aan en checkt je pricealert, is alles goed en klopt het word de korting toegewezen en krijg je dat teruggestort en word het verstuurd.
Is er iets mis met een pricealert nemen ze eerst contact met je op.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3267
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Ah, bedankt voor de info.
Ik heb het gelijk even betaald. :-)
Leuk detail; vanaf 1 juli tot einde van het jaar is de belasting in Duitsland van 19 naar 16 procent gegaan. Scheelt weer wat centjes. ;-)
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

awinkel schreef: vr 3 juli 2020, 21:28 Leuk detail; vanaf 1 juli tot einde van het jaar is de belasting in Duitsland van 19 naar 16 procent gegaan. Scheelt weer wat centjes. ;-)
Dat gaat voor ons niet op hoor. :tong
Delivery destination bepaalt het btw tarief.
Als je bijvoorbeeld op BD eerst Duitsland kiest en producten bekijkt, en daarna dat naar Nederland switcht, zul je zien dat de prijzen omhoog gaan.
Dit omdat duitse bedrijven gewoon hun btw moeten afdragen van buitenlandse klanten onder het tarief van dat land.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3267
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Hmm...jammer. :-)
Dan moet ik de aankoop van een nieuwe fiets nog maar even uitstellen. :-D
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

Kvk'tje scoren en je hoeft die btw helemaal niet af e rekenen bij hun 👍😉
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3267
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Maar een KvK inschrijven is volgens mij niet zo makkelijk meer. Je moet daadwerkelijk omzet maken en dit kunnen aantonen.🙁
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16700
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Michel.nl schreef: vr 22 mei 2020, 18:12 Daarom doe ik altijd DHL. DPD is een kut bedrijf.
DHL ook, mijn order is nooit aangekomen, zou retour zijn gestuurd naar Duitsland maar is daar ook (nog?) niet aangekomen. Onderzoek aangevraagd door verzender, conclusie pakket is zoek...

Ja, DHL is echt :-q
Not.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Plaats reactie