www.wiggle.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Weer eens m'n status als Platinum Customer verstevigd en uitgebuit (want meer korting) :D

Nogmaals een goede ervaring:
- stevig verpakt
- binnen 48 uur na bevestiging bestelling bezorgd.

Ook weer een paar goede koopjes gespot de laatste paar dagen.

Ja, ben weer tevreden over Wiggle geloof ik.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
LSmtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: di 13 september 2005, 13:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Vertex 999 RSL, B1 proto

Site net ook 'ontdekt'. Staan erg leuke frame aanbieding tussen, helaas leveren ze alleen niet in NL. Iemand tips om dit te omzeilen?? (behalve het frame zelf ophalen)
HotSnail
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3209
Lid geworden op: zo 17 april 2005, 17:25
Mijn mountainbike: Iron Horse MKIII; OnOne 456; Commencal Supreme MiniDH (in opbouw)
Contacteer:

Don't believe the hype!
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Dit lijkt me toch vrij duidelijk....
Can all items on wiggle be despatched worldwide?
We ship most items worldwide although some are restricted depending on the exact shipping destination.

The following products usually have shipping restrictions:

- Bikes
- Energy drink, food and gels
- Liquids
- Products that contain aerosols

If you select your shipping destination from our home page you will only see products on the site that are available for your selected shipping destination.
Ze noemen voorbeelden, maar frames vallen er ook onder.
Dat merk je met name als je EURO en SHIP TO THE NETHERLANDS selecteert in het startscherm (midden-boven)
Dan verdwijnen ineens frames en fietsen van de site, die je in de originele set-up (GBP en SHIP TO UK) nog wel zag.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
HotSnail
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3209
Lid geworden op: zo 17 april 2005, 17:25
Mijn mountainbike: Iron Horse MKIII; OnOne 456; Commencal Supreme MiniDH (in opbouw)
Contacteer:

Ok, my bad...

Je kan het toch even proberen misshien, want bij CRC staat ook dat frames en fietsen buiten het gratis verzenden vallen, en mijn frame hebben ze wel gratis opgestuurd... Is een andere shop, waar wie niet waagt die niet wint.
Don't believe the hype!
Gebruikersavatar
LSmtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: di 13 september 2005, 13:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Vertex 999 RSL, B1 proto

HotSnail schreef:Ok, my bad...

Je kan het toch even proberen misshien, want bij CRC staat ook dat frames en fietsen buiten het gratis verzenden vallen, en mijn frame hebben ze wel gratis opgestuurd... Is een andere shop, waar wie niet waagt die niet wint.
Het gaat me er niet om of ze wel/niet gratis verzenden. Probleem is dat ze uberhaupt geen fietsen/frames naar Nederland verzenden... :~
Faxmulder
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 750
Lid geworden op: do 2 september 2004, 19:44
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

ach gossie ;)

Mocht je echt graag iets van Wiggle willen hebben, misschien kan ik helpen!

PB me dan maar!
blizard
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: za 9 augustus 2008, 00:57
Mijn mountainbike: Cannondale F1 2010 Trek 8000 '01 Stevens Cyclo lite cross Cervelo RS reetfiets

Vandaag ook wat bij Wiggle besteld met paypal.
Ik laat weten wanneer het aankomt.
<Platinum Customers receive a 10% discount if they've spent over £500.> Hoop ooit platinum buyer te worden.. net als Wicked DJ
Dit is bovenop de 10% die je krijgt als je meer dan £70 bestelt, en ook nog free shipping!
blizard
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: za 9 augustus 2008, 00:57
Mijn mountainbike: Cannondale F1 2010 Trek 8000 '01 Stevens Cyclo lite cross Cervelo RS reetfiets

Bestelling binnen 2 werkdagen binnen.
Handschoenen te klein, teruggestuurd en nieuwe besteld, natuurlijk weer wat meebesteld :-)
Vergeet niet je aan te melden bij de site, dan krijg je een mail vouchercode twv 5 pond, die 7 dagen geldig is.
Gebruikersavatar
wab
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 9 oktober 2005, 22:11

Even een vraagje na al deze positieve verhalen. Ik heb zaterdag een vork besteld en deze staat nog steeds op "Status Not Yet Processed". Toen ik bestelde was de vork nog in stock, maar deze staat nu inmiddels op 0 in stock (2-7 dagen levertijd). Wat kan ik verwachten?
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

wab schreef:Even een vraagje na al deze positieve verhalen. Ik heb zaterdag een vork besteld en deze staat nog steeds op "Status Not Yet Processed". Toen ik bestelde was de vork nog in stock, maar deze staat nu inmiddels op 0 in stock (2-7 dagen levertijd). Wat kan ik verwachten?
Je vork. Al kan het soms zomaar een week duren voor hij er is.

Als je de vork bestelt en er staat er nog 1 in stock, dan zie je na het legen van je mandje dat die betreffende vork naar '0' stock is gegaan (realtime stock-info), althans zo was het bij mij als ik iets bestelde waar er nog maar eentje van was.

Maar als hij nog niet geprocessed is kan er wat aan de hand zijn, dus wellicht even mailtje er aan wagen?

zelf had ik eerder moeten toehappen op een 2009 helm die met 20% korting toch wel erg goedkoop werd. Dit vonden ze zelf blijkbaar ook, want alle korting is er sinds gisteren (toen ik 'm wilde bestellen) van af gehaald :evil:
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Dr. Eskimo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3057
Lid geworden op: wo 13 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 9
Contacteer:

Nog even wachten en je hebt je 20% korting zoweer. £ blijft maar zakken en er zijn voorspellingen dat het £1 = € 1 is aan het eind van het jaar.
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Vandaag ook voor het eerst hier besteld.
Een nieuw klokkie voor de crossert, ben benieuwd als zij net zo goed zijn als CRC.
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

cisco schreef:Vandaag ook voor het eerst hier besteld.
Een nieuw klokkie voor de crossert, ben benieuwd als zij net zo goed zijn als CRC.
Tot nu toe heb ik even goede ervaringen met CRC als met Wiggle en heb ik het afgelopen jaar meer bij Wiggle dan bij CRC besteld.
Maar daar ging het me nu even niet om. Wel om geduld te hebben in deze periode, want levering voor de kerst moet je niet op rekenen.
(dat staat overigens ook keurig op de frontpage vermeld).
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Geduld heb ik wel .....kan de crossert eerste week januari pas ophalen

Net ff de mail gechekt en ze hebben het vandaag al verstuurd :-q
Misschien toch nog voor de kerst in huis. :-q
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Plaats reactie