www.chainreactioncycles.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Jeroen Bike Comp
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 4 november 2008, 21:34
Mijn mountainbike: Hoogerheide
Contacteer:

Mooie prijzen, gratis verzending.

http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=53045" onclick="window.open(this.href);return false;
Hay que empezar a subir la montaña como un viejo para llegar a la cima como un joven

El CiclistA AmablE
<maurice>>
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 353
Lid geworden op: za 11 april 2009, 22:49
Mijn mountainbike: Cotic Solaris

De verzending was gewoon prima. Vrijdag 31-12 besteld, vrijdag 7-1 in huis. Gewoon met royal mail. :-q

De klanten service is alleen wat langzamer.... Zaterdag 1-1 een mail gestuurd, nu nog geen reactie.... :-{
Grote wielen, sneller thuis.

pain is brood in het frans
A.-W.
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: za 25 december 2010, 21:23

Hoe zit het daar met de maten, is een L op die site ook een L in Nederland?

(excusses voor als deze vraag al gesteld is, kon het niet zo gouw vinden)
This wat hé

Pinkbike!
totoro
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 23 augustus 2009, 14:59

@A.-w. Wat betreft de maten, dit is afhankelijk van het merk. Kleding van Italiaanse merken vallen kleiner dan bv. Amerikaanse merken. Op de site van crc staan bij een aantal merken maattabelen erbij.
Crc heeft een goede klantenservice. Wanneer je toch een verkeerde maat hebt besteld, kan je deze ruilen.
A.-W.
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: za 25 december 2010, 21:23

gaat dat in het nederlands of engels? ben geen ster in engels namelijk:-)
This wat hé

Pinkbike!
totoro
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 23 augustus 2009, 14:59

Dat gaat in het Engels. Onderaan de site vindt je het onderwerp 'returns'. Middels een formulier kan je dan producten eventueel terugsturen.
davebv
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: di 23 juni 2009, 22:25
Mijn mountainbike: Specialized Bit Hit,

wacht met spanning op mijn nieuwe bestelling bij CRC !!

nieuwe chainguide besteld voor mijn big hit

Liep er wel eens af tijdens "het fietsen"
Gone Biking !!
Nolams
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 26 januari 2011, 01:35
Mijn mountainbike: Cannondale Prophet 1 2007

Placed an order on Sunday night, in my house Tuesday 13.00. Even though I had the free shipping option (Royal mail), I paid 12 Euro for DHL Express. Considering most big packages on Marktplaats cost 6.75 to ship within the Netherlands, I thought it was a good deal. I bought a Camelbak, Candy pedals, leg warmers and assorted tools.

Lame google translation follows:

Een bestelling geplaatst op zondag nacht, in mijn huis dinsdag 13.00 uur. Ook al had ik de gratis verzending optie (Royal Mail), betaalde ik 12 Euro voor DHL Express. Gezien de meeste grote pakketten op Marktplaats kost 6,75 en het schip in Nederland, ik vond het een goede deal. Ik kocht een Camelbak, Candy pedalen, beenwarmers en diverse gereedschappen.
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Snelste order ooit: gistermiddag besteld, eind van de middag bericht dat pakketje verzonden was. Vanochtend al binnen. Laten bezorgen met DHL express worldservice. TOP!
ATX990
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: do 30 juni 2005, 20:50
Mijn mountainbike: Loves to ride!

maaf schreef:Snelste order ooit: gistermiddag besteld, eind van de middag bericht dat pakketje verzonden was. Vanochtend al binnen. Laten bezorgen met DHL express worldservice. TOP!
Hier ook, dinsdagavond besteld, vanmiddag in huis ook met DHL express worldservice. Superservice van CRC :), kost wat heb je ook wat :D
Love the ride! Rocky Mountain | EATS.place
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

ATX990 schreef:kost wat heb je ook wat :D
Niet meer dan de andere verzendopties....
SuperG
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 13 september 2010, 20:13
Mijn mountainbike: Beone Pearl 2010

Heb er een carbon Beone Pearl besteld, werd perfect en snel afgeleverd. Enige averij van de verzending: 1 kabeleindje losgelaten.
Positieve ervaring dus! :-q
"When the Going Gets Tough, The Tough Get Going" - B. Ocean
maartenv
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2064
Lid geworden op: za 21 oktober 2006, 11:42
Mijn mountainbike: Neuron CF
Contacteer:

Opletten met bestellen bij crc:
http://www.singletrackworld.com/forum/t ... ity-issues" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bikeradar.com/forum/viewtopi ... 6#16801436" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.southerndownhill.com/forum/i ... 075.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Creditcardgegevens gestolen bij het bestellen op CRC afgelopen week. Check je bankrekening dus goed!
Soundz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 585
Lid geworden op: wo 15 april 2009, 22:40
Mijn mountainbike: Custom BeOne Raw Orange 2010, Custom Bulls Bushmaster 2010, Giant Composite 2 2012

Mocht iemand binnenkort wat gaan bestellen zou die mij dan een PB willen sturen?
Ik wil graag oranje valve caps bestellen maar aangezien de bezorgkosten hoger liggen dan de prijs van het product zelf zou dat nogal krom zijn. Mocht iemand binnenkort wat gaan bestellen hoor ik het graag!
Never give in,
Never give up,
Never back down!
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

Misschien goed om te lezen voor de mensen die hier recentelijk iets gekocht hebben met hun creditcard.
Plaats reactie