Superstar Components

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
BJK
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: di 6 mei 2008, 22:43
Mijn mountainbike: Cove handjob / 29er Inbred

Redfish schreef:Kijk wel uit met dat paypal via je bankrekening. Het is zo makkelijk dat je voor je het weet weer op NU kopen geklikt hebt, en dan is het geld alweer weg ;)
Hetzelfde geld natuurlijk voor je credit card. Maar je kunt ook gewoon geld overmaken naar je paypal rekening, dan hoef je dus geen credit card of bankrekening aan je paypal rekening te koppelen. Kost natuurlijk wel een paar dagen voordat het op je rekening staat.
Vind ik persoonlijk ook iets veiliger qua hacken.

Ontopic: heb bij hun ook een paar remblokken gekocht via eBay, duurde ongeveer 10 dagen voordat ik ze thuis had omdat de verkoper op vakantie was toen ik ze kocht. Kreeg hier wel keurig een mailtje over toen hij ze op de post deed. Heb ze nog niet geprobeerd.
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 692
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Laatst een heel stuk in de modder en regen gefietst. Zag vandaag dat de blokken toch wel redelijk hard gaan dan (+/-300km). Toch nog maar een keer nieuwe besteld. Lijkt mij nog steeds goedkopere oplossing dan de orginele blokken kopen.
Sensei
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: wo 17 september 2003, 00:26

Sosm kan het best tegen vallen met niet te dure zendingen die bv via DHL hier komen, DHL komt overdag dus ben je meestal niet thuis, dan kan je het pakketje gaan ophalen bij een DHL point, als het even tegen zit kan je een hele eind rijden. Dus weg je winst.
Giant Super Sierra, Spec stumpj staal wit, Spec. stumpj Epic carbon, Koga ? , Spec. Stumpj. M4, Spec. S-works FSR staal, Bontrager staal, Asta carbon, Spec. FSR s-works alu, Litespeed Ocoee, Spec. FSR, Spec. Epic, Spec Epic Mar. Carb, trek procaliber 9.7
Lucas-A
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: wo 18 juni 2008, 00:05
Mijn mountainbike: Giant XTC 850, Giant ATX 840, Salsa Moto Rapido
Contacteer:

Voor de PayPal boys,

Als jullie voor het eerst paypal gebruiken moet je eerst paaar dagen wachten paypal zet namelijk 2 keer geld op je rekening om te kijken of je de boel niet zit te flashen, daarna moet je die 2 bedragen bij paypal weer in een schermpke zetten en wordt je giro rekening goedgekeurd en kan je bestellen....

duurt even voordat je kan betalen maar wel super handig als je geen credit card hebt!!
2013 Back on the Track...
Redfish
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma 7 juli 2003, 12:42
Mijn mountainbike: Scandium, XTR Disc, Reba Team Air, American Classic, Ritchey WCS, SLR TT, Thomson Elite
Contacteer:

Kleine pakketjes van hun komen gewoon door de brievenbus hoor. Dus of je thuis bent of niet maakt niet uit.
Je hebt twee soorten bikers: bikers op de trails en bikers op de bank
jopieklep
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3076
Lid geworden op: di 3 oktober 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Panasonic m1500
Contacteer:

Nou eindelijk het eerste setje blokjes gemonteerd, tot nu toe bevallen ze super mij benieuwen.....
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 692
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

pakketje weer binnen. Vorige week besteld, exact een week later op de mat. Ik vind het niet verkeerd. Bij mij was het achterblok raar weggesleten. Wellicht dat dit meer aan de juicy ligt dan aan de blokjes aangezien de orginele ook raar waren afgesleten achter. Zal eens kijken.
Scaryhead
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1120
Lid geworden op: za 18 november 2006, 23:50
Mijn mountainbike: On One Inbred 29er
Contacteer:

Hier ook netjes binnen een week (6 dagen om precies te zijn) het pakketje binnen. Zat zelfs een weekeind tussen. Ik ben benieuwd naar het remgedrag. Voorlopig maar even rust houden met de gescheurde kuitspier. :cry:
bikerob
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 28 oktober 2007, 19:24

Hoi

Ik wil voor mijn ultimates remblokjes bestellen, en nu zie ik dat op ebay 'Avid Juicy Ultimate Pro - Superstar Disc Brake Pads' staan,
en in de webwinkel 'avid juicy 3,5,7, ultimates and bb7'.
Zit er verschil in kwaliteit tussen tussen deze blokjes, en welke kan ik het beste nemen?
jopieklep
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3076
Lid geworden op: di 3 oktober 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Panasonic m1500
Contacteer:

bikerob schreef:Hoi

Ik wil voor mijn ultimates remblokjes bestellen, en nu zie ik dat op ebay 'Avid Juicy Ultimate Pro - Superstar Disc Brake Pads' staan,
en in de webwinkel 'avid juicy 3,5,7, ultimates and bb7'.
Zit er verschil in kwaliteit tussen tussen deze blokjes, en welke kan ik het beste nemen?
Dit zegt wat over welk type rem de blokjes compatibel mee zijn, niet over de kwaliteit. Die kwaliteit is overigens super, in vergelijking met de orginele Hayes blokjes remmen deze zeker een keer zo hard. Over de standtijd is nog weinig te zeggen, daar zitten ze er nog te kort voor op de fiets.
Je moet dus de ultimates bestellen :wink:
Lucas-A
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: wo 18 juni 2008, 00:05
Mijn mountainbike: Giant XTC 850, Giant ATX 840, Salsa Moto Rapido
Contacteer:

Superstar top !

in 4 dagen binnen zondag besteld woensdag op de mat via buitenland overboeking had ik meteen gedaan...
sneller dan die duitsers!
2013 Back on the Track...
AARDMENS
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 732
Lid geworden op: wo 14 september 2005, 21:08
Mijn mountainbike: bugatti blue Pronghorn alu ht volledig XT

ik wil wat bestellen bij deze shop.. nu ben ik zo ver dat ik in Paypal zit, en nu zeggen ze dat ik een creditcard nodig ben om de betaling te voltooien. dit moet toch ook zonder CC gaan? of ben ik nu gek

EDIT: is al opgelost.. was vergeten me bank account goed door te koppelen :-{ :roll:
RSV
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 28 januari 2007, 16:16
Mijn mountainbike: Bmc team elite 01 : Prince : Ridley supercross

Swannie schreef:ik had maandag zo'n ceramisch bottombracket besteld voor m'n xt traspstelleken, vandaag reeds aangekomen. Niet via ebay besteld, maar gewoon via de shop.
Vond alleen het gewicht lichtjes tegenvallen, namelijk 96 gram, maar als het idd soepeler draait dan het originele van shitmano dan zijn we tevreden :-D
ik ben wel benieuwd naar je ervaringen tot dusver,draait het lichter?
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

De lagers draaien soepeler dan orginele Shimano lagers. Na enkele maanden met deze lagers gereden te hebben ben ik nog steeds tevreden. Geen verschil met de duurdere Acros keramische lagers die ik hiervoor had.
bikerob
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 28 oktober 2007, 19:24

Woensdag 9 juli remblokjes besteld, dinsdag 15 juli in huis, zeer netjes toch.
Worden zo verpakt dat ze door de brievenbus passen, hoef je ze niet op te halen bij het postkantoor als je niet thuis bent.
Nu even afwachten of ze bevallen, maar daar ben ik na al de goede reakties hier niet zo bang voor.
Plaats reactie