zeer slechte service van Chainreaction

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gesloten
six13 Freak
All rounder
All rounder
Berichten: 97
Lid geworden op: vr 8 september 2006, 09:13
Mijn mountainbike: Scalpel

na enthousiate verhalen over de Ultimate reparatiestandaard, deze bij CR besteld. Per creditcard betaald. De standaard kwam in een licht kartonnen doosje, voorzien van flinke deuken een week later bij mij aan.
Heb deze volgens de regels teruggestuurd. Moest voor retourzending wel eventjes 25 Euro betalen.
2 Dagen later kreeg ik een email dat de zending was ontvangen in Engeland. Dat was op 28 juli. Tot op heden nog helemaal geen bericht meer erover ontvangen, hoewel ik nu al 4 mails verstuurd heb met de vraag of ze mij alsjeblieft even wat willen laten weten. Je begrijpt dat de toonzetting van de mails steeds bozer werd. Denk er nu maar over na om de hele handel maar juridisch op te gaan pakken. Vind dit een zeer schandalige behandeling. Ik hou jullie op de hoogte. WEG MET CHAINREACTION![/b]
Diwwek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 337
Lid geworden op: zo 14 juli 2002, 12:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 900
Contacteer:

Ik heb ook geen geweldige ervaringen met Chainreaction. Bestellen etc. gaat perfect maar als er wat retour moet krijg je problemen. Mijn ervaring is: Alleen in retourgevallen etc onderscheiden de echte goede shops zich, verkopen willen ze allemaal wel.

Mijn advies: Blijf rustig en netjes, daar zullen ze eerder op reageren dan op boze mailtjes.
. .. ... .... ..... ......http://www.get-id.nl...... ..... .... ... .. .
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Slechte ervaring kan best zijn, maar moeten we daarom maar gaan crossposten? ....
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
six13 Freak
All rounder
All rounder
Berichten: 97
Lid geworden op: vr 8 september 2006, 09:13
Mijn mountainbike: Scalpel

Wicked DJ schreef:Slechte ervaring kan best zijn, maar moeten we daarom maar gaan crossposten? ....
Ik vond dat deze schandalige behandeling wel een nieuwe, afzonderlijke post verdient. We kunnen toch beter zoveel mogelijk gewaarschuwd worden voor dit soort praktijken. Helaas is de standaard niet in Nederland te leveren, anders had ik hem allang bij mijn dealer besteld.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

six13 Freak schreef:We kunnen toch beter zoveel mogelijk gewaarschuwd worden voor dit soort praktijken.
We hebben het hier over een incident, niet over het veel verstrekkender woord "praktijken" (wat impliceert dat het gemeengoed is bij de betreffende shop).

Bij een bedrijf waar ca. 300 mensen rondhuppelen als werknemer en die een hoeveelheid bestellingen verwerkt waar je jezelf geen voorstelling van kan maken van hier, vind ik persoonlijk het aantal incidenten waar ik over lees wel meevallen.
Er kan altijd iets vervelends gebeuren, maar om het nou zo neer te zetten is imho wel wat overtrokken hoor, hoe vervelend het ook voor je is.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
six13 Freak
All rounder
All rounder
Berichten: 97
Lid geworden op: vr 8 september 2006, 09:13
Mijn mountainbike: Scalpel

Vind de grootte van het bedrijf en het aantal werknemers in dit geval absoluut niet ter zake doende. Kunnen we volgens jou dan beter bij kleine bedrijven met weing omzet gaan bestellen? Bovendien is heb ook niet beperkt tot een fout van 1 werknemer. Slechte praktijken staat in dit geval voor het inpakken, klachtenafhandeling van de returns afdeling en het niet beantwoorden van mails van de verkoopafdeling. Dit zijn naar mijn mening toch verschillende praktijken. Maar als je over de juiste woordkeus wilt gaan debatteren stop ik er wel mee hoor, daar was mijn mail niet voor bedoeld.
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

Dit kan in het ervaringen topic!
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
Gesloten