Mantel Tweewielers

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Gisteren helemaal rot gezocht naar de TS-TA van Park Tool. Nergens op voorraad behalve in de US. Wat schetst mijn verbazing....vandaag nieuw op de site van Mantel. :-q
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

'vandaag besteld, morgen in huis' volgens de site. En inderdaad: woensdag een setje ESI chunky's besteld, donderdag in huis!
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Levering is inderdaad snel.

Retourzending kost 6,95 euro, dat doen de Duitse webwinkels toch beter.
Ook geen retour label om op de doos te plakken.
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Garantie gevallen worden goed behandeld: tot drie keer toe gelijk een vervangend product (2x xtr pedalen 1x topeak zadeltasje) gekregen. Een fijne winkel voor de snelle boodschappen, meestal is er een uitgebreide voorraad aanwezig. Met redelijk gunstige prijzen overigens, vaak de laagste in Nederland.

Enige kritiek die ik heb is dat ze niks buiten het assortiment om willen bestellen. Vanuit hun oogpunt ook wel begrijpelijk, want ze kunnen dan geen aantrekkelijke prijzen bieden.
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Mantel heeft tot en met 8 augustus een inruilactie voor een aantal sportfietsen, waaronder 2 MTB-modellen van Cube en één van Bulls. Je krijgt gegarandeerd €200,- voor je fiets, ongeacht de staat of de leeftijd: Goud voor Oud

De modellen van die onder de actie vallen:
* Cube LTD Pro 29
* Cube Reaction GTC Race 29
* Bulls Copperhead 29
modder zuigt!
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Top actie van mantel
Gebruikersavatar
No Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: za 19 maart 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Iets van metaal, kunststof en rubber

10 % korting t/m 31 augustus: http://www.mantel.com/minus10&view_all=1" onclick="window.open(this.href);return false; - start36
Gebruikersavatar
bernhard90
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: vr 27 april 2007, 17:11
Mijn mountainbike: Cannondale cad2, Rocky Mountain element 90

gisteren v-brake boutjes besteld, vandaag in huis! :-q
Heb erg lang moeten zoeken, want wil origineel shimano spul.
http://www.mantel.com/shimano-bout-v-brake" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ga even naar de wc, naar m'n eigen gezeik luisteren
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Donderdag 27/8 vanaf 18.00 t/m zaterdag 29/8 is het BlowOut Sale bij Mantel. In de aanbieding o.a.:

* extra afgeprijsde fietsen
* fietsen en onderdelen met een krasje
* demospullen
* zomerkleding

En nog veel meer. De aanbiedingen gelden alleen in de superstore in Arnhem zuid. Voor een aantal aanbiedingen zie de online folder.
modder zuigt!
Jpauwels
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: za 25 juli 2015, 23:15
Mijn mountainbike: Giant ATX 870

ik ben vanmiddag bij Mantel binnen gelopen, ik had over het hoofd gezien dat de blowout actie pas om 18:00 begint. maar goed toch een vormpompje voor de actie prijs mee gekregen.

De hoeveelheid actie artikelen viel mij tegen, maar dat kan ook komen dat ze alles nog aan het opbouwen waren.
Voor de liefhebbers lagen er op de MTP afdeling 2 Rockshox REBA 29" tapered vorken, waar van er 1 in ieder geval voor €200,00 geprijsd was. Dat lijkt me voor iemand die daar naar op zoek is zeer interessant.
voor de rest veel 10p derialleurs: SLX, XT, X9 voor zeer schappelijke prijsjes.
- Giant ATX 870 -
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Jpauwels schreef:ik ben vanmiddag bij Mantel binnen gelopen... De hoeveelheid actie artikelen viel mij tegen, maar dat kan ook komen dat ze alles nog aan het opbouwen waren.
Ik ben 's avonds binnengelopen en dat idee klopt wel. Bij de seizoensopening waren er veel meer aanbiedingen, het accent ligt nu ook meer op de fietsen en de kleding. Het was trouwens belachelijk druk. De zaken liepen goed, er stonden veel bikes die rijklaar moesten worden gemaakt.
modder zuigt!
Jpauwels
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: za 25 juli 2015, 23:15
Mijn mountainbike: Giant ATX 870

Ik weet nog niet zo goed waar de koopjes vandaan te halen, maar ik vond het wel leuk om daar eens rond te neuzen. was een leuke afwisseling tussen mijn werk door, ik was toch in de buurt :)
- Giant ATX 870 -
Gebruikersavatar
MarcusE
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 589
Lid geworden op: do 2 maart 2006, 08:55
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 29er

Even een pluim uitdelen aan Mantel.

Afgelopen zaterdag mijn Fuel naar Mantel gebracht wegens een spaakbreuk (op de nippel gebroken) in het achterwiel. Was in juli ook gebeurd en ze konden teruglezen dat het richten na de spaakvervanging zo goed als mogelijk gedaan was. Dus ik kreeg de waarschuwing dat er een kans is dat de wielen, Bontrager Duster 29er, niet meer zo goed zijn en dat richten een probleem kan zijn en dat spaken blijven breken.
Woensdag werd ik gebeld dat ze bezig waren en dat welke nippel ze ook aanraakten om te richten, de spaak brak. Gingen ze het voorwiel checken, hetzelfde verhaal. En ja, garantie is natuurlijk recent verlopen.
Toen kwamen ze met een voorstel. Ze hadden nog een Bontrager RL set staan en het voorstel was dat ze die in mijn fiets zetten en dat zij, op hun risico, mijn oude wielen naar Trek zouden sturen voor een garantieclaim.
Vandaag mijn fiets opgehaald. Kosten €0,00. Ook het voorwerk hebben ze onder coulance laten vallen. De nieuwe velgen hebben centerlock en mijn oude velgen 6-gaats schijfbevestiging. Dus zijn er ook nog gratis 2 adapters opgezet. Nu een mooie nieuwe zwarte wielset met rode accenten die mooi bij mijn Fuel passen.

Ik vind dat Mantel hier geweldig heeft gehandeld om op zo'n manier pro-actief het probleem te benaderen en op te lossen, zonder dat ik daar om hoef te vragen.
Family jewels
Trek Fuel EX8 29
Trek Emonda SL8
Bulls Copperhead 3
Trek 3700
Gebruikersavatar
blondie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 11 april 2011, 10:43

Iemand enig idee waarom je op de Nederlandstalige site 153,95 moet betalen en op de Duitstalige 144,95 voor dezelfde bril? :o :o :o
http://www.mantel.com/oakley-radar-ev-path-oo9208-04" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mantel.com/de/oakley-radar-ev-path-oo9208-04" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Je kan hem ook op de Duitstalige bestellen neem ik aan :-q

Beetje raar dat ze dat doen!
Plaats reactie