Mantel Tweewielers

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Zondaar
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: do 6 november 2008, 04:13
Mijn mountainbike: Staat naast mijn andere fiets..

Francois schreef:
BMW325TI schreef:Ik bestel dan gewoon niet of ik vergelijk eerst....
+1, in mijn geval was dit echt de beste deal die ik kon vinden op het net. Hier kon zelfs BC niet tegen op... betrof trouwens racefiets schoenen :oops: :winkie:
Bij toeval de 'extreem' lichte en errug comfortabele Giro SLX? ;)

Tjah, is het eigenlijk ooit anders geweest? Bekijk stiekem de dinsdagdeal mail toch elke keer weer even en moet eerlijk gezegd toegeven dat het meermaals tot een spontane aankoop heeft geleid. Vaak is het niks, maar regelmatig ook dat ik denk, hmm, handig, laat maar doen :D

De korting op de deals is inderdaad rooskleurig, korting op de adviesprijs. In de tijd dat je nog een code moest toepassen waren ze vaak net iets scherper dan de ''normale'' prijs online. Je kon ook maar één actiecode per bestelling gebruiken.

Tuurlijk vergelijk/kijk je even hoe goed de deal is, op basis daarvan kan je de afweging maken of het rendabel is nu toe te slaan of dat het wel kan wachten of het simpelweg geen aanbieding is. Punt is wel dat ik Mantel een erg prettige site vind en er graag bestel, helemaal als de prijs ook nog scherp is.
pietjepuk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 26 september 2014, 12:23
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SLX 9.9 Oneby

Afgelopen periode 2x wat besteld bij Mantel met grote tevredenheid.
Gebruikersavatar
No Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: za 19 maart 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Iets van metaal, kunststof en rubber

Binnen 24 uur bestelling binnen, foutje bij levering. Supersnel opgelost. Dus tot de volgende x :-q
Freediamond87
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 394
Lid geworden op: zo 12 januari 2014, 15:28
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy C

Dikke pluim voor Mantel. Een van de bestelde Hope E4 remblokjes paste niet goed in de remmlauw omdat het gaatje voor de borgmoer niet goed in het midden zit. Mailtje naar Mantel en de volgende dag bericht dat er een nieuwe set wordt opgestuurd
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Uit de dinsdagdeal mailing: vanavond 10% korting op alle banden met de kortingscode BANDEN10
modder zuigt!
Gebruikersavatar
No Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: za 19 maart 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Iets van metaal, kunststof en rubber

Nog een positieve bijdrage voor Mantel. Bestelling geplaatst, volgende dag gemonteerd. Zoals altijd, probleemloos. :-q
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5625
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Hier hetzelfde verhaal, gistermiddag besteld en ik pak net het pakketje aan :-q
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Donderdag 1/9 t/m zaterdag 3/9 is het weer BlowOut Sale bij Mantel. Net als vorig jaar kun je de volgende aanbiedingen verwachten:

* afgeprijsde fietsen met of zonder krasje
* zomerkleding
* graaibakken vol met demospul
* en de aanbiedingen uit de folder
modder zuigt!
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Een tijdje terug had ik een Evoc drinkzak besteld. Zak bleek helaas als een malle te lekken :roll: . Berichtje gestuurd naar Mantel en zonder morren hadden ze een nieuwe klaargezet. Een dag later lag er nog een handgeschreven excuses kaartje met retoursticker in de bus.

Echt top service van Mantel!
Macpele
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 29 mei 2015, 20:54

ik ben fan van Mantel, altijd top service. Voorbeeld - Een kettingzweep online gekocht, gelijk kapot. Naar winkel teruggebracht en mocht hem ruilen voor een nieuwe. Trouwens winkel is erg ruim met veel aanbod. Funest voor mijn portomonnee.
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Voor wie 26" nog een warm hart toedraagt:

Look 986 RSP Black label frame voor €399,-
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13012
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik zag 'm ook... iets van 1800,- afgeprijsd...
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Iemand in de regio Den Bosch op zoek naar een leuk (bij)baantje? Mantel opent volgend jaar maart een nieuwe superstore en is op zoek naar personeel.
modder zuigt!
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Ben niet op zoek naar een (bij) baan, maar wel erg blij dat Mantel naar Den Bosch komt!!!
:winkie: :winkie:
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Súper dat Mantel naar Den Bosch komt!! Tot nu toe ook al regelmatig de winkel in Arnhem bezocht en al veel online besteld, maar vanuit Veghel is het een stuk makkelijker om spontaan een keer binnen te lopen!! :-q :-q
Plaats reactie