Kellersports ?

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

Beste leden,

heb Keller Sports al vaker voorbij zien komen als ik ga Googlen voor fiets/sports artikelen…
zien nl leuke jerseys en bibs van merk Maap bij ze
is er toevallig iemand hier op het forum die persoonlijk ervaring heeft bij het bestellen via Keller Sports? En die dit graag wil delen… :-q
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
culiman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: do 10 oktober 2013, 19:17
Mijn mountainbike: Salsa Fargo, Surly Pugsley

Voor het geval je er nog wat aan hebt. Ik heb daar 4-6 jaar geleden 2x wat besteld en beide keren is dat correct verlopen (o.a. Scarpa-schoenen die ik sindsdien bij elke grote bikepacking-tocht gebruik).

Gr. Remon
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10371
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Prima ervaringen mee :-q .
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

culiman schreef: wo 15 juni 2022, 23:46 Voor het geval je er nog wat aan hebt. Ik heb daar 4-6 jaar geleden 2x wat besteld en beide keren is dat correct verlopen (o.a. Scarpa-schoenen die ik sindsdien bij elke grote bikepacking-tocht gebruik).

Gr. Remon
Thanks Remon 👍🏼
altijd wel fijn persoonlijk ervaring, bevindingen horen
maar 4-6 jaar geleden tog niet je favoriete site om te bestellen? of koopt men niet vaak online
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

aurelius schreef: do 16 juni 2022, 07:26 Prima ervaringen mee :-q .
Bedankt voor ervaring te delen 👍🏼
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
culiman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: do 10 oktober 2013, 19:17
Mijn mountainbike: Salsa Fargo, Surly Pugsley

userlee schreef: do 16 juni 2022, 08:47
culiman schreef: wo 15 juni 2022, 23:46 Voor het geval je er nog wat aan hebt. Ik heb daar 4-6 jaar geleden 2x wat besteld en beide keren is dat correct verlopen (o.a. Scarpa-schoenen die ik sindsdien bij elke grote bikepacking-tocht gebruik).

Gr. Remon
Thanks Remon 👍🏼
altijd wel fijn persoonlijk ervaring, bevindingen horen
maar 4-6 jaar geleden tog niet je favoriete site om te bestellen? of koopt men niet vaak online
Jawel, ik koop geregeld online (meestal EU; incidenteel VS/UK). Ik heb niet één favoriete site maar koop dáár, waar dàt wat ik nodig heb, net beschikbaar is (tegen goede prijs/met acceptabele levertijd/minste risico op leverproblemen (dus steeds minder in UK). Ik laat uit milieu-overwegingen ook steeds vaker afleveren op 'n afhaalpunt. Op 'n gegeven moment heb je echter zo'n beetje alles wat je nodig hebt, en wordt het meer een vervangingsmarkt vanwege slijtage of upgrades. In dat stadium zit ik al een paar jaar.
marcski
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 8 juli 2019, 19:45
Mijn mountainbike: Sonder Transmitter

Prima ervaringen mee, ik koop er regelmatig hardloopkleding en schoenen, en heb een Premium account.
Daardoor ook makkelijk spullen terugsturen als het niet goed is
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

marcski schreef: do 16 juni 2022, 20:40 Prima ervaringen mee, ik koop er regelmatig hardloopkleding en schoenen, en heb een Premium account.
Daardoor ook makkelijk spullen terugsturen als het niet goed is
:-q Fijn om te weten, gaan nog wel een keer de site bezoeken
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

culiman schreef: do 16 juni 2022, 09:24
userlee schreef: do 16 juni 2022, 08:47

Thanks Remon 👍🏼
altijd wel fijn persoonlijk ervaring, bevindingen horen
maar 4-6 jaar geleden tog niet je favoriete site om te bestellen? of koopt men niet vaak online
Jawel, ik koop geregeld online (meestal EU; incidenteel VS/UK). Ik heb niet één favoriete site maar koop dáár, waar dàt wat ik nodig heb, net beschikbaar is (tegen goede prijs/met acceptabele levertijd/minste risico op leverproblemen (dus steeds minder in UK). Ik laat uit milieu-overwegingen ook steeds vaker afleveren op 'n afhaalpunt. Op 'n gegeven moment heb je echter zo'n beetje alles wat je nodig hebt, en wordt het meer een vervangingsmarkt vanwege slijtage of upgrades. In dat stadium zit ik al een paar jaar.
Aha ic ik ook vaak kijken wie goedkoop/ beste deal heeft inclusief eventuele verzendkosten en kies ook voor groen 🙏🏼 zoals bv op FuturumShop met/ via fietscorier laten bezorgen
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
Plaats reactie