bike-discount.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pasqual
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 09:32
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPA 29
Contacteer:

DPD bij een vorig pakketje ook bij mij gedaan inderdaad. Toen contact gehad met BD en die hadden toen snel actie ondernomen waardoor volgende dag alsnog een poging werd gedaan. Toen was ik gelukkig wel thuis.

Gisterochtend iets van antwoord gekregen van BD, maar had er niet veel aan. Was alleen melding dat mijn mail naar een andere collega was doorgestuurd. Pakketje is inmiddels weer in handen van BD. Hopelijk gaat dit goed komen...
Midstar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 10 oktober 2016, 19:37
Mijn mountainbike: Cube Race One LTD
Contacteer:

Prettige correcte afhandeling bij, alleen bij Dhl laten ze vaak steken vallen. Meerdere keren al wat aan de hand gehad, van nieuwe fiets kwijt tot aan niet komen terwijl het aangekondigd was en je ervoor thuis blijft
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Ik heb heel wisselende ervaringen met ze.
Kleine items en een roze goggle voor mijn vriendin (hoe heeft ze ooit zonder gekunt :lol: ) was snel geleverd, maar op 5 buitenbanden met 3 dagen levertijd 5 weken gewacht. Ze zouden meerdere keren al verstuurd zijn, maar 2 dagen later dan toch weer niet.
De webshop vind ik handig zoeken, maar ik bestel er niet meer iets als ik haast heb.
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
BMW325TI
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: za 22 december 2012, 22:09

Hierzo voor het eerst besteld, mooie prijzen vergeleken met bekende shops!
Verzending is zeer snel, alleen vind ik altijd jammer van Dpd dat ze nooit gelijk bezorgen.
Zeg maar levering is 3 dagen terwijl ze binnen twee dagen (pakket ligt namelijk op NL'se depot) kunnen doen!

Ik ga hier vaker bestellen, ik word moe van CRC die prijzen ieder verhogen en BC price matches waarvan ze zelf niet snappen.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

met 3 dagen heb je wel mazzel, dus als je haast hebt, dan kan je vaak toch beter een paar euro meer betalen, maar heb je geen haast, dan is BC wel vaak de goedkoopste (en los van de levertijd tot nu toe ook betrouwbaar, 3 x besteld)
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Blijft toch mijn favo shop , zondagavond setje wielen gescoord , woensdag middag afgeleverd en s'avonds al mee fietsen , ..... :winkie: :winkie:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
macB
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 806
Lid geworden op: do 7 april 2005, 20:45

Afgelopen woensdag onderdelen besteld vandaag afgeleverd. Vooralsnog mijn favoriete shop.

Altijd zeer goede prijzen en redelijk snelle reacties van staat van afhandeling.

Afleveren duurt de ene keer 1 dag de ander keer 5 werkdagen. Dit is niet zozeer een probleem van de shop maar van DPD.

Zeker een aanrader.
Shit happens
macB
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 806
Lid geworden op: do 7 april 2005, 20:45

Gister mijn laatste spullen binnen gekregen, jammer genoeg weer een week onderweg met DPD maar is niet anders.

Price alert werkt super, kreeg een XT upgrade set voor de prijs van een Bike Components actie(rest was allemaal al goedkoper dan BC).

Wederom een goede ervaring.
Shit happens
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1380
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Eerste keer een bestelling gedaan hier, een Garmin 820, erg scherp geprijsd. Zondag besteld en zojuist met DPD afgeleverd. Ik ben tevreden
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Vorige week voor dikke €1000 besteld bij BD (voor 4 man)
Binnen een week geleverd en veel goedkoper dan BC, totaal €170 bespaard en dat is €42,50 de man, toch mooi meegenomen :-q
Netjes geleverd door DPD, in Rijssen zit een sorteercentrum dicht bij waar ik woon, misschien dat ik daarom nooit geen problemen heb met leveringen.
Volgende keer kijk ik weer wie het goedkoopste is BD of BC, BC is ook erg goed btw :-D
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 386
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

Ik heb er al menig onderdeel besteld, wat alle anderen al zeggen. Binnen een paar dagen in huis en goedkopere prijzen als hier in NL.
Ik bestel er zeker weer als ik wat nodig ben, dat je het niet binnen 24u hebt zoals in NL is dan geen enkel probleem :-q

Ps. ik doe het telkens via DHL bij hun omdat je dan avond bezorging kan selecteren in DHL app. Dan is er altijd iemand thuis.Nog geen missende pakketten mee gemaakt.
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

cisco schreef: wo 27 maart 2019, 09:32 Vorige week voor dikke €1000 besteld bij BD (voor 4 man)
Binnen een week geleverd en veel goedkoper dan BC, totaal €170 bespaard en dat is €42,50 de man, toch mooi meegenomen :-q
Netjes geleverd door DPD, in Rijssen zit een sorteercentrum dicht bij waar ik woon, misschien dat ik daarom nooit geen problemen heb met leveringen.
Volgende keer kijk ik weer wie het goedkoopste is BD of BC, BC is ook erg goed btw :-D
BC heeft toch een prijsmatch regeling?
Als je de prijs van hetzelfde artikel doorgeeft, gaat BC er net onder zitten..
hurck
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: ma 7 maart 2011, 11:17

Ze volgen niet altijd, meestal wel. Maar ik kan me voorstellen dat als je voor 1000€ besteld niet echt zin hebt om nog een keer x-aantal pricematches te lanceren.

Wat ik wel een keer met succes gedaan heb, is een korting gevraagd. Toen ik mijn bike ging opbouwen een lijst van alle parts opgestuurd en gevraagd wat mogelijk was. (wel bij een andere webshop, nl bike24) Maar ik kan me voorstellen dat bij zulke bedragen de andere shops er ook wel oren voor hebben.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Maar bike-24 is dan ook wel erg duur vind ik...
rikkieking
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: do 1 augustus 2013, 11:55

Hier wederom een prettige ervaring met BD; na bestelling kwam ik erachter dat een setje banden bij BC toch een 10-tje goedkoper was. Nederland als ik ben dit natuurlijk even gemeld via de mail, binnen een half uur een melding van paypal dat er een bedrag was bijgeschreven van BD :-q
Plaats reactie