Bike action Alkmaar

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
johnnieb
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 2 januari 2006, 12:38
Mijn mountainbike: wilier 110x

Als het om garantie gevallen gaat,kan je ook naar willem kolkman in zijdewind gaan.
Deze heeft ook specialized.
To alcohol, the cause of, and the solution to, all of life´s problems - Homer Simpson
nho
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 3 september 2008, 09:50
Mijn mountainbike: 'C- dale Big Apple StrandBeest, Specialized Stumpjumper Comp ModderFokker

Top dat BikeAction weer nieuw leven wordt ingeblazen. Wel jammer dat zo dicht op Petten er weer een 'C dale dealer erbij komt. Specialized had wat mij betreft mogen blijven. We hoeven in elk geval niet meer naar de non- liefhebbers van Kroone Liefting toe.

Meteen maar allerhande winterspulletjes ingeslagen. Veel Craft, WaterWalkers (top! schoenhoezen), Specialized, en Nallini... Het meeste tegen 70%. De moeite waard, én leuke service van een echte liefhebber.
maxwell
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: di 27 juni 2006, 10:15
Mijn mountainbike: Stanton
Contacteer:

ja goeie deals, ook specialized brillen voor 60 euro. had zelf ook een en ander ingeslagen, kek fox jasje voor 20 euro..
ze wilden niet door met specialized omdat ze verplicht waren de hele product range neer te zetten en volgens de gast in de shop was er iets mis met de prijs kwaliteit verhouding bij specialized en specialized had niet voldoende urban hippe fietsen een segment met potentie volgens bike action.

wel hebben ze, naast rocky mountain en cannondale, endorfin en trek fietsen staan.
je vergeet imming bikes nho :-) die heeft het trouwens druk zat volgens eigen zeggen...
johnnieb
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 2 januari 2006, 12:38
Mijn mountainbike: wilier 110x

Ik ben vandaag ook geweest ,maar heb me gericht op het nieuwe assortiment.
Ik heb gekocht een stel tatoo armstukken van sugoi,en een paar mtb schoenen van suplest.
En kreeg als kado een paar x-socks erbij,ik ben zeer tevreden met de nieuwe mensen in de winkel.
To alcohol, the cause of, and the solution to, all of life´s problems - Homer Simpson
nho
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 3 september 2008, 09:50
Mijn mountainbike: 'C- dale Big Apple StrandBeest, Specialized Stumpjumper Comp ModderFokker

ja maxwell, hoewel ik uit de buurt kom ben ik nog nooit bij imming geweest.. (schaam schaam). de website ziet er wel netjes uit, met leuk seizoens- assortiment.

bij mijn sugoi handschoenen van BikeAction heb ik ook een setje Craft- sokken gehad. mooi spul dat sugoi, al had ik er nog nooit van gehoord.
Scale60
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 373
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 16:18
Mijn mountainbike: On*One 456EVO2 :)

Even weer leven hierin blazen.
Ik kreeg onderstaande mail van Bikeaction te Alkmaar voor aankomende zaterdag 08-10-2011:



8 OKTOBER - ALKMAARS ONTZET GIGANTISCHE 8 OKTOBER AANBIEDINGEN BIJ BIKE ACTION ALKMAAR! UITSLUITEND VAN 9.00 - 12.00 UUR!!!

Alle Craft onderkleding -/- 20% Korting

Alle Zomer handschoenen korte vinger -/- 50% Korting

Alle Zomer shirts korte mouw HEREN EN DAMES 50% Korting

Cannondale Flash Himod 1 2011 maat M - van €5999.- voor €4500.-

Cannondale Flash Carbon 3 2011 kleur zwart maat L - van €2999.- voor €2299.-

Cannondale Flash Himod 2 2011 kleur wit maat L - van €3999.- voor €2999.-

Cannondale Scalpel Himod 2 2011 kleur wit maat M - van €4299,- voor €3299.-

Specialized S-Works Stumpjumper HT kleur rood/wit maat 17.5 - van €6499.- voor €5000.-

Cannondale SuperSix Carbon 105 2011 maat 56 - van €1999.- voor €1500.-

Cannondale Synapse Carbon 105 2011 maat 54 - van €1999.- voor €1500.-

Cannondale Synapse Carbon APEX 2011 maat 56 - van €1799.- voor €1349.-



STRANDBANDEN
GEAX TATTOO 26x2.3 per stuk €19.95. ALLEEN VANDAAG 2 stuks 25 euro!!!

LET OP! IN VERBAND MET ALKMAARS ONTZETTEND SLUITEN WIJ OP 8 OKTOBER OM 1 UUR.



Misschien interessant voor degenen die dicht in de buurt wonen :-q :-q
Plaats reactie