www.wiggle.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Jo2601
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: di 19 september 2017, 13:38
Mijn mountainbike: Z.O. Drenthe

Afgelopen vrijdag hier onderdelen besteld.
Verwachte levertijd werd gezet op 18-10.

Zijn gisteren al geleverd verderop in de straat :-{ (verkeerde huisnummer doorgegeven ) :lol:

Verder dik tevreden.
skjalling
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 23 januari 2013, 15:51
Mijn mountainbike: Canyon Lux cf sl 8.0

Op 16-8-19 een paar XT pedalen besteld voor €58,.. . Je kon 3 wijzen van verzenden kiezen, DHL, koerier of reguliere weg. DHL kost €14,.. koerier €11,.. en anders gratis. Grote verschil via DHL of koerier zou de lever datum 20-8-19 zijn en via gratis verzenden 27-8-19, aangezien ik geen haast heb en een echte Hollander ben heb ik voor de gratis verzending gekozen. Maar vanmorgen stond DHL aal voor de deur, met mijn pedalen.
Dik tevreden
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Dat hoor/lees je toch wel vaker. Dat onderdelen alsnog vrij vlot geleverd worden.

Je zal dat tientje extra betaald hebben :roll:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
dverhaar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: do 20 juni 2019, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Attention SL 2019

Ook hier goede ervaring met Wiggle.
Zaterdag 2 sets pedalen besteld, gratis levering gekozen en woensdag al netjes afgeleverd.

Wiggle heeft in 2018 Chain Reaction Cycles overgenomen, ze opereren ieder nog onder hun eigen naam en hanteren hun eigen prijzen, maar putten uit dezelfde voorraad heb ik gemerkt. Van een bepaalde set pedalen was na lange tijd ineens 1 setje bij beide op voorraad, bij Wiggle goedkoper, daar de order geplaatst en meteen was CRC ook weer zonder voorraad.

Helaas geen snoepjes meegeleverd.
Leef snel, sterf jong, dan ben je een mooi lijk.
Gebruikersavatar
Mr. Goodkat
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 28 augustus 2019, 09:59
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 2019

Ook tot nu toe alleen maar goede ervaringen hier. Zeer nette prijzen voor de 5-10's, nukeproof horizon pedalen en de spullen van Ergon. Beide keren voor de gratis verzending gegaan en ook in beide gevallen sneller ontvangen dan dat ze zelf aangaven.

Jammer dat ze geen gratis retour optie hebben, maar dit kan voorkomen worden door met paypal te betalen, dan vergoed paypal dit.

Zoals dverhaar ook al aangeeft is het verstandig op ook even bij CRC te kijken voor de prijzen.
Trek Fuel EX8 2019
Trek Checkpoint SL5 2020

-Ride long and prosper 🖖-
Biker_Jesse
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1128
Lid geworden op: di 1 augustus 2006, 10:55
Mijn mountainbike: Bird Zero TR

Net wat spullen uit de pre-Black Friday sale besteld. O.a. de Sixsixone EVO Am Patrol Mips helm voor nog geen 50 euro. Leek me wel een goede deal! Heb voor de gratis verzending gekozen, verwachte levertijd is 2 december. Ben benieuwd of het eerder geleverd wordt.
"Circles turning circles. Man's most efficient machine."

Garage sale: heel veel spullen voor weinig :bier:
Frameset met vork te koop (ook voor weinig) :bier:
Niek123
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 24 augustus 2017, 22:21
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout, Giant Reign

Ik kreeg mijn pakketje niet binnen van Wiggle, het was wel in NL aangekomen wat ik kon zien via de track en trace maar nooit ontvangen... Dit heb ik bij Wiggle ook gemeld en aangezien het pakket voor mij te laat binnen zou komen heb ik meteen mijn geld terug gekregen. Een foutje kan altijd gebeuren, top dat ze zo snel het geld terug storten zonder moeilijk te doen.

Een eerdere bestelling van Wiggle had ik wel gewoon snel ontvangen. :-q
Biker_Jesse
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1128
Lid geworden op: di 1 augustus 2006, 10:55
Mijn mountainbike: Bird Zero TR

Biker_Jesse schreef: vr 22 november 2019, 23:01 Net wat spullen uit de pre-Black Friday sale besteld. O.a. de Sixsixone EVO Am Patrol Mips helm voor nog geen 50 euro. Leek me wel een goede deal! Heb voor de gratis verzending gekozen, verwachte levertijd is 2 december. Ben benieuwd of het eerder geleverd wordt.
Gisteren geleverd, 6 dagen eerder dan verwacht :)
"Circles turning circles. Man's most efficient machine."

Garage sale: heel veel spullen voor weinig :bier:
Frameset met vork te koop (ook voor weinig) :bier:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Biker_Jesse schreef: wo 27 november 2019, 19:01
Biker_Jesse schreef: vr 22 november 2019, 23:01 Net wat spullen uit de pre-Black Friday sale besteld. O.a. de Sixsixone EVO Am Patrol Mips helm voor nog geen 50 euro. Leek me wel een goede deal! Heb voor de gratis verzending gekozen, verwachte levertijd is 2 december. Ben benieuwd of het eerder geleverd wordt.
Gisteren geleverd, 6 dagen eerder dan verwacht :)
Dat is hier ook al een paar keer gebeurd :-q
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Biker_Jesse schreef: wo 27 november 2019, 19:01
Gisteren geleverd, 6 dagen eerder dan verwacht :)
Hier net zo.
Afgelopen zondag een Endura lange broek besteld, gratis levering gekozen dus zou vanaf maandag 2 December geleverd gaan worden met de normale post.
Werd dus vanmiddag (na 3 ipv 8 dagen) al afgeleverd. :-q :-q
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Jefro98 schreef: wo 27 november 2019, 22:01
Biker_Jesse schreef: wo 27 november 2019, 19:01
Gisteren geleverd, 6 dagen eerder dan verwacht :)
Hier net zo.
Afgelopen zondag een Endura lange broek besteld, gratis levering gekozen dus zou vanaf maandag 2 December geleverd gaan worden met de normale post.
Werd dus vanmiddag (na 3 ipv 8 dagen) al afgeleverd. :-q :-q
Toch besteld dus?
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

TenZNL schreef: do 28 november 2019, 00:19
Toch besteld dus?
Yep, helemaal klaar voor de winter. :-D :-q
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Omdat ik een Big Dog boost-frame in pre-order heb bij Planet X had ik een boost achternaaf nodig.
De keuze viel uiteraard op Hope, maar diie waren elders rete duur en bij Wiggle uitverkocht.
Dus de Pro4 148x12 met Shimano vrijloop in mn wishlist geplaatst en nog even afgewacht/nagedacht.
Toen ruim een week later de Pro4 boost met Shimano nog steeds niet op voorraad was heb ik besloten een Koozer 440 te bestellen bij Ali, mede omdat Stennis er 2 in gebruik heeft zonder problemen.
Helaas, Ali (eigenlijk de spaanse post) verprutste het, dus mn Koozer ging onbestelbaar terug naar China :evil:
Dus toen maar weer eens bij Wiggle gaan kijjen.
Daar was de Hope-Pro4-boost-Shimano weer voorradig, maar inmiddels wel €20 duurder.
K#t!
Toen viel mijn oog op de wishlist, en daar stond de Hope nog in, en voor de oude prijs !
Mazzeltje, dus meteen naar mn shoppingbasket verplaatst, de prijs nog eens gecontroleerd, bleef de oude prijs, en snel afgerekend.
Krijg ik per mail een bevestiging van een XD ipv Shimano vrijloop ! :evil:
Stupid me, geen printscreens gemaakt en de pagina al gesloten...
Meteen chat gestart.
Nee, niets meer aan te doen, is al verwerkt en ingepakt.
WTF, binnen 5 minuten?!?
Maar ik mocht hem terugsturen. Ja, moest er nog bijkomen dat ik het niet terug mocht sturen...
Pakketje was er vlot, maar idd een XD vrijloop. (had nog even gehoopt dat het toch een Shimano vrijloop zou zijn)
Retour label aangevraagd, €4 euro verz.kosten betaald, want volgens Wiggle had ik de fout gemaakt.
Nou ja, 4€ is nog te overzien, bewijs had ik niet, dus mn "verlies" genomen.
Inmiddels was de Pro4 met ouderwetse Shimano vrijloop weer een tientje duurder geworden. (wil Hope de MicroSpline toestand terugverdienen via alle Shimano customers?)
Dus de gok gewaagd en een XT 148x12 besteld. Scheelt wel een hoop knaken (XT kost bij Wiggle iets meer dan een kwart van de prijs van een Hope)
Maar al met al bijna 2 maanden verder en nog steeds geen achternaaf.
"Gelukkig" schiet de pre-order van PlanetX/On One ook niet op.
De frames liggen op passende steekassen te wachten...

Zucht, ik ga maar een stukje fietsen op mn oude fiets...
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Hoe zit dat eigenlijk met bestellen uit de UK nu Brexit toch wel een feit lijkt te zijn? CRC en Wiggle lijken de tekst over levering in de EU nog niet aangepast te hebben.

Ik had wat spullen in mijn mandje maar vrees dat ze daar voor altijd in zullen blijven zitten.
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Wat gebeurt er na de Brexit?
Na 31 januari is het VK geen EU-land meer. Op 1 februari gaat een overgangsperiode van start, die duurt tot en met 31 december 2020. In deze periode blijven alle EU-wetten en regels nog steeds gelden voor het VK. Er verandert daardoor in 2020 vrijwel niets. In de tussentijd maken de EU en het VK nieuwe afspraken voor de periode na 31 december 2020.

Dit staat op de site van het ministerie dus voorlopig veranderd er vrij weinig lijkt me.
Plaats reactie