Duitse en Oostenrijkse online shops by Enrico

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Biking Rebel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2436
Lid geworden op: vr 13 oktober 2006, 10:53
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel HT

Nee hoor ze verzenden naar bijna alle landen in de EU. Ik heb er net wat besteled. Post mijn ervaringen wel later als ik alles heb ontvangen. :P
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Biking Rebel schreef:Nee hoor ze verzenden naar bijna alle landen in de EU. Ik heb er net wat besteled. Post mijn ervaringen wel later als ik alles heb ontvangen. :P
Ok. Laat je dan ook even weten hoe je besteld hebt ? / verzendkosten. Deze shop is in ieder geval een vermelding waard. Goed assortiment en scherpe prijzen.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
ultimateme
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4816
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 20:08
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CFR

heb er nog een voor je

http://www.fun-corner.de
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

ultimateme schreef:heb er nog een voor je

http://www.fun-corner.de
Thx. ! Leuke shop met aardige prijzen.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Toonio
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 171
Lid geworden op: wo 18 mei 2005, 23:14
Mijn mountainbike: Specialized S-works HT alu 2006; Specialized Epic Marathon Carbon 2008
Contacteer:

http://www.bike-o-mania.de/shop/de_DE/I ... idung.html * ? *

de verzendkosten zijn €6,- heb er rode been en armstukken besteld
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Toonio schreef:http://www.bike-o-mania.de/shop/de_DE/I ... idung.html * ? *

de verzendkosten zijn €6,- heb er rode been en armstukken besteld
Ja. idd. de verzendkosten staan nu aangegegeven op hun site. Veel keuze bij deze shop. Bedankt voor je tip.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
Biking Rebel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2436
Lid geworden op: vr 13 oktober 2006, 10:53
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel HT

Vandaag spullen ontvangen van www.ebike-online.de Aangezien ik voor meer dan 50 euro had besteld betaalde ik geen verzendkosten (wel duits adres). Spullen zaten netjes verpakt (schuim en karton gebruikt tegen beschadigen onderweg). Oftewel, hier ga ik vaker bestellen. Nokon kabels waren helemaal goedkoop: setje in het rood was 29,95 euro voor m'n mtb. :-D 8)
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Biking Rebel schreef:Vandaag spullen ontvangen van www.ebike-online.de Aangezien ik voor meer dan 50 euro had besteld betaalde ik geen verzendkosten (wel duits adres). Spullen zaten netjes verpakt (schuim en karton gebruikt tegen beschadigen onderweg). Oftewel, hier ga ik vaker bestellen. Nokon kabels waren helemaal goedkoop: setje in het rood was 29,95 euro voor m'n mtb. :-D 8)
Nogmaals leuke shop met scherpe prijzen. Ik kan echter op geen enkele manier iets vinden over verzendingen naar NL of andere EU landen (m.u.v. Oostenrijk). Helaas / gelukkig ? heeft het merendeel van de forumleden geen Duits postadres. :wink:
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
Biking Rebel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2436
Lid geworden op: vr 13 oktober 2006, 10:53
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel HT

Kan wel naar NL, ze hadden namelijk, omdat ze dachten dat ik het verkeerde adres had opgegeven, het naar mijn nederlandse adres gestuurd zonder meerkosten. Je kunt ook via ebay bestellen. Dit is hun Ebay shop site:
http://stores.ebay.de/ebike-online
Laatst gewijzigd door Biking Rebel op do 16 november 2006, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Blijft de vraag of ze een eenmalige uitzondering hebben gemaakt. Even voor de duidelijkheid:
Je schreef:

Aangezien ik voor meer dan 50 euro had besteld betaalde ik geen verzendkosten (wel duits adres).

omdat ze dachten dat ik het verkeerde adres had opgegeven, het naar mijn nederlandse adres gestuurd
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
Biking Rebel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2436
Lid geworden op: vr 13 oktober 2006, 10:53
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel HT

ja correct..
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Sorry vind het nog steeds vaag. Ik stuur een E-mail naar e-bike-online met de vraag of ze naar NL kunnen verzenden.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
Biking Rebel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2436
Lid geworden op: vr 13 oktober 2006, 10:53
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel HT

Ja ik vind het ook nog vaag haha. Aangezien ik ook een duits adres heb heb ik er verder niet naar gevraagd.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Heb al (gedeeltelijk) antwoord:

Hallo,

die Versandkosten in die Niederlande sind ab 100,00 Euro Versandkostenfrei.

MfG
ebike-online


Dat is niet verkeerd. Nu nog even afwachten wat de verzendkosten voor een aankoop tot € 100,- zijn.

Edit:

Hallo,

6,90
Sagen sie doch bitte Bescheid was sie benötigen, ich lege sie dann per Hand an.

Gruß
ebike-online
Laatst gewijzigd door Enrico op vr 24 november 2006, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Cyb schreef:Bestellen bij www.boc24.de lukte niet, een mailtje leerde dat ze voorlopig alleen in Duitsland leveren. Reden is mij onbekend.
Erik
boc24.de levert weer naar NL. Helaas zijn de verzendkosten gestegen van €10,- naar 14,90.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Plaats reactie