www.wiggle.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 282
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

di 20 oktober 2020, 21:56

MJV schreef:
di 20 oktober 2020, 21:28
Ik heb laatst ook problemen gehad met Wiggle i.c.m. GLS. Aantal pogingen en toen niets meer. Hoegenaamd zouden we niet thuis geweest zijn.

Enfin, de truck is dat je hier je internationale code moet omzetten naar een NL-code: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking

Die kun je i.c.m. je postcode gewoon bij GLS NL invoeren. Dan kun je hopelijk meer data (een huisnummer?) zien. Succes.
Hoi MJV,

Dank voor de tip. Ik had dat van het weekend inmiddels ook uitgevogeld. Op de NL website staat staat geen extra info. Behalve dan het NL tracking nummer.
Daarmee had Ik nog even een telefoontje gepleegd naar GLS. Ze kunnen daar de GPS coördinaten zien van de bezorger op het moment waar de status is gewijzigd "afgeleverd". De locatie bleek recht voor ons huis te zijn. Daarna is men gaan proberen de bezorger te bellen. Zowel de klantenservice als het depot kon hem zowel gisteren als vandaag niet bereiken (terwijl hij bereikbaar zou moeten zijn). En dan houdt het eigenlijk op voor de 1e lijn klantenservice. Men adviseert om het bij Wiggle te melden, maar dat had ik eigenlijk al gedaan. Wiggle (GLS Klant/opdrachtgever) heeft een onderzoek laten starten. Ik heb nog geen reactie van Wiggle gehad, maar ik neem aan dat ze dit netjes oplossen.

Bij de bestelling zat een reynolds freehub body. Wiggle was de enige plek die ik kon vinden waar die op voorraad was en ook nog eens goed geprijsd. Maar ik had de laatste uit Wiggle’s voorraad. Dus als het pakket niet boven water komt moet ik verder zoeken. Balen.

Even afwachten dus.
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 282
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

di 17 november 2020, 22:16

Het is inmiddels opgelost.
Voor deze bestelling had ik al een aantal keren vaker via Wiggle besteld. De spullen werden altijd snel verstuurd (vanuit de UK) en een paar dagen later geleverd.
Dit was de eerste keer dat ik contact op moest nemen met hun support afdeling. En dat viel vies tegen. Een dag of 3 na mijn mail naar support werd de melding doorgezet naar hun shipping team. Weer een aantal dagen later kreeg ik een berichtje dat er een onderzoek werd gestart naar de bezorging. Daarna geen updates meer.
Als ik een status update vroeg krijg een een paar dagen later weer een melding dat mijn mail werd doorgezet haar het shipping team. En dan bleef het weer stil.

Uiteindelijk maar een geschil aangemaakt in Paypal. Binnen een uur kreeg ik weer een reactie van "Goh, wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt. Volgens de tracking informatie is het pakket op 15 oktober om 12:41 bezorgd. Bla bla bla".
Als antwoord heb ik nog een keer mijn hele verhaal verteld. Ook het case nummer doorgegeven van mijn eerdere mailwisseling en dat ik daar geen reactie meer op kreeg.
Vandaar kreeg ik plotseling geld teruggestort.
Opgelost, maar de hele gang van zaken voordat ik een geschil aanmaakte op Paypal viel me tegen van Wiggle.

En dan nog even over GLS die het probleem veroorzaakt hebben: Ik had in de tussentijd nog even een online formulier ingevuld op de website van GLS. Daar kreeg ik een week later antwoord op: "Volgens onze gegevens is het pakket op 15 oktober om 12:41 bezorgd op uw adres.. Ook onze chauffeur geeft aan dat hij het pakket bezorgd heeft op uw adres."
Melding is afgesloten en geen mogelijkheid om te reageren. Wat een klotebedrijf.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1925
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

za 21 november 2020, 10:00

Ik ben voorlopig weer klaar met Wiggle en hun onmogelijke klantenservice. Wat een vreselijke wirwar van klantenservice op hun website, een normaal e-mail nummer is niet te vinden. Een duidelijke mogelijkheid tot een klacht over je bestelling is er niet, alleen de geijkte antwoorden over retouneren, betalen etc.
Zo proberen ze profesioneel over te komen, maar een normale bestelling kunnen ze niet juist vertsturen. Remmen die in een zak verstuurd worden, niet kompleet zijn en verkeerde onderdelen erin...
Was er al eerder klaar mee, maar ja, die prijzen af en toe...maar als je zie hoe ze dat weer afhandelen, en dit is niet de eerste keer dat mij dit overkomt .
Gebruikersavatar
FXII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 205
Lid geworden op: vr 20 mei 2016, 15:05
Mijn mountainbike: Pinnacle Ramin
Contacteer:

za 21 november 2020, 21:56

Dat geeft de burger moed, toevallig net een paar kneepads besteld bij Wiggle...ben benieuwd hoe dat afloopt.
¯\_(ツ)_/¯
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 282
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

za 21 november 2020, 22:01

Zal wel goed komen. Het overgrote deel van bestellingen gaat gewoon goed.
Alleen als je de klantenservice nodig hebt moet je misschien wat meer moeite doen.
Burco
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 29 september 2017, 14:16
Mijn mountainbike: Scott Spark 730

za 21 november 2020, 22:14

Ik heb een paar maanden terug een gereedschapskist besteld bij Wiggle. Bij aankomst bleek een van de scharnieren beschadigt en dus moest het pakket terug. Ik heb toen contact opgenomen via de site chat. Ik had direct iemand te pakken dus geregeld dat de bestelling retour kon en nieuwe kist besteld. De tweede bestelling stond binnen een week voor de deur maar bij deze ging de kist moeilijk open. Weer contact opgenomen via de chat. Ik moest even een filmpje maken van het probleem en deze opsturen. Gedaan en binnen paar dagen bericht dat ik de kist mocht houden en ik kreeg een tegoedbon voor het aankoopbedrag. Prima service vond ik (kist is nog steeds in gebruik :D).

Heb je problemen dan zou ik het dus eerst eens via de chat proberen.
Gebruikersavatar
FXII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 205
Lid geworden op: vr 20 mei 2016, 15:05
Mijn mountainbike: Pinnacle Ramin
Contacteer:

vr 27 november 2020, 15:04

FXII schreef:
za 21 november 2020, 21:56
Dat geeft de burger moed, toevallig net een paar kneepads besteld bij Wiggle...ben benieuwd hoe dat afloopt.
Is verder goed gegaan, netjes geleverd geworden, goede maat. Twijfelde nog of ze niet te 'bulky' zijn maar het was sowieso een crime om iets te vinden dat me past (en ook goed zit) dus ik denk dat ik ze maar houdt.
¯\_(ツ)_/¯
Koban
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 08:32
Mijn mountainbike: HT & Fully
Contacteer:

za 5 december 2020, 11:27

Woensdag een Fox Racing Defend Thermo hoody besteld en vandaag bezorgd dat is wel heel snel. Zeker in deze tijd :-q

Gister een Park Tool BBT-90 Brackettool en Park Tool lagercup-pers besteld. Benieuwd wanneer deze binnen komen.
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1750
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Intense Spider FRO

za 5 december 2020, 12:48

Nou bij mij gaathet anders.

27e wat klein spul besteld wat op voorraad ligt en dat is tot op heden nog niet aangekomen. Ligt ergens op het depot van GLS :(

Deze keer kan GLS er niks aan doen aangezien winkel het pas de 4e verstuurd heeft

Ik had voor de middel snelle bezorgoptie gekozen en die zou 3 december aankomen.... ik ga daar voor het gemak even vanuit dat het door de Sinterklaas en kerst drukte komt :-q
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 430
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

zo 27 december 2020, 12:58

Eerder betaalde ik geen of onder €5,- verzendkosten. Ik doe net is van 15,- in m’n winkelwagentje en de verzendkosten staan op €22,76 :o
Alleen nog gratis verzending vanaf 100,-

Goed idee idee die brexit :-q
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Genius
Genius
Berichten: 20983
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Is stoffig
Contacteer:

zo 27 december 2020, 16:11

Brul78 schreef:
zo 27 december 2020, 12:58
Eerder betaalde ik geen of onder €5,- verzendkosten. Ik doe net is van 15,- in m’n winkelwagentje en de verzendkosten staan op €22,76 :o
Alleen nog gratis verzending vanaf 100,-

Goed idee idee die brexit :-q
Afgelopen zomer nog iets van net boven 50 euro besteld, gratis bezorgd.
Had laatst weer iets nodig, toen idd (veel) hoge verzendkosten.
Geen idee of het door de Brexit komt, maar dan worden "lokale webshops" wel een stuk interessanter.
BC vraagt ook al 19,95 voor een pakketje naar espana.
Hier versturen de webshops nog gratis naar adressen in spanje, bij bestelling vanaf 50 euro.

Waarschijnlijk hebben DPD, DHL en GLS hun prijzen verhoogd.
Lijkt me onlogisch dat een webshop wil verdienen aan de verzendkosten, maar het lijkt me heel logisch dat ze er geen geld op toe willen leggen
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie