bike-components.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Jan Willem schreef: vr 13 december 2019, 09:13 Begin juli (2019, dat wel) wat klein spul besteld; chainguide en nog wat losse rommel.
Deze week, december 2019, al ontvangen :-q
Op het voor mij belangrijkste artikeltje 'Verfügbarkeit: 2 bis 7 Tage', OK da's wel te overleven.
Maar dat liep dus een tikkeltje uit. Kan gebeuren.
Na een stuk of 5 mailtjes 'Geänderte lieferzeit(en)' besloten de boel toch maar te annuleren.
Kreeg eerst een bevestigingsmail dat de annulering verwerkt zal worden, gevolgd door een mail dat de spullen verzonden zijn :o .
Op het belangrijkste onderdeel na, alles binnen, daar zal ik waarschijnlijk nog wel even op moeten wachten...

Dat kan beter BC.
Overigens is dit wel uitzondering op de regel, doorgaans zeer tevreden over BC.
Oh wauw, wat een gezeik :( Heb ik gelukkig nog niet meegemaakt, eigenlijk ben ik heel tevreden over BC.
Biker_Jesse
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 1 augustus 2006, 10:55
Mijn mountainbike: Bird Zero TR

Gratis verzending vanaf 50 euro en 10% korting op een flink aantal merken met code BCCHRISTMAS
Zur Feier des Tages schenken wir Dir bis zum 01.01.2020 weltweit die Versandkosten für Bestellungen ab 50,00 Euro Bestellwert. Sobald 50,00 Euro erreicht sind, werden die Versandkosten automatisch im Warenkorb abgezogen.



Mit dem Aktionscode BCCHRISTMAS sichert Ihr euch zusätzlich 10 % Rabatt auf die Marken: Shimano, SRAM, RockShox, Schwalbe, DT Swiss, Continental, Mavic und Maxxis.
"Circles turning circles. Man's most efficient machine."

Garage sale: heel veel spullen voor weinig :bier:
Frameset met vork te koop (ook voor weinig) :bier:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8036
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Dinsdag 18:30 besteld en zo juist geleverd. Op dinsdag bestellen levert de snelste levering op is mijn ervaring. Dit verliep met DHL.
Tot dat ik de doos opende, zit er alleen het wiel in..Spontaan een deellevering.
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Moet wel zeggen dat BC tegenwoordig behoorlijk prijzig is geworden :~

Zitten nu soms bijna 20-25% boven op bv Bike24/R2-bike/Bike-Discount :-{
Ride a bike!
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Ze passen 9 van de 10 keer de prijs aan via pricewatch. :-q
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6130
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Tinman schreef: do 27 februari 2020, 18:35 Ze passen 9 van de 10 keer de prijs aan via pricewatch. :-q
Dat doen ze inderdaad. Maar ik werd op een gegeven moment gewoon flauw van de hoeveelheid aanpassingen en bestel nu vooral bij R2
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8036
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

De eerste doos, bleek later, kwam via DPD. Zij verstuurde, nadat ik de doos had geaccepteerd, een verzendbericht. Uurtje of wat later stond DHL voor de deur. Die wilde wel een handtekening.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29952
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Bike Components is(was?) de webshop waar ik eigenlijk standaard naartoe ga.
Even checken of een artikel elders goedkoper is, eventueel een price-alert en bestellen.
Laatst een bestelling afgebroken omdat de verzendkosten van een paar velgen verhoogd was naar €19,95. :o
Hier 'lokaal' besteld, gratis bezorging.
Ook al een paar keer niet meer de moeite gedaan een price-alert te doen, en gewoon elders besteld.
(Zouden ze meelezen?)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3454
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Ik gebruik price alert zelden tot nooit; ik bestel dan gewoon bij de webshop die wel die scherpe prijs laat zien.
Bicycle, bicycle, bicycle
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8036
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

ThaSingleTrackMastah schreef: za 29 februari 2020, 00:05 Bike Components is(was?) de webshop waar ik eigenlijk standaard naartoe ga.
Even checken of een artikel elders goedkoper is, eventueel een price-alert en bestellen.
Laatst een bestelling afgebroken omdat de verzendkosten van een paar velgen verhoogd was naar €19,95. :o
Hier 'lokaal' besteld, gratis bezorging.
Ook al een paar keer niet meer de moeite gedaan een price-alert te doen, en gewoon elders besteld.
(Zouden ze meelezen?)
Typisch, mijn wiel ging ‘gewoon’ voor de reguliere verzendkosten.
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4692
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Vorige week wolftooth nodig die ze niet elders hadden. Overige stuff was idd fors duurder dan bijvoorbeeld bike discount. Met pricealert alles voor die prijs gekregen. Maar het voelt een beetje vreemd dat je bij bijna elk artikel dit moet aanvragen. Wel alles weer goed geleverd. :-q
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29952
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

hanjovdberg schreef: ma 2 maart 2020, 17:19 Vorige week wolftooth nodig die ze niet elders hadden. Overige stuff was idd fors duurder dan bijvoorbeeld bike discount. Met pricealert alles voor die prijs gekregen. Maar het voelt een beetje vreemd dat je bij bijna elk artikel dit moet aanvragen. Wel alles weer goed geleverd. :-q
Ja, dat is een beetje alsof je als kind op een feestje telkens om snoep en koekjes moet vragen.
Waarom krijgt een klant die er om vraagt wel een scherpe prijs?
De bestelling wordt ook erg ingewikkeld op die manier.

En zoals ik schreef, mijn verzendkosten (espana) gingen van 9 euro naar 19,95 toen ik een paar velgen in mn mandje legde.
Velgen zijn blijkbaar Sperrgut, grote artikelen.
Jullie in NL hebben geluk, voor NL geen meerprijs.
Voor mij dus wel. Samen met het zeuren om korting voor mij steeds vaker een reden om elders te bestellen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Wij hebben so wie so geluk dat we niet in Spanje wonen. :lol:
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Op dit moment wel ja. Voor de trails zou ik er toch best heen willen :wink:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Tomboo
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: di 14 april 2020, 15:39

Zelf de price alert nog nooit gebruikt, maar kom er nu achter dat ik toch op een bestelling wel wat kan besparen hier. Iemand die mij kan vertellen hoe dit in zijn werk gaat indien er meerdere artikelen zijn die elders goedkoper zijn? Gewoon formulier invullen en verzenden voor elk artikel, krijg ik dan een offerte op maat? Moeten dit duitse aanbieders zijn?
Remmen is verspilling van je energie. Dus dat doen we zo weinig mogelijk!
Plaats reactie