www.wiggle.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
mfacey
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: za 6 februari 2016, 21:47
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 29 (2019), Cube LTD Pro 29er (2016)

Helpt ook niet dat GLS voor mij de kroon spant qua waardeloze track en trace....
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik denk dat je beter niets buiten de EU kunt bestellen.
De regels zijn, mede dankzij brexit, aangescherpt en na een overgangs periode zijn ze inmiddels vol van kracht.
Dus dat kost rijd en geld. Exit voordeel.

Ali is een uitzondering omdat die vaak rete goedkoop zijn en gratis verzenden.
De toeslag is dan nog te behappen.
(Tenzij de pakketjes meneer standaard 20 euro handlingskosten gaat rekenen)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
_Chris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 480
Lid geworden op: di 30 september 2008, 12:06
Mijn mountainbike: #OpaHeeftEenIZZO

En binnen. ( Lees ik net, liggend op het strand van La Palma)
30-5 besteld en 21-6 in huis. 23 dagen onderweg waarvan 11 dagen bij de douane.


Volgende keer koop ik alleen iets wat ik niet direct nodig heb.
#OpaRijdtEenIZZO
Sheiky
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: di 8 december 2009, 00:44
Mijn mountainbike: Een groene

Afgelopen woensdag de bestelling geplaatst en heb zojuist van DHL gehoord dat deze op het pickup point ligt...mij hoor je niet klagen :-q

Zeker niet aangezien de verwachtte leverdatum de 24ste was :winkie:
_Chris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 480
Lid geworden op: di 30 september 2008, 12:06
Mijn mountainbike: #OpaHeeftEenIZZO

kermit schreef: di 8 juni 2021, 17:37 Vork is toen op Wiggle's kosten naar de UK gestuurd, daar bij een Fox service centre nagelopen en weer terug gekomen.
Uiteraard duurde het hele proces een tijdje, maar dat weet je als je in het buitenland besteld. Maar over de afhandeling niets dan lof.
Ik zit nu in dezelfde situatie. Vork teruggestuurd en gaat via Duitsland terug. Hoe lang nam het hele proces in beslag?

Mijn huidige status:
Afbeelding

Vorige week Wiggle gemaild:
wiggle schreef:
Hi Chris,

I have checked this for you and can see you returned this on the 7th. The return has gone through the ReBound system correctly, and has been sent to our hub in Germany for a bulk return to the UK.


Kind Regards,


Joy D
De vork ligt nu dus al 2 weken op een pallet te wachten totdat deze vol genoeg is!?


Was mijn eerste en tevens ook laatste bestelling bij Wiggle. :evil:
#OpaRijdtEenIZZO
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Geen idee meer hoe lang het toen geduurd heeft, is inmiddels zes jaar geleden :)
Maar ook wel enkele weken: ik stuurde de vork naar Wiggle, van daaruit ging hij naar een Fox service centre, weer terug naar Wiggle en uiteindelijk naar mij.

Zoals gezegd, als ik in het buitenland bestel accepteer ik een lange doorlooptijd in geval van garantie. De keerzijde van een lage prijs... (want als de prijs niet (flink) lager is dan wat ik in NL betaal koop ik liever hier).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
_Chris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 480
Lid geworden op: di 30 september 2008, 12:06
Mijn mountainbike: #OpaHeeftEenIZZO

DVO Diamond is verdwenen in de post. (
Wel het aanschafbedrag teruggestort gekregen van Wiggle.
Goed geregeld door Wiggle, zij zijn ook afhankelijk van vervoerders. Inderdaad: DHL heeft jaren terug van Gend en SpoorLoos overgenomen... :tong
#OpaRijdtEenIZZO
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

mfacey schreef: zo 6 juni 2021, 08:01 Het proces is vrij onnavolgbaar allemaal. Inmiddels een goede 3 weken na verzending en de bestelling hangt nog steeds ergens rond de douane. Te zien aan de laatste tracking update lijkt er weer beweging te zijn...

Afbeelding
Hier op 19-10 iets besteld, op 20-10 is het op de "national sorting hub" gesignaleerd en sinds die tijd is er radiostilte...
Schiet niet echt meer op dat bestellen bij Wiggle :(

Een of twee dagen na die bestelling had ik een setje Hope naven bij een andere GB shop besteld en die heb ik de 29e al ontvangen. Dus het is geen standaard iets als je in GB besteld, het zit 'm echt in de verzending die Wiggle kiest. En de geschatte leverdata die je bij de bestelling te zien krijgt klopt dus van geen kanten...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Op 7-10 bestelling gedaan. Snel verzonden, maar desondanks duurde het een goede drie weken voordat het werd afgeleverd. Kan Wiggle niet zo heel veel aan doen, maar is wel iets om rekening mee te houden als je het vanuit de UK besteld.\

Had ze nog wel een mail gestuurd, daar werd snel op gereageerd en verzoek gedaan om nog een paar dagen te wachten. Als het er dan niet was zouden ze de transporteur benaderen.
Michielemans
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 315
Lid geworden op: za 13 juni 2015, 19:52
Mijn mountainbike: Orbea Laufey H10

Woensdag 6 oktober besteld (pedalen, grips en een momentsleutel), dinsdag 12 oktober in huis, best netjes! Retourzending deed er vrij lang over, meer dan 2 weken, maar zodra deze bij Wiggle binnen was had ik het bedrag binnen enkele dagen teruggestort via PayPal.
Al met al zeker niet ontevreden!
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

balboa schreef: ma 1 november 2021, 18:54 ...Kan Wiggle niet zo heel veel aan doen, maar is wel iets om rekening mee te houden als je het vanuit de UK besteld...
Nou, dat betwijfel ik dus gezien de ervaring met die andere bestelling in de UK. Iets later dan die bij Wiggle gedaan en vorige week vrijdag geleverd.

Met GLS, achtergelaten op de oprit zonder aangebeld te hebben, da's dan weer minder fraai...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik vermijd bestellingen in de UK.
Te veel kans op vertraging.
Tijdje terug een derailleur hanger besteld (niet bij Wiggle, ook niet bij PlanetX) en dat duurde ook ruim een maand.
Bestelling was preventief, dus geen haast, maar het duurde zo lang dat ik het alweer vergeten was :o
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Vandaag zijn de spullen bezorgd :)
Dus 19-10 besteld, 3-11 geleverd. Ruim twee weken, waar Winstanley het binnen een week lukte. Vorige keer duurde het ook lang, toen had ik zelfs al gemaild waar het spul bleef.
Maar het komt uiteindelijk wel goed, je moet alleen geen haast hebben.

En de verpakking vond ik minimaal, twee velgen, elk in een plastic zak, samen in een doos zonder verdere vorm van bescherming. Gelukkig zijn ze onbeschadigd en recht, anders hadden ze meteen weer terug naar GB gekund... :D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Omdat alleen Wiggle dit product in het assortiment had toch een bestelling in de UK gedaan.
Duurde een week omdat het pakje 4 dagen bij inklaren douane lag.
Al met al goed verlopen maar duurt dus wel langer dan bij onze Duitse vrienden, zoals verwacht overigens.
Gebruikersavatar
Dennis17e
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 8 december 2021, 10:35
Mijn mountainbike: Propain Hugene & RAAW Madonna

Ook wat zaken besteld die hier niet te krijgen zijn. Ze beloven 21e hier en dat alle bijkomende importkosten al bij de prijs inzitten, dat staat sinds kort ook op hun site dus ik ga het zien.
Nukeproof Scout 290 | Propain Hugene | RAAW Madonna V2.2 | Forbidden Druid |

#TeamOnbenul
Plaats reactie