Mantel Tweewielers

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Nespresso schreef: do 27 december 2018, 21:02
Mooi: daar kan ik op de fiets heen :winkie:
Maar superfijn: eindelijk eens de kans om kleding ter plekke te passen ipv online bestellen of minimaal een half uur in de auto voor een zaak met een beetje assortiment. Mantel Utrèg: you're welcome!
Als je baggy MTB shorts en bij passende shirts gebruikt hoop ik voor je dat ze in Utrecht een groter assortiment in de winkel gaan hangen dan in Arnhem want daar is het MTB assortiment niet veel soeps. :-?
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1715
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

dat is inderdaad wat frustrerend soms...ik woon er pal naast, maar moet met name MTB kleding dan daar online bestellen, een dag later daar passen en al dan niet daar weer achter laten.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Jefro98 schreef: do 27 december 2018, 22:54 Als je baggy MTB shorts en bij passende shirts gebruikt hoop ik voor je dat ze in Utrecht een groter assortiment in de winkel gaan hangen dan in Arnhem want daar is het MTB assortiment niet veel soeps. :-?
Nederland is een lycra en XC land.
Kom maar eens voor een leuke trail/enduro georiënteerde fiets met 120mm of meer en 27,5" wielen bij de gemiddelde fietsenmaker.
Als je begint over minimaal 120mm veerweg, 27,5" wielen en grovere banden, dan krijg je de opmerking: "ja maar dat gaat toch ten koste van de snelheid" en "waarom geen 29-er want dat gaat harder rechtdoor".

Ben het met je eens dat behalve bij de boutiqueshops het slecht verdeeld is qua aanbod in baggy shorts of jerseys of zelfs schoenen voor flatpedals.
“Old, not obsolete”
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

    Snelle Buffer schreef: ma 24 december 2018, 12:52 Dat is leuk nieuws! , ondanks ik veel achter de laptop bestel, vindt ik het altijd leuk om door zo'n winkel te struinen , en soms wat spontane koop doe .

    :-q
    Vandaag was zo'n dag !, maar valt best tegen , ondanks ze al een week of twee officieel open zijn ...., man wat een rommeltje zeg :oops:

    veel legen vakken , heel veel wijdt uitgespreid , het assorti moet nog groeien qua aanbod . Jammer ,blijkbaar niet tijdig ingesprongen in de voorraad winkel ..... :-{
    Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
    Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
    Gebruikersavatar
    Nespresso
    Elite Mountainbiker
    Elite Mountainbiker
    Berichten: 1569
    Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

    Ik ben vorige week ook even langs geweest, maar viel me inderdaad een beetje tegen: niet te vergelijken met de winkel in Arnhem...
    carbon bike, titanium collarbone...
    Snelle Buffer
    Elite Mountainbiker
    Elite Mountainbiker
    Berichten: 2441
    Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
    Mijn mountainbike: is hybride

    Hier weer wat ervaringen bij Mantel Utrecht :

    Nu kom ik er regelmatig om iets te halen , wat ik heerlijk vindt zo dichtbij , check ik tegenwoordig wel even de actuele staat van de winkel , nu al een paar keer mis gegrepen .
    AnyHow : ik de race voor een EMTB , of het nu voor mezelf is voor iemand anders maakt even niet uit , wel dat het voor 1,74cm lichaamslengte betreft , dus op zondag ,ja zondag , naar de winkel en daar een nette emtb gezien in de vorm van een Cube. Echter geen pedalen en overal hangen bordjes " probeer mij uit " zo ook op deze , maar geen pedalen , dus een verkoop medewerker gevaagd die beschikbaar was .Gelukkig was iedereen bezet , en er stonden al diverse mensen " voor" mij . :-? , enfin een medewerker gevonden; helaas was die niet van de afdeling EMTB's of MTB's, nu een 1 uur wachten maar de tent verlaten .
    Helaas blijft mijn mening dat de klantvriendelijkheid aardig is terug gelopen en dan er veel te weinig medewerkers zijn , wat ik van bv Mantel Arnhem niet zo gewend ben , jammer dit stimuleert bij mij weer de internet aankopen ...
    Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
    Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
    Gebruikersavatar
    Mario070
    Elite Mountainbiker
    Elite Mountainbiker
    Berichten: 5839
    Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

    "Hoe komt het dat wildvreemde mensen vaak samenkomen op hetzelfde moment op dezelfde plaats om hetzelfde te doen? Zonder dit van elkaar te weten"
    Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

    Dan Empfield
    Snelle Buffer
    Elite Mountainbiker
    Elite Mountainbiker
    Berichten: 2441
    Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
    Mijn mountainbike: is hybride

    Mario070 schreef: do 10 oktober 2019, 11:05 "Hoe komt het dat wildvreemde mensen vaak samenkomen op hetzelfde moment op dezelfde plaats om hetzelfde te doen? Zonder dit van elkaar te weten"
    Whatttt ? , aan de EMTB ?? :lol:
    Mario070 schreef: do 10 oktober 2019, 11:05 "....... op hetzelfde moment op dezelfde plaats om hetzelfde te doen? Zonder dit van elkaar te weten......."
    ik heb dat vaak ook met :bier: (whiskey)

    :P
    Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
    Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
    Gebruikersavatar
    Mario070
    Elite Mountainbiker
    Elite Mountainbiker
    Berichten: 5839
    Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

    Snelle Buffer schreef: do 10 oktober 2019, 12:09
    Mario070 schreef: do 10 oktober 2019, 11:05 "Hoe komt het dat wildvreemde mensen vaak samenkomen op hetzelfde moment op dezelfde plaats om hetzelfde te doen? Zonder dit van elkaar te weten"
    Whatttt ? , aan de EMTB ?? :lol:
    Mario070 schreef: do 10 oktober 2019, 11:05 "....... op hetzelfde moment op dezelfde plaats om hetzelfde te doen? Zonder dit van elkaar te weten......."
    ik heb dat vaak ook met :bier: (whiskey)

    :P
    En ook laatst met Mantel.... Zeg maar nee, dan heb je er twee :lol: :wink:
    Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

    Dan Empfield
    Snelle Buffer
    Elite Mountainbiker
    Elite Mountainbiker
    Berichten: 2441
    Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
    Mijn mountainbike: is hybride

    :lol: :bier: skoll
    Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
    Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
    Rsw85
    Mountainbike Junk
    Mountainbike Junk
    Berichten: 182
    Lid geworden op: vr 3 april 2009, 14:34
    Mijn mountainbike: Orbea Alma M50

    Laatst een sportful fiandre ultimate 2 jasje gekocht (overjarig) Was de laatste volgens de site dus was benieuwd of deze er nog zou zijn maar dag later keurig netjes geleverd. Geen trucjes om je naar een andere jasje toe te praten maar gewoon kunnen leveren.
    Gebruikersavatar
    Klitse
    Elite Mountainbiker
    Elite Mountainbiker
    Berichten: 1576
    Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
    Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

    Zadelpenklem besteld maar terwijl hij nog onderweg was tot de realisatie gekomen dat dat ding niet ging passen (stomme fout van mijzelf). Dus retour. Tot mijn verbazing krijg ik ook de verzendkosten terug. En dat alles binnen 3 dagen. :-q :-q
    My Bikes:
    Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
    Snelle Buffer
    Elite Mountainbiker
    Elite Mountainbiker
    Berichten: 2441
    Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
    Mijn mountainbike: is hybride

    Online is het bij mij altijd 90-95% geweest maar op de vloer :~ , nu al paar keer :-{
    (Ze zijn niet voor niets op zoek naar " geschikt" personeel )

    :-q
    Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
    Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
    Jurriaan
    Elite Mountainbiker
    Elite Mountainbiker
    Berichten: 7998
    Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
    Mijn mountainbike: Met stuur

    Jammer dat het assortiment zo beperkt is bij Mantel. Zo exotisch is een Racktime 20” bagagedrager toch niet. Of een mtb schakelkabel van Shimano.

    Ik klik wel op de knop niet tevreden over het assortiment en doe een suggestie 8)
    gijsje
    Extreme Biker
    Extreme Biker
    Berichten: 878
    Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
    Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

    Staat er op de site dat iets in een winkel voorradig is, en het blijkt er niet te zijn wordt het franco nageleverd :-q
    ( was artikel van 4,95 )
    Plaats reactie