Mantel Tweewielers

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paul Chris
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 565
Lid geworden op: do 28 februari 2008, 23:02

Ook ik ben al een heel aantal jaren klant bij Mantel. Tot voor kort altijd in de zaak, maar nu ook online. Prima service, goed advies in de zaak en ook goede beantwoording van mail met vragen. Deze week twee keer iets besteld, allebei de keren de volgende dag bezorgd. Scherpe prijs en goede service. Van mij ook twee ++!
luc basie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 750
Lid geworden op: wo 11 juli 2012, 22:22
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9 2016

bestel er eigenlijk alles wat ik nodig heb aan mtb spul, kleding schoenen onderdelen noem maar op en nog nooit gezeur gehad met ze. retourneren gaat allemaal netjes en het geld wordt snel weer teruggestort. er is een keer 1 shifter te weinig opgestuurd maar na een belletje kon ik die direct komen halen zonder dat sherlock holmes de zaak eerst moest onderzoeken. gewoon een erg prettige afhandeling altijd.
Nuncaut
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 19 oktober 2011, 21:54
Mijn mountainbike: Trek TopFuel 9.8 SRAM Eagle Gold
Contacteer:

Mantel is wat mij betreft een heel betrouwbare winkel, die ook nog eens een goede voorraad heeft.
Pijn is maar tijdelijk, spijt is voor altijd.....
Gebruikersavatar
hebin029
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 661
Lid geworden op: za 28 juli 2007, 16:28
Mijn mountainbike: Scott Scale 910, Rocky Mountain Element Team, GT Zaskar 1993, GT Zaskar LE 1995 en GT Zaskar 1997
Contacteer:

Gisteren om 13.55 uur nog een cassette en een ketting besteld.
Op de site staat: voor 14.00 uur besteld en betaald, de volgende dag in huis.

En ja hoor, 13.00 uur kwam het pakje.

Topservice van Mantel :-q
Eerst doen, dan denken
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

snelle reactie op mailtjes en spullen de volgende dag in huis :-q
Erwin_79
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 6 december 2013, 14:30
Mijn mountainbike: Giant Talon 27,5-1

Ik heb al meerdere bestellingen bij Mantel gedaan en tot nu toe met zeer grote tevredenheid en qua snelheid doen ze wat ze zeggen!!! ik blijf klant :-q
NielsTn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 3 juni 2012, 21:06
Mijn mountainbike: Gennep

bij mijn hope Tech3 remhendels later een set matchmakers voor SRAM gekocht via de website. helaas was de text onjuist op de site, dus pasten de matchmakers niet. ondanks eigen modificatie heeft Mantel zelf aangeboden het bedrag te retourneren. Zeer net!

ook garantieafhandeling verliep snel: een remhendel liep stroef. incl. verhelpen van dit ben ik al met al amper een week zonder remhendel geweest. en bij tereugkomst zat er tevens een flacon DOT5.1 vloeistof bijgesloten.
zeer vlotte werkwijze! Ik zal zeker terugkeren als ik wat zoek voor de fiets :)
Duchenne Heroes 2013 & 2015
janvaneldik
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: ma 27 augustus 2012, 20:48

.
Laatst gewijzigd door janvaneldik op za 6 februari 2021, 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.
luc basie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 750
Lid geworden op: wo 11 juli 2012, 22:22
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9 2016

Vandaag weer een Nette garantieafhandeling gehad bij mantel. Stiknaad van m'n handschoenen liet los na 1 maand gebruikt te hebben. Op naar de winkel en kijken wat ze kunnen doen. Het type wat ik had was in de uitverkoop waardoor mijn maat niet meer leverbaar was. Kosteloos het nieuwste model meegekregen welke ook nog eens duurder zijn dan mijn oude handschoenen. Kortom, perfecte service weer.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Nieuwe website ziet er inderdaad goed uit! Echter moet je wel even de 'feel' krijgen hoe je de website moet bedienen. Was op zoek naar adapters voor Hope naven en die had ik dan ook niet zomaar te pakken!
Steppenwolf
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: do 2 december 2010, 17:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic S-Works World Cup 650B 2012, Specialized Comp Carbon 29er 2014
Contacteer:

Iemand nog toevallig een kortingscode beschikbaar?
Epic S-Works FSR Carbon 2012 World Cup (26 --> 27,5 inch)
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-3BTTLRKG.jpg

Stumpjumper Comp HT Carbon 2014 (29er)
http://www.mijnalbum.nl/Foto360-OYP6UY8R.jpg

Use BRAINS get SPECIALIZED
krosser
All rounder
All rounder
Berichten: 117
Lid geworden op: di 14 december 2010, 03:19

Site is aangepast en heel overzichtelijk geworden. Betalen met de creditcard is niet meer mogelijk.
praten = praten / fietsen = fietsen
Steppenwolf
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: do 2 december 2010, 17:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic S-Works World Cup 650B 2012, Specialized Comp Carbon 29er 2014
Contacteer:

Bestel er regelmatig nog geen slechte ervaringen. Net bestelling hope floating disk
Epic S-Works FSR Carbon 2012 World Cup (26 --> 27,5 inch)
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-3BTTLRKG.jpg

Stumpjumper Comp HT Carbon 2014 (29er)
http://www.mijnalbum.nl/Foto360-OYP6UY8R.jpg

Use BRAINS get SPECIALIZED
Paul Rush
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 18:59
Mijn mountainbike: Staal:Ritchey P29, Genesis Croix de Fer 20

Gisteren bij het openingsweekend wezen kijken, dat was groots aangepakt, met wegafzetting, diverse kramen etc. Het was zeer druk. Wordt langzaamaan de Nederlandse Rose. Mooi dat zo'n grote fietsenwinkel bestaansrecht heeft in Nederland.
En wat is hier het praktisch nut van?
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

krosser schreef:Site is aangepast en heel overzichtelijk geworden. Betalen met de creditcard is niet meer mogelijk.
Huh? CC niet meer mogelijk....dat is niet handig :(
Bicycle, bicycle, bicycle
Plaats reactie