Goedkopen remblokken bij discobrakes.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
adirem
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1165
Lid geworden op: vr 28 december 2007, 21:59
Mijn mountainbike: On-One carbon race 29er
Contacteer:

Ik heb 1-malig een setje gekocht voor mijn xtr's, maar vond zowel remwerking als slijtage ver beneden peil tov originele shimano blokken. de andere 3 setjes liggen dus nog in de kast..
wie zijn fiets poetst, kan hem ook weer vies maken
steven880
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 9 januari 2009, 17:47

Ik heb de GESINTERDE voor XT schijven en die hebben zeker evenveel remkracht als de gewone en gaan een pak langer mee als de originele van shimano
jslaman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 11:44
Mijn mountainbike: Bergamont Revox LTD

Ik heb gisteren 4 setjes gesinterde blokken voor xt remklauwen gekocht. Ben erg benieuwd naar de remkracht en duurzaamheid van de blokken.
ThaSaintz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 24 september 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Aldi Rules! Maar mijn Scott Scale 20 is werelds...

lijkt me een uitkomst: lage prijs, vlotte service, geen verschil in werking. ga er ook maar eens een paar bestellen. idd benieuwd of ze zich goed houden in die bagger zoals we die de laatste weken hadden...
willy1986
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 4 juli 2008, 11:25
Mijn mountainbike: 29'er: Trek GF Paragon 2011 + Giant Defy Rabo 2010 (racefiets)

Bestelling geplaatst voor 4 paar Avid Exilir en 4 paar Stroker Ryde. Betaling kon gemakkelijk via Paypal.

Kom er net achter dat er wel springs bij de Avid pads zitten maar niet bij de Stroker Ryde:
http://www.discobrakes.com/?s=1&t=0&f=v ... ac72241da7&" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is wel erg jammer... :( die springs zijn los niet verkrijgbaar (zo even snel gekeken via google)
RC-Roy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 392
Lid geworden op: do 11 januari 2007, 15:56
Mijn mountainbike: Scott Genius 10

Hier ook de gesinterde voor XTR besteld. Ben benieuwd of deze het zo lang volhouden als de KoolStops die er nu op zitten.
Gone biking :-q
adirem
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1165
Lid geworden op: vr 28 december 2007, 21:59
Mijn mountainbike: On-One carbon race 29er
Contacteer:

RC-Roy schreef:Hier ook de gesinterde voor XTR besteld. Ben benieuwd of deze het zo lang volhouden als de KoolStops die er nu op zitten.
In mijn geval zeker niet..
wie zijn fiets poetst, kan hem ook weer vies maken
jslaman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 11:44
Mijn mountainbike: Bergamont Revox LTD

Waar is deze toko eigenlijk gesitueerd? Vorige week zijn er namelijk een aantal setjes blokken verstuurd, maar heb tot op heden nog niets ontvangen. Heb daardoor zo'n flauw vermoeden dat het niet 'om de hoek' zit.
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Engeland volgens mij. Had ze netjes binnen een week binnen.
4 sets voor 25 euro incl verzend.
Hoogi
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 18 juli 2010, 09:50
Mijn mountainbike: Specialized stumpjumper comp 29er

Vandaag gesinterde pads voor mijn formula RX remmen besteld. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit van hun compounts. Een ding is zeker, ze zijn i.i.g. veel goedkoper dan de originele RX pads.

Vandaag is de bestelling geplaatst, dus over een kleine 14 dagen zal ik eens gaan testen hoe de pads zich houden.....
willy1986
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 4 juli 2008, 11:25
Mijn mountainbike: 29'er: Trek GF Paragon 2011 + Giant Defy Rabo 2010 (racefiets)

Vandaag mijn bestelling ontvangen. Levering binnen 7 werkdagen. De remblokken waren netjes in een bubbelenvelop verstuurd. :)

Wel jammer van het feit dat de Hayes Stroker Ryde niet geleverd worden met een spring/veer/clip ding...
Dat wordt dus even zoeken...Die springs zijn helaas niet los te koop.
jslaman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 11:44
Mijn mountainbike: Bergamont Revox LTD

bij xt worden de veerjes wel meegeleverd, maar het is haast onmogelijk om ze heel uit de verpakking te krijgen.
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Woensdag via Paypal HFX9 Sintered x4 besteld. Kost geen drol :) Ben benieuwd naar de kwaliteit. De betaling verliep allemaal netjes en heb bijtijds een bevestiging gekregen dat het pakketje verzonden was. Verwacht hem begin volgende week.

Wordt vervolgd..
spoorzoeker
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: di 14 juli 2009, 19:55

Al sinds 2008 bestel ik de remblokken voor onze bikes bij discobrakes.com of superstarcomponents.com. Zijn dezelfde remblokken. Meestal bestel ik de sintered. Remmen prima onder alle omstandigheden en gaan langer mee dan de originele Magura Martha blokken.
willy1986
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 4 juli 2008, 11:25
Mijn mountainbike: 29'er: Trek GF Paragon 2011 + Giant Defy Rabo 2010 (racefiets)

willy1986 schreef:Vandaag mijn bestelling ontvangen. Levering binnen 7 werkdagen. De remblokken waren netjes in een bubbelenvelop verstuurd. :)

Wel jammer van het feit dat de Hayes Stroker Ryde niet geleverd worden met een spring/veer/clip ding...
Dat wordt dus even zoeken...Die springs zijn helaas niet los te koop.
Gister de pads gemonteerd. De rem pistons (van de hayes stroker ryde) zijn magnetisch. Geen veer nodig dus :-q
Plaats reactie