Verzameltopic aanbiedingen Aldi,Lidl, Xenos e.a. discounters

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Geen idee, maar denk dat ik em wel ga halen :-q
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Denk dat ik de eega er ook maar even op af stuur...!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1002
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Kapitein Iglo schreef:Zou dit wat zijn...?

http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?act ... l&id=30315" onclick="window.open(this.href);return false;
Benieuwd of het iets is. Is het niet voor de Shimano's, dan wel voor de natte puberschoenen.
Ja, doei !
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik heb er eentje gekocht. Voelt wel degelijk, wordt redelijk warm. Maar om nu m'n schoenen alvast onder te dompelen om vervolgens te testen... nee. Het wachten is op regen...
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
AFJ13
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 255
Lid geworden op: di 13 mei 2014, 08:58
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 9.9 AL

die lidl pomp is echt slecht, 2e band zei de pomp poef. hele aansluiting uit elkaar geknapt.
ook mondstukje werkt niet vlekkeloos, geeft tegendruk als hij gemonteerd zit.
met als gevolg dat de druk erg hoog oploopt zonder in de band de verdwijnen.

dat maakt denk ik ook dat hij op de onderkant open is gescheurd.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Terug ermee!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Misschien beetje mosterd na de maaltijd :maar als de Lidl weer een bandenpomp,met elektronische manometer geschikt voor de compressor,in de aanbieding heeft kan je die gerust kopen , ik twijfelde aan de meetwaarde's ,qua druk maar vergeleken bij de schwalbe manometer zit weinig verschil, klopt aardig !

Afbeelding

Afbeelding
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Medico
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 2 november 2012, 04:30
Mijn mountainbike: Carbonda FM 936, on one scandal

RubbereMTBRobbie schreef:Misschien beetje mosterd na de maaltijd :maar als de Lidl weer een bandenpomp,met elektronische manometer geschikt voor de compressor,in de aanbieding heeft kan je die gerust kopen , ik twijfelde aan de meetwaarde's ,qua druk maar vergeleken bij de schwalbe manometer zit weinig verschil, klopt aardig !
Permanent beschikbaar op de webshop voor de zelfde prijs... Ik heb m afgelopen week al ontvangen.
Scheelt inderdaad maar 0,1mbar tov schwalbe meter.
Vakmanschap is Meesterschap

Carbonda fm 936 viewtopic.php?f=14&t=144187
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Medico schreef:
Permanent beschikbaar op de webshop voor de zelfde prijs...
:-q dat wist ik niet :-D , maar werkt goed, ik heb er een Topeak Twin Head Upgrade Kit op gemonteerd....
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

ThaSingleTrackMastah schreef:Bij de Lidl zag ik oplaadbare batterijen "a la Eneloop".
4 AA's voor €3,49 daar kan je je geen buil aan vallen.
(volgens mij een restje van de aanbieding van vorige week, dus snel toeslaan)
Ideaal voor in de gps enz.
Voordeel van deze techniek is de lage zelfontlading(*), dus opladen, wegleggen en later pas gebruiken is geen probleem.
Setje gekocht, getest, tevreden.
Volgens mijn digitale lader gaat er bijna 2250mAh in.
Ik ga met m'n Etrex een duurtest doen, eens kijken hoeveel uur ze het volhouden.
Later meer.

*) gewone NiMh batterijen lopen vanzelf langzaam leeg. Tegen de tijd dat je ze nodig hebt zijn ze al voor een deel hun lading kwijt.
hoe groter de capaciteit, hoe meer last ze hebben van dit verschijnsel.
Ik stond er mee in mijn handen en dacht nee toch Eneloop aanschaffen. Wellicht werkt het dus wel.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29961
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef:Bij de Lidl zag ik oplaadbare batterijen "a la Eneloop".
4 AA's voor €3,49 daar kan je je geen buil aan vallen.
(volgens mij een restje van de aanbieding van vorige week, dus snel toeslaan)
Ideaal voor in de gps enz.
Voordeel van deze techniek is de lage zelfontlading(*), dus opladen, wegleggen en later pas gebruiken is geen probleem.
Setje gekocht, getest, tevreden.
Volgens mijn digitale lader gaat er bijna 2250mAh in.
Ik ga met m'n Etrex een duurtest doen, eens kijken hoeveel uur ze het volhouden.
Later meer.

*) gewone NiMh batterijen lopen vanzelf langzaam leeg. Tegen de tijd dat je ze nodig hebt zijn ze al voor een deel hun lading kwijt.
hoe groter de capaciteit, hoe meer last ze hebben van dit verschijnsel.
Jurriaan schreef:Ik stond er mee in mijn handen en dacht nee toch Eneloop aanschaffen. Wellicht werkt het dus wel.
Ik heb deze batterijtjes "ingereden" met het speciale programma op mijn digitale lader.
Na afloop van dit break-in programma wist mijn meter te melden dat de capaciteit van deze oplaadbare batterijtjes rond de 2245mAh lag.

Daarna 2 stuks in mijn Etrex 30 gestopt en die buiten neergelegd en aangezet.
Schermverlichting uit, ANT ontvanger voor hartslag ingeschakeld, gps en glonass ontvanger ingeschakeld.
Na 24 uur waren er nog 2 vd 4 streepjes beschikbaar.
Na 28:05 is de Etrex uitgevallen (terug te zien in de tracklog).
Het metertje van de Etrex is dus niet lineair met de batterij capaciteit, maar dat wist ik al.
28:05 uur in de vrieskou vind ik geen slechte prestatie.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2303
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Lidl heeft weer arbeidshandschoenen (winter) in de aanbieding voor 6.99 Euro. Per ongeluk heb ik vandaag een Roekl handschoen (99.- Euro) een deze arbeidshandschoen meegenomen op een rondje Leersum-Amerongen etc bij -5 graden. Links de Roekl en rechts de arbeidshandschoen. Winner: geen. Beiden waren even warm, in beiden kreeg ik op nagenoeg hetzelfde moment een koude duim of een koude wijsvinger en even snel had ik weer warme handen door de fingers in de handschoenen te bewegen. Tel je winst: 6.99 versus 99.- Euro. Ik rij deze 'arbeidshandschoen' al het 2e seizoen. Geen slijtage. In de zomer heb ik de arbeidshandschoen (zomer). Ook top. Kost 5.99 Euro.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
Old 'n' Rusty
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 5 maart 2013, 20:48
Mijn mountainbike: Focus Jam 6.9 nine 2019, Orange 224 evo 2008

rokl schreef:Lidl heeft weer arbeidshandschoenen (winter) in de aanbieding voor 6.99 Euro. Per ongeluk heb ik vandaag een Roekl handschoen (99.- Euro) een deze arbeidshandschoen meegenomen op een rondje Leersum-Amerongen etc bij -5 graden. Links de Roekl en rechts de arbeidshandschoen. Winner: geen. Beiden waren even warm, in beiden kreeg ik op nagenoeg hetzelfde moment een koude duim of een koude wijsvinger en even snel had ik weer warme handen door de fingers in de handschoenen te bewegen. Tel je winst: 6.99 versus 99.- Euro. Ik rij deze 'arbeidshandschoen' al het 2e seizoen. Geen slijtage. In de zomer heb ik de arbeidshandschoen (zomer). Ook top. Kost 5.99 Euro.
Goede review :-q
Duurder is niet persé beter.
Harden the fuck up!
Cannondale Uber V
Focus Jam 6.9 Nine 2019
Orange 224 evo
"We search out more and more challenging terrain and then buy bikes with more suspension and technology to make that same terrain easier to ride." :~
Gebruikersavatar
Apostle
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 18 april 2014, 23:56
Mijn mountainbike: Saracen Myst

zijn dat deze?

https://www.lidl-shop.nl/POWERFIX-Werkh ... p100202933" onclick="window.open(this.href);return false;

net een rondje dorst gereden maar koude vingers :S
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Ik had vandaag ook koude vingers in Dorst, het was koud. :lol: Mijn handschoenen van B'twin zijn overigens ook niet duur, maar vind ze wel prettig. Voor vandaag had je gewoon dikkere (stuggeren) handschoenen nodig als je echt warme vingers wilt houden.
Plaats reactie