www.chainreactioncycles.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wab
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 9 oktober 2005, 22:11

luukleeftink schreef:Maar wat hebben ze precies nou verzonden in die plastic zak dan?
De laatste keer was dit een crankset (XT), een remsetje voor de racefiets, en een setje Ergon grips. Verpakt door er een plastic zak omheen te wikkelen met wat tape. Ik vind dat echt niet kunnen. De keer daarvoor wat banden en remblokken, daar kan verder inderdaad weinig mee gebeuren.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

wab schreef:De laatste keer was dit een crankset (XT), een remsetje voor de racefiets, en een setje Ergon grips. Verpakt door er een plastic zak omheen te wikkelen met wat tape. Ik vind dat echt niet kunnen.
Vandaag ook weer alles netjes binnen gehad en bij mij was ook alles omhuld door plastic, maar inwendig toch alles keurig in doosjes verpakt.
Dus enige zorg besteden ze er wel aan. Het is maar net wat voor eisen je aan de bezorging stelt.
Zolang ze niet van die DPD fratsen uit gaan halen (en dat zit m dus met name in de bezorging) vind ik het best.
Wederom een bestelling naar tevredenheid afgerond in mijn geval.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
yves
Reporter
Reporter
Berichten: 3938
Lid geworden op: do 7 oktober 2004, 15:17
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7, trek slash , trek cross rip, 2020 trek fuel ex 9.7 , trek remedy 8
Contacteer:

ik heb genoeg met plastic omhuld gekregen van ze , maar wel zorgvuldig ingepakt en zonder enige beschadiging komt het geheel aan ( wat ik met doosjes wel eens anders heb gezien bij een andere shop ) ..ik zie ook niet in waarom alles in een doosje moet ..
jaspero
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 29 augustus 2006, 21:49
Mijn mountainbike: Cdale CaadX, Ultimate CFSL 8 Aero
Contacteer:

Ik heb mijn Rally FR Pads ook gewoon gekregen in gepakt in plastic en een halve rol tape eromheen! Geen problems ermee.
Biking skills or Hospital bills
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Het vreemde is trouwens ook bij CRC dat de prijzen nogal is wisselen tijdens mijn/een bestelling. Ik heb namelijk een fizik zadel besteld voor Gbp19,50, en nu staat ie ineens op de site voor Gbp34,99. En dat is toch een aardig verschil. (foutje van een geflipte stagaire bij CRC??)
Ook de wielen hebben nu ineens een andere prijs :~

Maaj ja! Alles is besteld en betraald, nu toch maar afwachten. Het enige waar het op wachten is zijn die rode Hope pro II naven, en die komen maar niet binnen bij CRC :-{ En toch wil ik die naven in het ROOD!!!
Walhof
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: wo 20 december 2006, 18:57

"wab"]Bij vragen zou ik ze even bellen, dat werkt tenminste. Bij onze vorige bestelling was ook wat fout gegaan, na een belletje werd het gelijk opgelost. Antwoord op emails heb ik nog nooit mogen ontvangen van CRC!
Na 2 mails is alles nu onderweg, met een vervangend product. :-q
TillyGemert
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: ma 14 april 2008, 08:29
Contacteer:

Bij mij werkt bestellen bij CRC altijd perfect. Erg snel, mits natuurlijk de bestelde onderdelen op voorraad zijn, maar dat staat er toch bij....... Heb er nu'een keer of 6 wat spullen besteld. Alleen het verpakken kan soms wat beter.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

TillyGemert schreef:mits natuurlijk de bestelde onderdelen op voorraad zijn, maar dat staat er toch bij....
Ja, maar de voorraad loopt niet 1-op-1 met de bestellingen.
Ik heb 2 keer gehad dat ik een onderdeel bestelde en niet kreeg, omdat het bij nader inzien toch niet op voorraad bleek op het moment dat mijn order verwerkt werd.
Nadeel is dat het de verwerking vertraagt en dat je dus niet krijgt wat je besteld dacht te hebben.
Een zaak als Wiggle heeft wél een actuele voorraad en dan weet je altijd waar je aan toe bent.
Ach, zo is er altijd wel wat te zeuren natuurlijk. Maar over het algemeen ben ik nog steeds dik tevreden over de algehele kwaliteit en service van Chainreactioncycles!
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Opzich is crc wel ok, alleen om ze te bereiken is echt een ramp. Op mail reageren ze pas na een week en telefoon opnemen is ook moeilijk, afgelopen 2 dagen denk ik wel 50/60 keer geprobeerd te bellen... Uiteindelijk is het wel geregeld, maar als je het zo druk hebt neem dan een wachtrij en wat meer mensen aannemen voor telefoon/email :tong:
⛧⛧⛧
Walhof
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: wo 20 december 2006, 18:57

xRemcox schreef:Opzich is crc wel ok, alleen om ze te bereiken is echt een ramp. Op mail reageren ze pas na een week en telefoon opnemen is ook moeilijk, afgelopen 2 dagen denk ik wel 50/60 keer geprobeerd te bellen... Uiteindelijk is het wel geregeld, maar als je het zo druk hebt neem dan een wachtrij en wat meer mensen aannemen voor telefoon/email :tong:
Had ik dus geen problemen mee, maar zoals Wicked al zegt, er is altijd wel iets. Ik vind het in ieder geval een uitkomst die CRC.!... Volgende winkelmandje is alweer gevuld :wink:
Laatst gewijzigd door Walhof op do 17 april 2008, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Walhof schreef:
xRemcox schreef:Opzich is crc wel ok, alleen om ze te bereiken is echt een ramp. Op mail reageren ze pas na een week en telefoon opnemen is ook moeilijk, afgelopen 2 dagen denk ik wel 50/60 keer geprobeerd te bellen... Uiteindelijk is het wel geregeld, maar als je het zo druk hebt neem dan een wachtrij en wat meer mensen aannemen voor telefoon/email :tong:
Had ik dus problemen mee, maar zoals Wicked al zegt, er is altijd wel iets. Ik vind het in ieder geval een uitkomst die CRC.!... Volgende winkelmandje is alweer gevuld :wink:
ik moet toegeven dat ik gister ook even een klein dingetje besteld heb. Met paypal betaal en is die middag nog opgestuurd :)
⛧⛧⛧
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

He,he!! Eindelijk binnen. Begin februari besteld, en nu pas binnen. Errug lange levertijd, slecht telefonisch te bereiken, ook op mail niet snel, heb errug vaak tegenstijdige berichten gekregen. Kortom! niet echt onder de indruk van CRC, gelukkig wel mijn wielset gekregen :-D Wel goedkoap, en daar gaan we dan maar voor.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Ik heb meer en meer de indruk dat het succes van CRC ze af en toe (of... steeds vaker) boven het hoofd groeit.
De bestellingen duren namelijk gemiddeld een dag langer (bij mij) qua afhandeling.
Maar nog steeds ben ik een tevreden klant.

Tja en dat het met Hope Pro II bestellingen niet zo lekker gaat verbaast me niets.... Dat is al zo lang een issue.
CRC verkoopt meer Pro II naven dan Hope ze kan maken en daardoor vallen er wel eens gaten in de bestellingen.
Laat ik het zo zeggen: Als je op een willekeurig moment de site bezoekt en zonder problemen een heel custom wielset met Hope Pro II naven kan samenstellen
heb je enorm veel geluk. Meestal is er altijd wel 1 onderdeel dat je wil en er tijdelijk niet is...
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Dat iets wat langer gaat duren heb ik geen problemen mee, maar geef dat dan ook aan. Per telefoon zijn ze al helemaal niet te bereiken, en per mail moet je maar afwachten of je een antwoord krijgt. Daar krijg ik dus niet echt een warm gevoel bij als klant.
Bike-components is ook een redelijke grote jonge naar mijn idee, en die is dus wel ten alle tijden telefonisch goed te bereiken. Het kan dus wel.
Tevens komen die duitsers hun afspraken altijd goed na is mijn ervaring.

Ondanks dat Bike-Components iets duurder kan zijn als CRC (wat ook niet altijd is) gaat mijn voorkeur toch uit naar Bike-Components in het vervolg.

Maarja! Ik heb mijn wielen, en dat vind ik het belangrijkste. En die Hope naven tikken HEERLIJK :wink: Voor het naar bed gaan nu altijd eerst even naar de garage om een slinger aan het achterwiel te geven :-D
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

SnelleJonge schreef: per mail moet je maar afwachten of je een antwoord krijgt.
Over het algemeen antwoordden ze vrij snel.
Ik heb de lijst met vacatures gezien (publiek geheim) en concludeer daar uit dat ze een lichtelijk personeelstekort hebben en dat gaat meestal ten koste van zaken als beantwoording van e-mail en opnemen van de telefoon; hoezeer dit ook niet hoort.
SnelleJonge schreef:Ondanks dat Bike-Components iets duurder kan zijn als CRC (wat ook niet altijd is) gaat mijn voorkeur toch uit naar Bike-Components in het vervolg.
Had Bike Components niet DPD als leverancier? Daar hoor ik ook allemaal rare geluiden over (kan BC niet direct iets aan doen, maar toch)
En ook op hun "verwachte levertijd" valt nog wel eens wat aan te merken...

Dus zo is er altijd wel wat.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Plaats reactie